دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایده های سرمایه گذاری با پول اندک برای افزایش درآمد ماهیانه

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با ایده ها و روش هایی که می توانید سرمایه خود را چندین برابر کنید آشنا کرده و شا نیز می توانید با استفاده از همت و پشتکاری که دارید در این کار ها موفق شوید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید با استفاده از سرمایه های اندک خود کسب و کاری راه اندازی کرده و یا با همان مقدار پولی که در دست دارید سرمایه گذاری کنید و پول خود را چند برابر کنید همراه ما باشید تا ایده های مناسبی برای این کار را به شما معرفی کنیم.

سرمایه گذاری با پول اندک

ایده هایی برای سرمایه گذاری با پول اندک

باید بدانید که امروزه شغل های بسیار زیادی هستند که شما می توانید با دارایی بسیار کم آن ها را راه انداخته و سرمایه کم خود را چندین برابر کنید. بسیاری از کار هایی که امروزه وجود دارند با پول بسیار کم شروع شده اند و اغلب پیشرفت های بسیاری داشته اند. راه اندازی کسب و کار بسیار ساده می باشد و شما حتی می توانید در منزل خود یک کار با سرمایه بسیار کم ایجاد کرده و آن را به مرور گسترش دهید تا بتوانید پول و سرمایه خود را چندین برابر کنید. یادتان نرود که ایده های شما باید متناسب با نیاز های جامعه باشد تا بتوانید با برآورده کردن آن ها سود سرمایه خود را افزایش دهید. در ادامه ایده هایی که به شما کمک می کند تا با پول اندک سرمایه گذاری خود را شروع کنید را برایتان بیان می کنیم.

قطعات ماشین

امروزه خرید و فروش قطعات ماشین ها گسترش پیدا کرده است و افراد می توانند با سرمایه های اندک و کم تر از ۱.۵ میلیون تومان قطعات دست دوم ماشین های خود را بفروشند و قطعات ماشین های دیگری را نیز خریدار کرده و با فروش آن ها سرمایه های خود را دو برابر  کنند. در نظر داشته باشید بعد از این که شما در کار خود وارد شدید می توانید سایت و یا صفحه اینستاگرامی مخصوص خود را باز کنید و از این روش ها نیز کسب درآمد کنید.

کتب دست دوم

سعی کنید کتاب هایی که مورد استفاده شما نمی باشد و می دانید که دیگران به آن نیاز پیدا می کنند را از خانه خود جمع کرده و یا از دست دوم فروشی ها تهیه کنید و آن ها را به قیمت مناسب بفروشید.  در واقع این کار به شما کمک می کند تا بتوانید با سرمایه کم در آمد داشته باشید و می توان گفت این روش یکی از جدید ترین روش های سرمایه گذاری می باشد زیرا کتاب ها وسایلی می باشند که تقریبا بیش تر افراد جامعه به آن نیاز پیدا می کنند.

سرمایه گذاری روی کتاب های دست دوم

  •  آرون گروپس

رنگ کردن خانه ها

در بسیاری از منطقه ها رنگ کردن خانه ها نیازی به مجوز ندارد و شما می توانید با هزینه بسیار کم روی این کار سرمایه گذاری کرده و زمانی که توانایی بسیاری بدست آوردید می توانید یک شرکت تاسیس کرده و سرمایه خود را افزایش دهید.

تمیز کردن شیشه ها

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری با پول اندک این است که با استفاده از وسایل مخصوص شروع به تمیز کردن پنجره ها کنید و بعد از این که مشتری پیدا کردید با تاسیس یک دفتر خدماتی مخصوص برای تمیز کردن شیشه ها پول و سرمایه خود را چند برابر کنید. این کار را می توانید با سرمایه کم تر از ۱.۵ میلیون تومان انجام دهید.

پرستاری کردن از حیوانات

یکی دیگر از شغل هایی که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید پرستاری کردن از حیوانات خانگی می باشد. در آمد این شغل بسیار خوب است و زمانی که شما می توانید برای یک شب ماندن حیوان خانگی در منزلتان ۲۰۰ هزار تومان حقوق بگیرید و زمانی که بخواهید در روز به مدت ۱ ساعت به آن ها رسیدگی کنید حقوق شما ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

پرستاری کردن از حیوانات شغل مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.

سرمایه گذاری روی ماشین خود

در نظر داشته باشید که با استفاده از روش های نوین مسافربری می توانید از ماشین خود استفاده کنید و بدون خرج کردن پولی روی ماشین خود سرمایه گذاری کنید. یادتان نرود که این کار جای پیشرفت بسیار زیادی دارد و شما می توانید بعد از این که مقداری سرمایه جمع آوری کردید و تکنیک های لازم را یاد گرفتید با کسب مجوز یک تاکسی تلفنی تاسیس کرده و برای سرمایه گذاری بیش تر می توانید کارمند استخدام کنید.

تدریس های خصوصی

اگر در دروس خاصی مهارت دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن دانسته ها و آموخته های خود به دیگران روی دانشی که دارید سرمایه گذاری کرده و کسب درآمد کنید. در گذشته تدریس خصوصی بسیار سخت بود و افراد بسیار کمی از آن ها استفاده می کردند ولی امروزه با استفاده از شیوه های نوین و آنلاین می توانید به راحتی کسب درآمد کرده و برای خود مشتری جمع کنید. یادتان نرود که تدریس خصوصی برای هر یک ساعت حقوقی برابر ۱۰۰ هزار تومان دارد و اگر شما در روز ۵ شاگرد داشته باشید روزانه می توانید نیم میلیون تومان درآمد کسب کنید.

سرمایه گذاری با پول اندک

سرمایه گذاری روی توریست ها

اگر در محلی که زندگی می کنید جاذبه های گردشگری دارید می توانید با استفاده از خدمات راهنمایی توریست ها پول بسیار زیادی کسب کنید. در واقع سرمایه گذاری بر روی این کار بسیار خوب بوده و شما می توانید تا مدتی به تنهایی به عنوان تور لیدر کار کرده و بعد از آن با تاسیس و تهیه وسایل دفتر اداری افرادی که دوست دارند دوباره سفر کنند و از لیدری شما خوششان آمده است به شما مراجعه کنند و شما نیز در این میان سرمایه خود را افزایش دهید.

فروش لوازم دست دوم

بسیاری از افراد سرمایه ای برای شروع کار ندارند و نمی دانند که باید این سرمایه را از کجا پیدا کنند. لازم به ذکر است که برای شروع اکثر کار ها لازم است تا سرمایه ای هر چند اندک داشته باشید. برای بدست آوردن این سرمایه می توانید از فروش اجناس و لوازمی که آن ها را نیاز ندارید شروع کنید.

تهیه صابون خانگی

در نظر داشته باشید که کار کردن نیازمند یک ذهن خلاق می باشد و زمانی که شما از فکر و خلاقیت خود استفاده کنید می توانید درآمد بسیار زیادی داشته باشید و با سرمایه اندک خود کاری را به راه بیندازید که دیگران حتی به فکرشان نمی رسد. تهیه صابون های خانگی یکی از  ایده های ناب سرمایه گذاری با پول اندک می باشد و شما می توانید با استفاده از هزینه بسیار کم این کار را شروع کنید و با گذشت زمان سرمایه خود را چند برابر کنید. طرز تهیه صابون لباسشویی و یا صایر صابون هایی که مورد استفاده دیگران می باشد کاری بسیار راحت است و زمان بسیار زیادی نیاز ندارد و شما می توانید با استفاده از ذوق و سلیقه ای که دارید صابون هایی با طرح های زیبا و یا عطر های مختلف تهیه کند و آن ها را بفروشید. سعی کنید برای فروش بیش تر خلاقانه عمل کنید هرچند نمی توانید با یک کارخانه صابون سازی رقابت کنید ولی می توانید در عرض چند ماه سرمایه خود را چندین برابر کنید.

سرمایه گذاری بر روی آموزش حیوانات نیاز به پول بسیار زیادی ندارد.

آموزش حیوانات خانگی

حیواناتی مانند سگ و گربه و یا حتی برخی از پرندگان نیازمند آموزش می باشند. شما می توانید روی آموزش دادن آن ها سرمایه گذاری کنید. در واقع دسترسی به اینترنت بسیاری از مشکلات امروزی را حل کرده است و شما می توانید به راحتی با استفاده از ویدئو هایی که برای آموزش حیوانات و پرندگان در فضای مجازی وجود دارد همه چیز را به خوبی یاد بگیرید. برای کسب تجربه می توانید برای مدتی در یک مغازه فروش حیوانات و یا پرندگان مشغول به کار شوید. اگر دوست دارید هزینه کم تری برای این کار بپردازید می توانید در خانه خود محلی برای نگهداری از آن ها فراهم کرده و از افرادی که می خواهند می توانند این حیوانات را به خانه شما بیاورند. برای کسب مشتری بیش تر می توانید تخفیف های ویژه ای برای نگهداری و آموزش در نظر داشته باشید و از فضای مجازی برای تبلیغات استفاده کنید.

مدیریت رسانه ها

بسیاری از کار ها وجود دارند که برای مدیریت آن ها نیاز به کمک دارند و از شما می خواهند تا صفحات اجتماعی آن ها را مدیریت کنید. اگر اطلاعات بسیاری درباره فضای مجازی دارید و می دانید که چگونه باید از آن ها استفاده کنید می توانید دست به کار شده و برای پیدا کردن کار های اینچنینی شروع به جستجو کنید. یادتان نرود که شروع کردن این کار نیازی به سرمایه ندارد و هر فردی که اطلاعات جامعی از کار داشته باشد می تواند این کار را انجام دهد.

با مدیریت رسانه ها پول در بیاورید.

دستیاری

یکی از برترین و بی درد سر ترین روش های سرمایه گذاری با پول اندک این است که به عنوان دستیار مجازی شروع به کار کنید. این کار را می توانید با ۱.۵ میلیون تومان نیز شروع کنید به شرطی که دسترسی به اینترنت و گوشی و کامپیوتر داشته باشید. این کار گستردگی بسیاری دارد و شما می توانید با در هر زمینه ای که دوست دارید فعالیت داشته باشید.

بازیافت ضایعات فلزی

آهن، مس و آلومینیوم از فلزات با ارزشی می باشند که شما می توانید با بازیافت کردن آن ها درآمد بسیاری داشته باشید. برای راه اندازی این کار نیازمند ۱.۵ الی ۲ میلیون تومان پول هستید تا بتوانید جایی را اجاره کرده و با خرید این فلزات با ارزش و بازیافت کردن آن ها سرمایه خود را چندین برابر کنید.

انجام کار های مشاوره ای

مشاوره دادنم یکی از کار های بسیار مرسوم این روز ها می باشد و شما اگر در زمینه های خاصی مانند انتخاب رشته کنکور و … تبحر دارید می توانید از این راه کسب درآمد کنید. می توانید این کار را با هزینه زیر ۱ میلیون تومان و به صورت مجازی انجام بدهید. بعد از این که مقداری سرمایه شما از این روش بیش تر شد می توانید یک شرکت راه اندازی کرده و کارمندان متخصص را استخدام کنید.

بازیافت فلزات با ارزش روشی مناسب برای سرمایه گذاری با پول کم

طراحی کردن

بسیاری از افرادی که به تازگی شرکت تاسیس می کنند و یا می خواهند کسب و کار راه بیندازند به فکر طراحی لوگو می افتند. سرمایه گذاری روی این کار به شما کمک می کند تا از پول کم خود استفاده کرده و آن را در عرض چندین ماه چند برابر کنید. اگر فکر خلاقی دارید این روش بهترین روشی می باشد که می توانید با استفاده از آن سرمایه خود را افزایش داده و کسب و کار گرافیکی گسترده تری را راه اندازی کنید. در واقع برای این کار نیازمند سیستم های خوب و کار آمد هستید و اگر آن ها را داشته باشید می توانید با سرمایه زیر ۱ میلیون تومان به راحتی روی طراحی لوگو سرمایه گذاری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *