دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بارداری تابستانی جدید در طرح های دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

تصاویری از انواع مدل های لباس بارداری تابستانی مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه را در این مطلب ببینید.

بارداری یکی از سخت ترین و در عین حال زیباترین دوران ها برای هر خانمی می باشد و اگر شما باردار هستید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ لباس های خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس بارداری تابستانی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل لباس بارداری تابستانی شیک و زیبا

لباس های حاملگی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس بارداری

طرح های لباس حاملگی تابستانه

با نزدیک شدن به فصل تابستان خانم ها به فکر تهیه لباس های راحت و خنک برای خود می افتند و اگر شما در دوران حاملگی به سر می برید بهتر است لباس هایی خنک و گشاد را برای پوشیدن انتخاب کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

برای دوخت لباس های حاملگی تابستانه از پارچه های خنک و نخی استفاده می شود زیرا هوا در بین تار و پود پارچه این لباس ها به خوبی در جریان می باشد و علاوه بر این لباس های نخی از تعریق زیاد بدن جلوگیری می کنند و هیچ آسیبی را به پوست وارد نمی کنند.

لباس های حاملگی تابستانه در انواع مدل های طرح دار و گلدار و ساده موجود می باشند و بهتر است شما چند طرح لباس در کمد خود داشته باشید تا بتوانید برای حضور در مکان های مختلف لباسی مناسب را از بین آن ها برای پوشیدن انتخاب کنید. لباس های گلدار و طرح دار جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید استایل تان مناسب تر به نظر برسد بهتر است لباس با طرحی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

مدل لباس بارداری تونیک بارداری تابستانی   مدل لباس تابستانی بارداری   لباس بارداری تابستانی طرح دار مدل لباس طرح دار تابستانی لباس زیبا بارداری پیراهن کوتاه بارداری مدل لباس تابستانی بارداری تونیک بارداری لباس ساده و زیبا بارداری لباس طرح دار و ساده بارداری لباس بارداری ساده

اگر تمایل دارید در روزهای گرم تابستان احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است لباس های گشاد و راحت را برای پوشیدن در محیط منزل انتخاب کنید همچنین می توانید برای حضور در مجالس و مهمانی های مختلف از پیراهن بارداری و تونیک بارداری و … استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که ست کردن لباس ها با اکسسوری هایی مناسب در دوران بارداری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما اکسسوری خود را از بین طرح های جذاب انتخاب نمایید تا تغییرات مثبتی در استایل و ظاهر شما ایجاد شود.

رنگ لباس نیز می تواند روی فرم اندام تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است شما از لباس های حاملگی رنگ روشن در فصل تابستان استفاده نمایید زیرا این رنگ لباس ها گرمای کمتری را جذب می کنند و در نتیجه از تعریق زیادی جلوگیری می کنند. اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس استایلی مناسب داشته باشید و بزرگی شکم تان کمتر به نظر برسد بهتر است رنگ لباس های خود را از بین رنگ های تیره تر انتخاب کنید.

مدل لباس بارداری مشکی مدل لباس بارداری تابستانه طرح لباس بارداری لباس بارداری بلند و تابستانی لباس تابستانی بارداری پیراهن بارداری تابستانه لباس طرح دار بارداری لباس بارداری تابستانه پیراهن بارداری شیک لباس زیبا بارداری لباس بارداری طرح دار لباس طرح دار بارداری

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های لباس حاملگی تابستانی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *