دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی پادینا کیانی و مروری بر ژست های عکاسی جالب وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی پادینا کیانی بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

پادینا کیانی هنرپیشه جوان و تازه کار تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند با استعداد فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۸ در سن ۲۶ سالگی با فیلم سینمایی کوتاه ” شب” به کارگردانی ریحانه پارسا آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی پادینا کیانی همراه با تصاویر شخصی و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی پادینا کیانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

پادینا کیانی بازیگر با استعداد و توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان متولد ۵ آبان ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل لیسانس چهره پردازی می باشد.

بیوگرافی پادینا کیانی + تصویر

این هنرمند ایرانی بعد از فارغ التحصیلی وارد کلاس های بازیگری شد و بعد از آموزش های چند ماهه روی صحنه تئاتر قرار گرفت و با توجه به استعداد خوبش خیلی سریع جلوی دوربین قرار گرفت. از آثار او می توان به تئاتر ملکه اشاره کرد.

تا اینکه او  فعالیت حرفه ای خود را در سینما با فیلم کوتاه ” شب” به کارگردانی ریحانه پارسا شروع کرد. سپس وی در آبان ماه سال ۱۳۹۹ با سریال ” ۰۲۱” به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی وارد قاب تلویزیون قرار گرفت. در این سریال بازیگرانی همچون جواد رضویان، مهدی فخیم ‌زاده، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، سروش جمشیدی، آزیتا ترکاشوند و … حضور داشتند.

زندگینامه جالب پادینا کیانی

زندگینامه پادینا کیانی و همسرش

  •  آرون گروپس

عکس های اینستاگرامی پادینا کیانی

بیوگرافی پادینا کیانی + همسرش

بیوگرافی پادینا کیانی + آلبوم جدید

نظرش درباره ارتباطات عاطفی و احساسی

آن چه موجب رنجش آدم ها از یکدیگر می شود ، این است که غالبا ما آدم ها توقع داریم طرف مقابلمان ، به تمام وقایع دنیا از زاویه ی دید ما نگاه کند! در صورتی که درون هر آدمی ، دنیای متفاوتی وجود دارد که با پذیرش این تفاوت ها ، روابط شکل مناسب تری خواهند داشت.

بیوگرافی پادینا کیانی + تصاویر جذاب

عکس زیبا و خاص از پادینا کیانی

زندگینامه خواندنی پادینا کیانی

ازدواج و همسر پادینا کیانی

خانم پادینا کیانی هنوز مجرد و ازدواج نکرده است.

زندگینامه جالب پادینا کیانی

شرح حال کامل و خواندنی پادینا کیانی

تاریخچه زندگی پادینا کیانی

پیج اینستاگرام پادینا کیانی

پیج اینستاگرام پادینا کیانی به آدرس padinakianii@ می باشد که در آن تمامی تصاویر شخصی و جدید خود را به اشتراک گذاشته است. خانم کیانی با اینکه هنوز به شهرت زیادی نرسیده ، ولی بازم هم تعداد فالووهایش نزدیک ۱۳ هزار است.

شرح حال کامل پادینا کیانی

زندگینامه پادینا کیانی و همسرش

عکس و زندگینامه پادینا کیانی

بیوگرافی پادینا کیانی + عکس

فیلم شناسی پادینا کیانی 

  • فیلم سینمایی شب در سال ۹۸
  • سریال صفر بیت و یک در سال ۱۳۹۹

زندگینامه کامل پادینا کیانی

زندگینامه پادینا کیانی + تصاویر باحال

شرح حال پادینا کیانی بازیگر ایرانی

بیوگرافی پادینا کیانی + گالری زیبا

زندگینامه جامع پادینا کیانی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی پادینا کیانی هنرپیشه محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرامی و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *