دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب آرایش چشم از دیدگاه معبران مشهور اسلامی

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

تعبیر خواب چشم از دیدگاه معبرین مختلف نظیر منوچهر مطیعی تهرانی و ابن سیرین و ابراهیم کرمانی را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

ممکن است هر فردی در طول عمر خود بارها در عالم رویا مشاهده کند که در حال میکاپ اجزای صورت خود می باشد که دیدن این رویا دارای تعابیری مختلف است. تعبیر خواب آرایش چشم از دیدگاه معبرین دارای تفاسیری متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید رویای خود را تفسیر نمایید.

تعبیر خواب آرایش چشم از دیدگاه معبرین مختلف

دیدن فعالیت های مختلف در عالم رویا از دیدگاه معبرین دارای تعابیری متفاوت می باشند که ممکن است که این تعابیر دارای نشانه ای برای زندگی واقعی بیننده رویا باشند. در مطالب قبلی تعبیر رویای آرایش و تعبیر رویای مژه چشم و تعبیر رویای چشم را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر رویای آرایش چشم در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

تعبیر خواب آرایش چشم

دیدن میکاپ چشم در عالم رویا نشانه چیست ؟

۱.ابراهیم کرمانی

اگر فردی در خواب ببیند که چشم هایش را میکاپ می کند و در چشم های خود سرمه می کشد نشانه این می باشد که بیننده رویا صلاح دین می جوید و اگر بیننده رویا ببیند که هدفش از کشیدن سرمه در چشم ها میکاپ می باشد بیانگر این است که بیننده رویا خود را امانت دار و دین دار به مردمان نشان می دهد تا نزد آن ها عزیز و گرامی شود.

تعبیر دیدن آرایش چشم در عالم رویا

۲. منوچهر مطیعی تهرانی 

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر فردی در خواب ببیند که به چشم های خود ریمل می زند نشانه این می باشد که وی کاری را انجام می دهد که به ظاهر خوب می باشد ولی نیت بیننده رویا خوب نیست.

اگر مردی در خواب ببیند که چشم هایش را به کمک ریمل میکاپ می کند نشانه خوبی برای وی نمی باشد ولی اگر زنی این خواب را ببیند تعبیر خواب وی نیکو می باشد.

تعبیر خواب میکاپ چشم نشانه تلاش بیننده رویا برای داشتن بینش بهتر در زندگی می باشد.

تعبیر دیدن میکاپ چشم در عالم رویا نشانه چیست ؟

۳. ابن سیرین

میکاپ چشم در عالم رویا نشانه مال و منفعت می باشد ولی اگر فردی در خواب ببیند که میکاپ چشم هایش را به قصد زیبایی می کند نشانه این می باشد که بیننده رویا خود را می آراید و برای محبوب شدن و تعریف شنیدن از دیگران چهره ای جز چهره واقعی خود را نشان می دهد.

تعبیر خواب آرایش چشم در عالم رویا

در این مطلب با تعبیر خواب میکاپ چشم برای مردان و زنان در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *