دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل میز تلویزیون آینه ای (آینه دار) و چیدمان آن در دکوراسیون منازل ایرانی

  • محدثه خاکشور
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

میز تلویزیون آینه ای یکی دیگر از انواع میزهای تلویزیون محسوب می شود که علاوه بر دارا بودن زیبایی، دارای ویژگی کاربردی نیز هستند. در این مطلب الگوهای زیبا و شیکی از این مدل میزها را به تصویر خواهیم کشید.

برای دیزاین منزل اغلب افراد تمامی تلاش و دقت خود را برای تهیه مبلمان و اکسسوری های منزل به کار می برند، اما ممکن است از این سعی و توجه به میزان کمتری برای میز تلویزیون بهره ببرند, و همین موضوع موجب می شود تا در نهایت پس طراحی و چیدمان پذیرایی خود با بهترین ها باز هم جای یک چیزی خالی است. هر چقدر هم مبلمان و پرده ها و پوشش دیوارهای شما شیک و بینظیر باشد؛ در صورت انتخاب ناصحیح میز تلویزیون خلا شدیدی را احساس می کنید که تنها برای برطرف شدن و زیبا و شیک بودن نیاز به مدل میز تلویزیون آینه ای می باشد، پیشنهاد آرگا استفاده از میز تلویزیون آینه ای است، در همین راستا ایده های فوق العاده ای از آن را ارائه خواهد داد.

کاربرد میز تلویزیون و تاثیر آن در دکوراسیون

در مورد چگونگی و کاربرد میز تلویزیون می توان به این موضوع اکتفا کرد که میز تلویزیون و محل قرارگیری آن یکی از اجزای مهم در دیزاین و نظم بخشی خانه می باشد، بر خلاف گذشته و به مرور زمان میزهای تلویزیون نیز از پیشرفت برخوردار شده و دارای تنوع بیشتری در طرح، رنگ، جنس و اندازه شده اند؛ هر کدام از موارد نامبرده یکی از معیارهای مهم در انتخاب میز تلویزیون مناسب به شمار می رود. به عنوان مثال میزهای تلویزیون شیک و مدرن آینه ای که گزینه ای عالی برای داشتن یک دیزاین هر چه زیبا و لوکس تر محسوب می گردد. این مدل های میز تلویزیون برای هر مکانی مناسب هستند، اما درخشش و جذابیت آن در خانه هایی با طراحی به سبک مدرن و پرزرق و برق، و همچنین منازلی با نورگیری پایین و ابعادی کم به مراتب جالب توجه تر است.

مدل میز tv آینه ای و نکات کاربرد و استفاده آن

ساختار میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون آینه ای یکی از انواع مدل های مدل میز tv به شمار می رود که البته از محبوبیت خوبی برخوردار بوده است، همانطور که از نامش مشخص است میز تلویزیونی بوده که دارای آینه است.

این میزها جلوه ای مثال زدنی به منزل می بخشد که برای آن دسته از افراد که علاقه ی زیادی به بکارگیری وسایل درخشنده و شیک دارند، مناسب است. ساختار میز تلویزیون آینه ای به این صورت است که بخش جلویی و تنه میز از متریال آینه تهیه می گردد که موجب بازتاب نور بالا و همچنین بزرگتر نمایش دادن محیط می شود. و اما در صورت استفاده از میز تلویزیون آینه ای خوب است نکات و مواردی را رعایت کنید:

میز جلوی مبلمان خود را نیز مطابق با سبک این میز تلویزیون انتخاب کرده و به کار ببرید تا در نهایت طراحی شیک و واحدتری داشته باشید.

  •  آرون گروپس

چون میزهای آینه ای دارای درخشش و براقیت زیادی هستند، بهتر است از لوازمی با رنگهایی خنثی بهره ببرید.

میز جلو مبلی، فرش زیر مبل ها، اکسسوری های روی میز تلویزیون باید هماهنگی کامل را با میز تلویزیون آینه ای شما داشته باشد؛ فرش های فانتزی دارای یک رنگ و یا نقش های ساده و کمرنگ پیشنهادهایی ایده آل و مناسب محسوب می شوند و دلیل این انتخاب این است که با بازتاب تصویر و نقش های فرش بر روی آینه میز، محیط دچار آشفتگی نمی گردد.

مدل میز تلویزیون آینه دار برای سلایق سخت پسند

انواع میز تلویزیون – انواع میز تلویزیون آینه ای

میزهای تلویزیون یکی از وسایل کاربردی مهم و پراستفاده در منزل می باشد که تنوع بالایی را به خود اختصاص داده اند، از جمله ی آنها می توان میز تلوزیون LCD، میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون شیک و مدرن، میز تلویزیون آینه ای و …. اشاره کرد.

و اما گوناگونی میزهای تلویزیون آینه ای به شرح زیر است که آشنا می شوید:

آشنایی با الگوهایی زیبا و متفاوت از میز تلویزیون آینه ای

میز tv آینه ای تراش

یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین میزهای آینه ای، این نوع میزها هستند که اندازه ای اغلب برابر با ۱/۵ سانتی متر فاصله کناره آینه تا وسایل تراش رعایت می گردد، اما طریقه ی تولید و بریدن این میزها نخست از ورقه های پی وی سی دارای طرح انجام شده و پس از آن از آینه ها در اندازه و اشکال گوناگون هندسی توسط «master» و «cnc» انجام می شود.

میز tv آینه ای رنگی

آینه های رنگی زیبایی با رنگ های نقره ای ، آبی، شامپانی، سبز، طلایی، بنفش تولید شده اند که با استفاده از آنها میزهای تلویزیون آینه ای متفاوتی دارای رنگ های گوناگون تولید می گردد.

میز tv آینه ای  آنتیک

در این میز تلویزیون از آینه های پتینه کاری و یا آینه های آنتیک بهره گرفته می شود که در رنگ های نقره ای، طلایی و برنز موجود هستند و در واقع رنگ انتخابی آن متناسب و هماهنگ با رنگ میز تلویزیون بکرا رگفته می شود. این نوع میز تلویزیون آینه دار از انواع میز tv های مدرن و محبوب به شمار می رود که وسعت آن نه تنها داخل کشور، که خارج از این محدوده را در بر می گیرد.

میز tv آینه ای ۳ بعدی

این نوع از این میزهای تلوزیون جدیدتر بوده و از زیبایی و شیک بودن بالایی برخوردار می باشد؛ در این میز tv آینه ای از ورقه های پی وی سی با پهناهای گوناگون پشت آینه ها به کار گرفته شده و تصویری سه بعدی بر روی میز به وجود می آورد. پیشنهاد استفاده از آینه های رنگی در این میز تلویزیون بسیار جذاب خواهد بود.

میز tv آینه ای دارای پایه استیل

در این نوع از میز آینه ای که به میزهای آینه ای مدرن و لوکس شناخته می شوند,  پایه هایی از جنس استیل با رنگ های نقره ای و طلایی تعبیه و انتخاب می شود.

میز tv آینه ای اکلیلی

در این نوع میزهای شیک و جدید آینه دارای رنگی با حالت اکلیلی می باشد که که از شیک بودن منحصر به فردی برخوردار بوده و توانسته مسیر خود را در میان کاربران به خوبی پیدا کند؛ این محبوبیت را حتی در کشرهای خارجی نیز شاهد هستیم.

میز tv آینه ای اکریلیک

در این نوع از میز تلویزیون آینه دار حرف های الفبای فارسی و انگلیسی به شکلی خاص با کمک رنگ اکریلیک و قلمهای نقاشی بر روی آینه شکل می گیرد، این روش زیباسازی و طراحی جدا از طرح دار کردن آینه و میز تلویزیون به عنوان یک اثر هنری می تواند مورد توجه قرار بگیرد.

میز tv آینه ای حکاکی

حکاکی و یا کنده کاری کردن هنری است که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و البته محبوبیت بالایی نیز دارد؛ در رابطه با میز تلویزیون آینه دار می توان گفت که این هنر توسط از دستگاه هوشمند «مستر» و یا «اینگریوینگ» صورت می گیرد.

میز tv آینه ای ونیزی

اصالت این میز تلویزیون به ایتالیا باز می گردد، که راه یابی آن به سایر کشورهای زیاد طول نکشید و امروزه تنوع بالایی از آن را شاهد هستیم.

میز tv آینه ای اسیدکاری شده

در این نوع میز تلویزیون طرح ها و الگوهای گوناگون بر روی آینه اسیدکاری می گردد که جهت تولید و تهیه این نوع آینه ها از اسیدهای ویژه آینه و دستگاه «کاتر پلاتر» به منظور به وجود آوردن الگو بهره گرفته می گردد.

و در ادامه چند نمونه بیشتر که مشاهده می کنید.

الگوهایی ایده آل و منحصر به فرد از میز تلویزیون آینه ای

مدل میز tv آینه ای با تنوع فراوان

نمونه هایی زیبا و منحصر به فرد از میز تلویزیون آینه ای

الگوهایی بینظیر و زیبا از میز تلویزیون آینه ای

انواع طرح های لاکچری و لوکس مدل میز تلویزیون آینه ای

انواع ایده ها و الگوهای خارق العاده و خلاقانه مدل میز تلویزیون آینه ای

مجموعه ای دوست داشتنی از الگوهای میز تلویزیون آینه ای

تصاویری شیک از مدل میز تلویزیون آینه ای

مدل میز tv آینه ای دارای انواع بسیار

مجموعه ای ایده آل و زیبا از مدل میز تلویزیون آینه ای

مدل میز tv آینه ای با طرح ها و اشکال متنوع

مدل میز تلویزیون آینه ای و نام بردن انواع آن

آشنایی با نمونه های جالب و بینظیر میز تلویزیون آینه ای

مشاهده تصاویر شیکی از مدل میز تلویزیون آینه ای

در این مطلب برای شما تصاویر زیبا ، مدرن و شیک در عین حال کاربردی را از میز تلویزیون آینه ای جمع آوری و ارائه دادیم، امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان واقع شده باشد. همچنین در صورت تمایل به مشاهده مدل میز تلویزیون ۲۰۲۱ و مدل مبل جلو تلویزیونی بر روی لینک ارائه شده کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *