دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کت و شلوار برای خواستگاری و چند راز ساده برای جذابیت بیشتر شما

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

خواستگاری یکی از مهم ترین مراسم ها برای هر فرد مجردی به شمار می رود و بهتر است شما برای رفتن به خواستگاری از لباس هایی با طرح و رنگ مناسب استفاده نمایید تا شیک پوش و با شخصیت به نظر برسد. کت و شلوار برای خواستگاری در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک لباس پوشیدن تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

طرح های کت و شلوار برای خواستگاری

برای حضور در مراسم خواستگاری می توانید از لباس های مختلف استفاده کنید که رایج ترین آن ها کت و شلوار می باشد. در مطالب قبلی استایل مردانه برای مراسم خواستگاری را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل های کت شلوار برای این مراسم آشنا خواهید شد.

کت شلوار شیک مردانه

مدل کت شلوار مخصوص مراسم خواستگاری

اگر شما قصد رفتن به خواستگاری را دارید بهتر است کت شلوار با سبک کلاسیک را انتخاب نمایید زیرا این طرح کت شلوار دارای سبک رسمی است همچنین کت و شلواری را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دارای تن خوری مناسب است زیرا کت و شلوار با تن پوش مناسب باعث می شود تا شما شیک پوش و خوش استایل به نظر برسید.

کت شلوار های مردانه در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند که برای حضور در این مراسم بهتر است کت شلوار ساده و تک رنگ را برای پوشیدن انتخاب نمایید. رنگ آبی و طیف های تیره یا روشن این رنگ باعث افزایش جذابیت ظاهری آقایان می شوند از ایم رو بهتر است شما کت و شلوار خود را سرمه ای انتخاب نمایید همچنین می توانید از کت و شلوار خاکستری یا قهوه ای نیز در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل کت و شلوار برای خواستگاری کت شلوار رنگ تیره برای خواستگاری کت شلوار طوسی مخصوص خواستگاری   کت شلوار طوسی کت شلوار زیبا مردانه کت شلوار مشکی مردانه کت شلوار شیک مردانه کت شلوار برای مراسم خواستگاری کت شلوار رنگ روشن برای خواستگاری کت و شلوار کرم رنگ کت شلوار سرمه ای کت و شلوار زیبا مردانه

کت شلواری را برای پوشیدن در این مراسم انتخاب نمایید که جنس پارچه آن باکیفیت باشد تا جریان هوا در آن به گردش درآید و از تعریق بدن جلوگیری شود همچنین اگر پارچه کت شلوار با کیفیت باشد شما می توانید سال های طولانی تری از کت و شلوار استفاده نمایید زیرا در زمان شستن کت شلوار تغییر رنگ نمی دهد و علاوه بر این پارچه آن در زمان اتو کردن برق نمی افتد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای حضور در این مراسم بهتر است پیراهنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که رنگ آن متضاد با رنگ کت تان باشد همچنین رنگ پیراهن مردانه را نباید از بین رنگ های جیغ انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می توانید برای تکمیل جذابیت ظاهری تان از کراوات استفاده کنید که بهتر است رنگ کراوات به گونه ای انتخاب شود که با رنگ لباس هایتان همخوانی داشته باشد.

علاوه بر پوشیدن کت و شلواری مناسب برای حضور در این مراسم بهتر است از اکسسوری هایی مناسب نیز استفاده نمایید همچنین طرح اکسسوری ها را بهتر است رسمی انتخاب نمایید تا ظاهری آراسته تر داشته باشید.

کت و شلوار مردانه برای مراسم خواستگاری کت و شلوار مخصوص خواستگاری کت و شلوار مردانه زیبا و ساده کت شلوار طرح دار و زیبا کت و شلوار رنگ روشن برای خواستگاری مدل کت و شلوار مردانه کت شلوار شیک برای خواستگاری کت شلوار زیبا برای خواستگاری کت شلوار قهوه ای مدل کت شلوار شیک کت شلوار مردانه و ساده کت شلوار شیک مردانه کت و شلوار طوسی کت و شلوار زیبا برای خواستگاری کت و شلوار برای مراسم خواستگاری

در این مطلب با انواع طرح های کت شلوار برای مراسم خواستگاری آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کت شلواری خوش دوخت را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *