دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب صابون و تعابیر معتبر برای جزئیات مختلف آن در خواب

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

تعبیر خواب از نظر برخی از افراد می تواند به شما کمک کمک کند تا راهی درست و منطقی را در پیش بگیرید و در زندگی خود احتیاط به خرج بدهید و همچنین می تواند با تعابیر خوبی که دارد شما را تشویق کند تا تلاش خود را بالا برده و روحیه تان را از دست ندهید تا به موفقیت دست یابید.

دیدن صابون در خواب می تواند تعابیر بسیار زیادی داشته باشد و افراد بسیار زیادی آن را تعبیر کرده اند. در واقع تعبیر این خواب بستگی به جزئیات آن دارد و نمی توان معنای خاصی برای آن در نظر گرفت.

تعبیر خواب صابون

تعبیر خواب صابون

دیدن صابون در خواب را از دیدگاه چندین معبر بزرگ و مشهور بیان می کنیم و معنا هایی که این افراد برای خواب ها در نظر دارند را یک به یک به صورت کامل و با کلمات بسیار راحت بررسی خواهیم کرد تا بتوانید به آسانی متوجه آن ها شوید.

منوچهر مطیعی

یکی از معبران بسیار معروفی است که تمامی تعبیر خواب هایش با واقعیت ها برابری دارند بنابراین این معبر در میان مردم معروفیت بسیاری بدست آورده است. وی برای این خواب چندین معنا در نظر دارد که عبارت اند از :

  • اگر فردی که محکوم به کاری شده است و یا در زندان به سر می برد در خواب خود ببیند که در حال شستن دست هایش با صابون است یعنی به زودی تبرئه می شود و لکه ننگ از او دور خواهد شد.
  • اگر فردی متهم به انجام دادن کاری شده است و در خواب خود صابون ببیند یعنی از او رفع اتهام می کنند.
  • اگر فردی که قرض دارد چنین خوابی ببیند بدین معنا می باشد که به زودی قرض خود را می دهد و  آسوده خاطر خواهد شد فقط اندکی صبر و تلاش برای تحقق این رویا لازم است.
  • اگر فردی که بیماری خاصی دارد در خواب ببیند که در حال شستن لباس هایش با صابون می باشد می توان گفت به زودی از بیماری رهایی یافته و سلامتی خود را به لطف خدای متعال پس می گیرد.
  • اگر فردی که کار های بد می کند در خواب ابون را ببیند نشانه ای از این می باشد که به زودی به راه اصلی بر می گردد و در نتیجه اصلاح شده و کار های نیکی انجام می دهد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که در حال خوردن صابون است یعنی دچار ربا خواری می شود و باید در کار های خود دقت بسیار زیادی داشته باشد.
  • به طور کلی این خواب بد نیست و نمی توان معنای بدی برای آن در نظر  گرفت حتی زمانی که دیگران با استفاده از صابون در خواب ما لباس می شویند نیز معنای خوبی دارد و نشان می دهد که به زودی از سختی ها رهایی می می یابیم بنابراین بعد از دیدن این خواب نگران نشوید و با تلاش بیش تر کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید.

محمد ابن سیرین درباره دیدن صابون در خواب چه دیدگاهی دارد؟

محمد ابن سیرین

  • اگر فردی در خواب ببیند که در حال شستن لباس با صابون می باشد یعنی دیگری را از انجام دادن کار های بد باز می دارد.
  • اگر فردی در خواب خود صابون بخورد بدین معنا می باشد که کاری انجام داده است و مال حرام را وارد زندگی خود کرده است.

آنلی بیتون

  • دیدن صابون در خواب به طور کلی نشانه ای از توفیق یافتن در کار ها می باشد و اگر شما این خواب را دیده اید و جزئیات آن را به طور دقیق به خاطر ندارید می توانید به این معنا بسنده کرده و تعبیر نیکی برای آن در نظر بگیرید.
  • تعبیر دیگر آنلی بیتون در رابطه با جنسی می باشد که این خواب را دیده است. وی بیان می کند که اگر دختری در خواب ببیند که در حال تهیه کف می باشد بدین معنا است که در حرفه خود مهارت بسیار زیادی بدست می آورد.

جابر مغربی

این معبر تنها یک تعبیر برای این خواب در نظر دارد و آن را به صورت کلی بیان کرده است و می گوید دیدن صابون در خواب به هر صورتی که باشد خیر است ولی اگر فردی در خواب خود صابون بخرد بهتر از فروختن صابون در خواب می باشد و این فرد به تمامی آرزو هایش خواهد رسید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تعبیر خواب صابون

ابراهیم کرمانی

این معبر تعبیر خواب شستن لباس با صابون را بیان کرده است و معتقد است فردی که در خواب خود لباس هایش را با این ماده می شوید بدین معنا می باشد که به آرزو هایش نمی رسد و کاری دیگر او را به خود مشغول می کند تا از این کار باز ماند.

لیلا برایت

این معبر معتقد است که اگر فردی در خواب خود ببیند که در حال شستن دست های خود با صابون می باشد بدین معنا است که در حیله و مکر گرفتار می شود بنابراین بعد از دیدن این خواب بهتر است در انتخاب های خود دقت کنید.

لوک اویتنهاو

این معبر تعبیر خواب صابون را به غصه و غم و اندوه می داند. لوک اویتنهاو معتقد می باشد که اگر فردی در خواب خود صابون بخرد بدین معنا است که به کار هایش نظم می دهد و اگر از آن صابون استفاده کند بدین معنا است که به مناطق خطرناک می رود.

 یونگ

یونگ معتقد است زمانی که شما خواب صابون را می بینید نیاز دارید تا احساسات گذشته خود را بشویید و آن ها را فراموش کنید. در واقع وی اعتقاد دارد که شما زمانی این خواب را می بینید که از احساسات خود شرم دارید و یا احساس کثیف بودن می کنید.

از نظر یونگ چه زمانی خواب صابون را می بینیم؟

از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما تشکر می کنیم و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر در بخش تعبیر خواب آرگا سایر مقالات را در همین زمینه مانند تعبیر خواب آب و تعبیر خواب ظرف شستن مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *