دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مچ آستین مانتو شیک و امروزی برای مانتوهای خاص

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب مانتو باید در نظر داشته باشید توجه به مدل یقه و مچ آستین مانتو می باشد و اگر شما تمایل دارید در هنگام پوشیدن مانتو احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ و برش مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج بدهید.

مدل های مچ آستین مانتو با جدیدترین و زیباترین طرح ها

آستین مانتو در انواع طرح های مختلف نظیر مانتو آستین کیمونو و مانتو بدون آستین موجود می باشند و شما می توانید با توجه فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مانتو با طرح مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مچ آستین مانتو

طرح های مچ آستین مانتوی زنانه و دخترانه

آستین یکی از مهم ترین قسمت های مانتو به شمار می رود از این رو بهتر است شما مانتویی را انتخاب نمایید که دارای آستینی با دوخت شیک و بی نظیر باشد.

مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود می باشند و با توجه به طرح مانتو ، مدل آستین آن انتخاب می شود. مانتوی آستین کلوش امروزه طرفداران زیادی دارد و اغلب مانتوها به صورت آستین کلوش دوخته می شوند که این طرح آستین باعث زیبایی و جذابیت بیشتر طرح مانتو می شود.

مانتوها با آستین کیمونو و آستین پف دار و آستین رگلان نیز مد روز می باشند و این طرح مانتوها برای خانم های جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین از این طرح آستین ها اغلب برای دوخت مانتوی مجلسی استفاده می شود.

برای دوخت آستین مانتو بیشتر اوقات از پارچه ای با رنگ متضاد با پارچه مانتو استفاده می شود همچنین رنگ پارچه یقه مانتو با رنگ پارچه آستین مانتو اگر ست شود جذابیت ظاهری آن تکمیل می شود.

  •  آرون گروپس

آستین مانتو آستین مانتو مچ ساده برای آستین مانتو مچ ساده مخصوص آستین آستین مانتو مدل مچ آستین مانتو طرح آستین مانتو مچ آستین مانتو مچ برای آستین مانتو مچ برای آستین مانتو

مچ آستین برخی از مانتوها به صورت گلدار و طرحدار دوخته می شوند و برخی دیگر از آستین ها نیز دارای دوختی ساده هستند که از این مدل آستین ها برای مانتوهای اسپرت و ساده استفاده می شود.

برای دوخت مچ آستین مانتوها از دکمه نیز استفاده می شود که رنگ دکمه با رنگ پارچه بهتر است به گونه ای انتخاب شود که با یکدیگر ست شوند همچنین برخی از مانتوها در قسمت مچ آستین به صورت تنگ دوخته می شوند و برخی دیگر از مانتوها نیز به صورت آزاد دوخته می شوند همچنین آستین برخی از مانتوها به شکل چین دار می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها آستین با طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

برای تزیین آستین اغلب مانتوهای مجلسی از تور نیز استفاده می شود که رنگ تور باید به صورتی انتخاب شود که با رنگ پارچه مانتو و تزیینات به کار رفته در طرح مانتو مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل آستین مانتو مچ آستین مانتوی زنانه مچ آستین مانتوی زنانه مچ آستین مخصوص مانتو مچ مخصوص آستین مانتو مچ مخصوص آستین مانتو طرح های مچ آستین مانتو مچ آستین مانتو طرح مچ آستین مانتو مچ آستین مانتو

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های مچ آستین مانتوهای مجلسی و اسپرت مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *