دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کره برای صبحانه با چند خلاقیت جالب و خاص

  • محدثه خاکشور
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

آرگا از شما دعوت می کند تا نگاهتان را برای مشاهده تصاویر زیبا و خلاقانه ای از تزیین کره همراه سازید، با الگوبرداری و الهام پذیری از این ایده ها می توانید نقش های زیبا و جالبی را ایجاد کنید.

وعده ی صبحانه یکی از وعده های غذایی اصلی است که نقش مهمی در آغاز یک روز خوب و پرانرژی، و در نتیجه بدنی سالم ایفا می کند، کره، انواع مربا، عسل و …. از جمله موارد پرکاربرد برای فراهم ساختن یک سفره ی کامل و ایده آل صبحانه محسوب می شود که چیدمان آن نیازمند ایده های متفاوت زیادی می باشد. در این مطلب ایده های زیبا و جذابی از تزیین کره را مشاهده می کنید.

الگوهایی زیبا و منحصر به فرد برای تزیین کره مخصوص صبحانه

کدبانوهای عزیز ایرانی به دیزاین میز غذاخوری در وعده های مختلف از جمله شام، ناهار و صبحانه علاقه زیادی دارند، تزیین غذاها، تزیین میوه ها، تزیین دسرها و همچنین تزیین تخم مرغ و تزیین کره نمونه هایی از این هنر مورد توجه محسوب می شوند، در ادامه مطلب تصاویر جالب و شیکی از تزیین کره را به نمایش در می آوریم.

ایده های دیزاین و زیباسازی کره

ایده هایی زیبا و شیک از شکیل سازی کره

روش اول:

جهت شکیل ساختن کره های کوچک قالبی یک نفره به اشکال صدف، قلب، ستاره را بر روی سر قالب مورد نظر کیسه خمیری را متصل کنید و درون آن را کره نرم بریزید، بر روی تخته کاغذ مومی کره های قالبی را بگذارید.

سپس داخل قسمت فریزر یخچال برای نیم ساعت قرار دهید، پس از این مدت تخت را بیرون آورده و کاغذ مومی را از همه ی شکل های قالب جدا نمایید، جهت نگه داشتن کوتاه مدت این قالب های کره ای طرح دار می توانید آنها را داخل آب یخ قرار دهید. اما جهت نگه داشتن برای مدت زمان بیشتر آنها را پلاستیک فریزر درون یخچال بگذارید.

  •  آرون گروپس

شکیل سازی و طراحی زیبای کره

روش دوم:

اگر می خواهید برای تزیین کره از قالب استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم قالبهای لاستیکی و پلاستیکی را انتخاب نمایید زیرا کره به راحتی از این قالبها جدا می شود. به این صورت که قالب را به کمک نوک انگشت های خود و یا برسی نرم از کره نرم شده پر کنید و روی سطح آن را نیز صاف و یکدست نمایید. دقت داشته باشید هوای میان کره باقی نماند و روزنه ای ایجاد نگردد.

آن را درون قسمت فریزر یخچال بگذارید و زمان تا شکل بگیرد، جهت خارج ساختن کره از قالب کافی است تا قالب را برعکس کرده و قدری خم کنید تا کره قالبی درون آب خنک قرار بگیرد.

تزیینات کره برای وعده ی صبحانه

روش سوم:

پانچ ها یا کاترها ویژه سبزی ها را نیز می توانید برای شکیل ساختن کره مورد استفاده قرار دهید؛ به این صورت که بر روی سطح تخته یک کاغذ مووم بکشید، کره ی خود را خنک نمایید، یعنی در دمای پایین قرار داده و در نهایت با استفاده از کاترهای گوناگون گرم آن را برش بزنید.

پس از این مرحله برای جداسازی کره از کاغذ مومی لازم است مجددا کره ها را سرد نموده و سپس کاغذ را از یکایک آنها جدا کنید.

و همچنین آموزش تصویری تزیین کره به شکل جوجه:

الگوهای ایده آل و بینظیر تزیین کره

و در ادامه تصاویر زیبایی از تزیین کره را مشاهده خواهید کرد.

تزیینات کره برای صبحانه

طرح های بینظیر و متفاوت تزیین کره

دیزاین کره به شکل گوسفند

الگوهایی متنوع و متفاوت از تزیینات کره

تزیین کره برای وعده ی صبحانه

طرح های بینظیر و اشتهابرانگیزتزیین کره

تزیینات جذاب و جالب کره

ایده هایی زیبا و خاص از تزیینات کره

تزیینات کره برای وعده ی صبحانه

دیزاین و زیباسازی کره

انواع نمونه های زیبای تزیین کره

انواع نمونه های زیبا و ایده آل تزیین کره

تزیینات جالب کره

دیزاین و زیباسازی کره

شکیل سازی بینظیر کره به شکل ستاره در اندازه های کوچک

ایده هایی نو و جذاب از دیزاین کره

ایده هایی بینظیر و ناب از تزیینات کره

ایده هایی زیبا از تزیین کره

دیزاین کره به شکل توپک هایی زیبا

ایده های زیبا و بینظیر دیزاین کره

در این مطلب شما خانم های خوش سلیقه و مادران مهربان ایرانی شاهد ایده های زیبا و اشتهابرانگیزی از تزیین کره بودید، از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید قدردانیم. همچنین در صورت تمایل به آشنایی و مشاهده ایده ها و مطالب به تحریر در آمده در زمینه ی سفره آرایی بر روی لینک ارائه شده کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *