دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی ناخن بهاری با رنگ های جذاب و طرح های دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۹ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

فصل بهار علاوه بر زیبایی هایی که دارد باعث تغییر در سلیقه افراد نیز می شود. در این مطلب شما را با انواع طراحی ناخن بهاری زیبا و رنگارنگ آشنا می کنیم که به خوبی می تواند نیازهای شما را در فصل زیبای بهار رفع نماید.

با شروع فصل بهار در استایل خانم ها نیز تغییرات زیادی ایجاد می شود و اغلب خانم ها امروزه تمایل دارند برای داشتن استایلی متفاوت در سال جدید از طراحی ناخن بهاری ایده بگیرند که این دیزاین ها شامل گل های رنگی و شکوفه های زیبا و … می باشند.

طراحی ناخن بهاری با انواع طرح های زیبا

دیزاین ناخن ها برای فصل بهار دارای مدل هایی متنوع می باشند و شما می توانید از بین آن ها طرحی خاص و متفاوت را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل های طرح ناخن بهاره آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیزاین ناخن شیک و بهاره

دیزاین ناخن بهاره مخصوص خانم ها و دختران جوان

رنگ لاک و طرح های دیزاین ناخن دارای تنوع زیادی می باشند و شما می توانید با توجه به رنگ و طرح لباس ها و اکسسوری هایتان از بین آن ها دیزاینی شیک و بی نظیر را انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای دیزاین ناخن بهاره از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید از رنگ های بهاری نظیر صورتی و بنفش و زرد و قرمز و سبز و سفید و کرم و … برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید و حال و هوایی بهاره را به ناخن های خود بدهید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید ناخن هایی خوش فرم و جذاب داشته باشید بهتر است از کاشت ناخن استفاده کنید همچنین می توانید در صورت تمایل از ناخن مصنوعی استفاده نمایید سپس طرحی زیبا را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

طرح ناخن بهاره دیزاین ناخن زنانه مدل ناخن بهاره دیزاین شیک ناخن بهاره   دیزاین ناخن بهاره دیزاین ناخن برای فصل بهار طراحی ناخن بهاری شیک و زیبا مدل دیزاین ناخن دیزاین شیک ناخن طراحی شیک ناخن بهاره ایده هایی برای طراحی ناخن بهاری مدل دیزاین ناخن طراحی ناخن بهاری

  •  آرون گروپس

قبل از زدن لاک روی ناخن ها بهتر است ناخن هایتان را سوهان بکشید که سوهان کشیدن ناخن دارای ترفندهایی می باشد که بهتر است شما با آن ها آشنایی داشته باشید.

برای زیباتر شدن ناخن ها می توانید از اکلیل و نگین استفاده نمایید همچنین لاک های شنی و لاک های کروم نیز برای دیزاین ناخن عید نوروز و بهاره انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. لاک های پاستیلی نیز باعث تکمیل جذابیت ناخن ها می شوند و اگر شما تمایل دارید ناخن هایی متفاوت داشته باشید بهتر است از این نوع لاک برای دیزاین ناخن خود استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید یک یا دو تا از ناخن هایتان را به کمک طرح های گل یا شکوفه دیزاین نمایید سپس بقیه ناخن ها را به صورت ساده دیزاین کنید که در این صورت نیز طرح ناخن های شما جذاب و بی نظیر به نظر می رسد.

انتخاب طرحی مناسب برای دیزاین ناخن بهاره به سلیقه شخصی و میزان مهارت شما نیز بستگی دارد و اگر شما تمایل دارید ناخن هایتان دیزاینی متفاوت داشته باشند بهتر است از شابلون های مخصوص دیزاین ناخن استفاده نمایید همچنین می توانید به افراد متخصص در این زمینه مراجعه نمایید تا دیزاینی حرفه ای و بی نظیر را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

 

مدل دیزاین ناخن طراحی ناخن زنانه طرح ناخن بهاری دیزاین شیک ناخن طرح لاک ناخن بهاری دیزاین زیبا ناخن بهاره دیزاین ناخن شیک و بهاری مدل طراحی ناخن بهاری طراحی ناخن شیک و بهاری دیزاین ناخن شیک طراحی ناخن بهاری

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل های طراحی ناخن بهاره جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی شیک و بی نظیر را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *