دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و دامن یک رنگ با انواع طراحی دلبرانه و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

کت و دامن از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب می باشد و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس رسمی از این طرح لباس شیک استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل کت و دامن یک رنگ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کت و دامن یک رنگ زنانه و دخترانه

کت و دامن های دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و اگر شما بتوانید کت دامنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با فرم اندام تان مطابقت داشته باشند در این صورت شیک پوش و خوش استایل تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

کت دامن ساده و تک رنگ

طرح های کت و دامن تک رنگ

برخی از افراد تمایل دارند رنگ کت و دامن را متفاوت با یکدیگر انتخاب نمایند که در این صورت ظاهر و استایل اسپرت و امروزی تر به نظر می رسد و برخی دیگر از خانم ها نیز ترجیح می دهند برای داشتن ظاهری ساده و آراسته از کت و دامن تک رنگ در پوشش خود استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است کت و دامن با رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا شیک پوش و خوش اندام تر به نظر برسید.

کت و دامن مجلسی در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره و خنثی موجود می باشند که در بین این رنگ های متنوع خانم ها از کت دامن مشکی و قهوه ای و سرمه ای و طوسی استفاده بیشتری می کنند زیرا این رنگ ها رسمی تر هستند و علاوه بر این برای افراد با فرم اندام و رنگ پوست مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند.

کت دامن ها با رنگ خنثی نظیر کرم و سفید و طوسی و … با سایر رنگ ها به راحتی در پوشش ست می شوند از این رو بهتر است شما در صورت امکان از این طرح ها در پوشش خود استفاده نمایید.

کت و دامن های تک رنگ در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و شما می توانید این طرح کت دامن ها را در پوشش خود با لباس و شومیز و اکسسوری هایی جذاب ست نمایید و زیبایی استایل خود را تکمیل نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل کت و دامن زنانه یک رنگ کت دامن سبز کت و دامن بلند کت دامن رنگ روشن کت دامن مشکی کت و دامن شیک کت دامن مجلسی کت دامن سرمه ای کت دامن زیبا و جدید کت دامن طوسی کت و دامن طوسی تیره کت دامن رنگ روشن

کت دامن تک رتگ برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و بهتر است خانم های مسن از کت و دامن با رنگ های تیره و سنگین در پوشش خود استفاده نمایند.

برای دوخت کت زنانه از یقه باز و بسته استفاده می شود و اگر شما دارای فرم اندامی چاق هستید بهتر است یقه کت را از بین طرح های باز انتخاب نمایید با استفاده از گردنبند و جواهرات زیبا توجه افراد را به سمت گردن و بالاتنه خود جلب کنید تا چاقی اندام تان کمتر به نظر برسد. دامن ها نیز به صورت بلند و کوتاه دوخته می شوند و اگر پایین تنه شما چاق می باشد بهتر است از دامن خیلی کوتاه در پوشش خود استفاده نمایید و اندازه قد دامن تان را روی زانو یا پایین تر از زانو انتخاب نمایید.

کت و دامن سفید مدل کت و دامن یک رنگ کت دامن یک رنگ طرح کت و دامن تک رنگ کت و دامن طوسی کت دامن صورتی طرح های کت و دامن یک رنگ مدل کت و دامن یک رنگ و سفید کت و دامن مجلسی زرد   کت دامن ساده و تک رنگ کت و دامن قرمز کت دامن طوسی روشن مدل کت و دامن یک رنگ

در این مطلب با انواع طرح های کت دامن تک زنگ آشنا شدید که شما می توانید با توجه به فرم اندام خود از بین آن ها ، طرحی مناسب را برای دوختن انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید کت و دامن انتخابی تان را بدوزید بهتر است خیاط با تجربه و مهارت کافی را پیدا کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *