دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتوهای هلیا امامی با استایل های اسپرت و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰
هلیا امامی از بازیگران خوش چهره و جوان ایرانی می باشد وی علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند و هم اکنون با یکی از معتبرترین برندهای ایرانی در حال همکاری است به همین دلیل سبک لباس پوشیدن و مدل مانتوهای هلیا امامی اغلب مورد توجه خانم ها و دختران جوان قرار می گیرد.

مدل مانتوهای هلیا امامی با طرح های مجلسی و ساده

با این نظر که مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی به شمار می رود نمی توان هیچ مخالفتی کرد زیرا خانم ها مجبور هستند برای حفظ حجاب خود در مکان های مختلف مانتوی مجلسی یا ساده را بپوشند. در مطالب قبلی مدل مانتوی نیکی کریمی و مدل مانتو هدیه تهرانی را مشاهده کردید در ادامه مدلهای مانتوی هلیا امامی را پیش رو خواهید داشت.

مدل مانتو طرحدار هلیا امامی

انواع طرح مانتو هلیا امامی

این بازیگر ایرانی به دلیل اینکه مدلینگ است دارای استایلی جذاب می باشد و از انواع مانتوی خاص در پوشش خود استفاده می کند. مانتوی جلوباز از انواع مدلهایی است که در سالهای اخیر توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و شما می توانید با پوشیدن این طرح مانتو تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید همچنین هلیا امامی نیز در پوشش خود از این طرح مانتو استفاده می کند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این بازیگر طرح و رنگ زیر مانتویی خود را اغلب با کفش و سایر اکسسوری های مورد استفاده اش ست می کند.

ست کردن طرح و رنگ مانتو با اکسسوری ها و شال و روسری در پوشش هلیا امامی به چشم می خورد و در برخی از مکان ها نیز وی از مانتوی طرح دار و گلدار در پوشش خود استفاده می کند.

مانتوهایی که هلیا امامی برای پوشیدن انتخاب می کند در انواع مدلهای طرح دار و ساده و اسپرت و … موجود می باشند که انتخاب طرح مانتو بهتر است با توجه به مکانی که شما قرار است در آنجا حضور پیدا کنید انجام شود.

مدل مانتوهای هلیا امامی مدل مانتو هلیا امامی  مانتو طرح دار هلیا امامی مدل مانتوی ساده هلیا امامی مانتو طوسی هلیا امامی مانتو سبز هلیا امامی طرح مانتوهای هلیا امامی مدل مانتوهای سفید و مشکی هلیا امامی مدل مانتوهای هلیا امامی مدل مانتو ساده هلیا امامی مدل مانتو هلیا امامی

  •  آرون گروپس

هلیا امامی در پوشش خود از رنگهای متنوع مانتو استفاده می کند و اگر شما تمایل دارید از مانتوهایی که این بازیگر برای پوشیدن انتخاب می کند الگوبرداری نمایید بهتر است از مطابقت و همخوانی طرح و رنگ مانتو با ویژگی های ظاهری خود مطمئن شوید تا شیک پوش و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید.

مانتوها در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و همانطور که شما مشاهده می کنید در برخی از مکان ها این بازیگر از مانتوهای کوتاه در پوشش خود استفاده می کند و در برخی از مکان های دیگر در پوشش وی مانتوهای بلند به چشم می خورند که به دلیل داشتن استایل و قدی متناسب این بازیگر در انتخاب اندازه قد مانتوی خود محدودیت زیادی ندارد.

مدل مانتوهای طرحدار هلیا امامی مدل مانتوهای مجلسی هلیا امامی مانتوی مجلسی هلیا امامی مانتو رنگی هلیا امامی مانتو دو رنگ هلیا امامی مدل مانتو ساده هلیا امامی مانتو زرد هلیا امامی مدل مانتو هلیا امامی مانتو طوسی هلیا امامی مانتو مشکی هلیا امامی مانتو طرحدار هلیا امامی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انوع طرح مانتو هلیا امامی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی خوشرنگ و زیبا را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *