دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کمد دیواری با میز آرایش در اتاق خواب های امروزی

  • محدثه خاکشور
  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویر شیک و کاربردی از کمد دیواری با میز آرایش را به تصویر خواهیم کشید، این مدل از کمدها و یا به بیانی این شیوه طراحی می تواند رخداد و ایده ای موثر در انضباط بخشیدن به اتاق خواب تلقی گردد.

به نظر شما یک کمد چند منظوره و یا به بیانی یک کمد متشکل از چند بخش تا چه حد می تواند برای شما قابل توجه و کاربردی باشد؟ بله این ایده می تواند تحول شگفت انگیزی در محیط اتاق خواب شما به خصوص اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است, ایجاد کند. قطعا می توان اصلی ترین مشغولیت های فکری خانم های عزیز را رفع به هم ریختگی و داشتن یک چیدمان منظم و زیبا به ویژه در اتاق هایی با ابعاد کم به شمار آورد. اگر شما از آن دسته خانم های عزیز سخت پسند و حساس در انتخاب کمد آرایشی هستید؛ و هارمونی نداشتن آن با سایر وسایل منزل به خصوص کمد دیواری علاوه بر کمبود فضا شما را ناراحت می کند؛ به پیشنهاد ترکیب میز آرایشی با کمد دیواری فکر کنید. در ادامه آرگا تصاویر زیبا و شیکی از مدل کمد دیواری با میز آرایش را به نمایش می کشد.

تصاویر زیبایی از مدل کمد دیواری با میز آرایش برای راهنمایی بهتر

کمدها همگی اعم از گوناگونی در اندازه، رنگ، جنس، کارایی و مدل نقش نظم و سامان بخشیدن به محیط های مختلف مسکونی، اداری و کاری، تفریحی، آموزشی و … دارد؛ قطعا هر یک متناسب به مدل، اندازه و طرح و شکلی که دارند از کاربرد متفاوت نیز برخوردارند؛ به عنوان مثال کمد لباس وظیفه آراستگی لباس ها را بر عهده دارد، میزها نیز از همین قانون پیروی می کنند میز لوازم آرایشی وظیفه ی متفاوت چیدمان زیبا و نظم دهی به لوازم آرایشی را به دوش می کشد. گاهی در اتاقی با فضایی کوچک با توجه به اینکه تمامی این نیازها احساس می شود، اما شرایط برطرف ساختن آنها در چنین جایی کمی سخت و یا شاید غیر ممکن است، در این زمان است که هنر طراحی و چیدمان با تدابیر خاص الزامی می گردد. مثلا می توانید کمد دیواری را با میز آرایشی ادغام نمایید، برای تشریح کامل گفته ی خود در ادامه همراه ما باشید.

گنجه دیواری با میز آرایش استفاده بهینه از مکان

همانطور که در مطالب قبلی آرگا در مورد دیزاین اتاق خواب و چندین مطلب دیگر بارها به تکرر از ارزش و اهمیت تختخواب گفته شده است، باید در کنار اختصاص دادن مکانی به  تختخواب و کمدهای دیواری، مکانی مناسب را برای کمد آرایشی در نظر بگیرید؛ پس در صورت مشکل کمبود جا و برای رفع آن می توانید از روش زیر بهره ببرید:

انواع نمونه های زیبای کمد دیواری همراه میز آرایش

۱- ترکیب کمد آرایشی با میز دیواری

می توانید از فضا و مکان موجود نهایت استفاده را ببرید به این صورت که در قسمت خالی کمد دیواری از میز آرایشی استفاده کنید؛ اولویت ها را هنگام دیزاین اتاق خواب رعایت کنید، به این صورت که محل مناسب را به تخت خواب ببخشید، مگر نه اینکه کیفیت و محل قرارگیری تختخواب سهم بالایی در آرامش و بهبود خواب شما دارد، پس لازم است که ابتدا تختخواب را در جای مورد نظر قرار داده و سپس به سراغ سایر وسایل بروید، حالا نوبت به کمدها می رسد، کمد دیواری نیز سهم زیادی در این زمینه دارد کمد دیواری را هم در محل مناسب جای دهید به طوری چیدمان شما زیبایی، نظم، بهینه استفاده از فضا را همراه داشته باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل کمد دیواری با میز آرایش برای دکوراسیون اتاق خواب

حالا نوبت به چیدمان و قرارگیری میز آرایش است، آن را با کمد دیواری تلفیق نمایید؛ چگونه ؟ اگر در ادامه به تصاویر ارائه شما نگاه بیندازید، به راحتی متوجه منظور ما می شوید.

۲ – استفاده خلاقانه از کنسول آینه و شمعدان و یا حتی میز کامیپیوتر به جای میز آرایش به نوبه ی خود روشی است، این وسایل را می توانید به راحتی با کمد اتاق خواب خود تلفیق نمایید و طراحی نو و جذابی را خلق کنید، همچنین می توانید در صورت استفاده از کتابخانه در اتاق خواب آن را با میز آرایش و یا کمد دیواری خود ادغام نماید.

البته باید اضافه کنیم که اینها به این معنا نیست که هر میزی را که در دسترس دارید با هر مدل کمد دیواری موجود در اتاق خواب بدون داشتن هارمونی و برابری ادغام کنید؛ شما عزیزان خوش سلیقه چنانچه این طرح و مدل را پسندیدید، می توانید آن را به طراح کمد خود سفارش داده و پس از اندازه گیری ها و دقت های کافی به خواسته ی خود برسید.

ایده هایی زیبا و شیک از کمد دیواری با میز آرایش

مزایای بکارگیری

این عمل یعنی قرار دادن میز آرایش درون کمد دیواری دارای نتایج مطلوب و دلچسبی خواهد بود که شما با انجام آن در واقع خود را از آن بهره مند می کنید:

-میز آرایشی جدید و شیکی در اتاق خواب خود بکار گرفته اید.

-نظم و زیبایی فوق العاده ای را مهمان اتاق خواب خود نموده اید.

-بهترین استفاده را از محیط اتاق خود داشته اید.

-هرگاه که مایل باشید با بستن درب آن می توانید محیطی صاف و عاری از به هم ریختگی ایجاد کنید.

انواع مدل های زیبای کمد دیواری با میز آرایش

تصاویر زیبا و بینظیری از کمد دیواری با میز آرایش

کاربرد خلاقانه سنگ به عنوان میز آرایشی و تلفیق آن با کمد دیواری

مدل های کاربردی و مورد توجه کمد دیواری با میز آرایش

ایده هایی زیبا و شیک از کمد دیواری با میز آرایش

تصاویر زیبا و متفاوت گنجه دیواری با میز آرایش

 انواع ایده های پرکاربرد و زیبای گنجه دیواری با میز آرایش

مدل های بینظیری از گنجه دیواری با میز آرایش

مدل های زیبایی از گنجه دیواری با میز آرایش

دیزاین زیبای اتاق خواب با مدل کمد دیواری با میز آرایشی

انواع ایده های زیبا و شیکی از مدل کمد دیواری با میز آرایش

انواع ایده های زیبا و شیک از کمد دیواری با میز آرایش

ایده های زیبا و جذاب گنجه دیواری با میز آرایش

انواع نمونه های جالب و کاربردی از کمد دیواری همراه میز آرایش

انواع تصاویر زیبا و شیک کمد دیواری با میز آرایش

مدل های کاربردی و متفاوت کمد دیواری همراه میز آرایش

تصاویر شیکی از کمد دیواری با میز آرایش

ایده های زیبا و شیکی از گنجه دیواری با میز آرایش

مدل زیبای کمد دیواری همراه میز آرایش

به قطع یقین بارها برای شما هم اتفاق افتاده که از کوچک بودن اتاق خواب و کمبود جا به ستوه آمده باشید، و یا برای محل قرار گرفتن میز آرایشی و گنجه دیواری حسابی گیج و مردد شده باشید، آیا در این شرایط راه حلی به ذهنتان رسیده است. ماندن در این شرایط و ادامه روزها قطعا شما را از داشتن یک خواب راحت و آرامش کافی و در نتیجه آرامش فکری و ذهنی و جسمی محروم می کند، آرگا با بیان ایده ی مدل کمد دیواری با میز آرایش و ارائه تصاویری زیبا و کاربردی از آنها امیدوار است توانسته باشد این مشکل را برای شما رفع کرده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *