دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین مدل های تلفن همراه از برند سامسونگ بر اساس دیدگاه کاربران

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

سامسونگ همیشه یکی از بهترین‌های دنیای تکنولوژی بوده است؛ به ویژه در زمینه تولید گوشی‌های تلفن همراه. این برند خلاق و نوآور توانسته بخش بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد و با داشتن گوشی‌های قدرتمند و طیف متنوع قیمت نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند.

در این مقاله با هشت گوشی برتر سامسونگ به انتخاب کاربران آشنا خواهید شد.

  1. سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا، Samsung Galaxy S21 Ultra بین سایر گوشی‌های این برند جایگاه اول را به دست می‌آورد؛ آن هم به چندین دلیل. دلیل اول داشتن اسنپ دراگون ۸۸۸ است که تا کنون باعث بهترین عملکرد گوشی‌های اندرویدی بوده است. همچنین این گوشی با داشتن دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۴۰ مگاپیکسلی نسبت به ثبت بهترین عکس‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و از این طریق هم توانسته است نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند.

  1. سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

با یک قلم هوشمند بسیار پیشرفته و روان،  قدرت زوم ۵۰ برابر و پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا، Samsung Galaxy note20 Ultra یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای طرفداران این برند و سیستم عامل اندروید است. تنها مسئله‌ای که رضایت کاربران را در مورد این گوشی به دست نیاورده، قیمت بالای این مدل است که همچنان جزو گوشی‌های گران قیمت سامسونگ به شمار می‌آید. بنابراین بهتر است قبل از خرید این مدل نگاهی به لیست موبایل های سامسونگ با قیمت روز بیاندازید.

دوربین‌های این مدل شامل ۱۰۸ مگاپیکسل، ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل و سنسور خودکار فکوس کننده است که با استقبال زیادی رو به رو شده است.

  1. سامسونگ گلکسی اس ۲۱

درباره سامسونگ s21

با یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی، پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸، کیفیت۱۲ مگاپیکسل برای دوربین اصلی، ۱۲ مگاپیکسل برای لنز اولترا واید، ۶۴ مگا پیکسل برای تله فوتو و ۱۰ مگاپیکسل برای دوربین سلفی، گوشی سامسونگ گلسی اس ۲۱ Samsung Galaxy S21 یکی از خیره کننده‌ترین گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌آید. این گوشی با داشتن عملکرد بسیار قدرتمند، کیفیت بسیار دیدنی لنز تله فوتو و قیمت نسبتا پایین‌تر نسبت به سایر گوشی‌های برتر سامسونگ توانسته نظر مساعد کابران را به خود جلب کند.

تنها نکته‌ای که بعضی کاربران نسبت به آن احساس خوبی نداشته‌اند، پلاستیکی بودن قسمت پشت گوشی است که ممکن است از داشتن یک ظاهر تماما لوکس بکاهد. با وجود این یکی از دلایل پایین بودن قیمت این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی همین مسئله است.

  1. سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

اگر به دنبال گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، می‌توانید سراغ مدل گلکسی نوت ۲۰، Galaxy Note 20 بروید.

سایز صفحه نمایش این گوشی ۶.۷ اینچ است. با اندروید ۱۰ کار می‌کند و پردازنده آن اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس است. دوربین‌های این گوشی دارای کیفیت ۱۲، ۱۲ و ۶۴ مگا پیکسل در دوربین اصلی و ۱۰ مگا پیکسل برای دوربین سلفی هستند. ظرفیت رم این مدل نیز ۸/۱۲۸ گیگابایت است.

کاربرانی که از این گوشی استفاده کرده‌‎اند از ویژگی‌های متعددی مثل کیفیت بسیار عالی دوربین، عملکرد خیره کننده و طراحی جذاب آن بسیار راضی بوده‌اند. نکته‌ای که بعضی کاربران در رده نکات منفی این گوشی قرار داده‌اند، دوام باتری است که از نظر آن‌ها پایین نبوده؛ اما آنقدر که توقع داشته‌اند بالا هم نبوده است.

  1. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای

یکی دیگر از مدل‌های موبایل سامسونگ با توجه به قیمت انواع گوشی موبایل، که از قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به سایر انواع مدل‌های این برند برخوردار است، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای، Galaxy S20 FE است.

این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد، با اندروید ۱۰ کار می‌کند و پردازنده‌اش اسنپ دراگون ۸۶۵ است. دوربین‌های این گوشی با کیفیت ۱۲، ۱۲ و هشت مگا پیکسل به ثبت تصاویر می‌پردازند و دوربین سلفی آن هم ۳۲ مگا پیکسلی است. تمامی این موارد نسبت به قیمت پایین‌تر این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی باعث شده است کاربرانی که به دنبال بهترین مدل‌های سامسونگ با قیمت مناسب هستند، جذب این مدل شوند. در کنار نظرات مثبت کاربران نسبت به این گوشی، عدم شارژ خیلی سریع و دوام نه چندان زیاد باتری جزو مواردی است که امتیاز منفی از جانب کاربران به دست آورده است.

  1. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس

درباره مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس

کسانی که به دنبال گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند، به سرعت جذب مدل گلکسی اس ۲۰ پلاس، Galaxy S20 Plus از سامسونگ می‌شوند. سایز صفحه این گوشی ۶.۷ اینچی است، با اندروید ۱۰ کار می‌کند و کیفیت دوربین‌های اصلی آن ۱۲، ۶۴، ۱۲ مگاپیکسل است. دوربین جلوی این مدل هم کیفیت ۱۰ مگا پیکسلی دارد. کابران این مدل از دوام طولانی باتری آن بسیار راضی هستند و عملکرد دوربین‌های این گوشی را بسیار تاثیرگذار می‌دانند؛ اما در مقابل قیمت این مدل برای بعضی کاربران گران ثبت شده است. اگر نسبت به قیمت گوشی محدودیت ندارید و به دنبال یک گوشی موبایل مناسب برای تماشای فیلم و گرفتن عکس‌های خوب می‌گردید، گلکسی اس ۲۰ پلاس برای شما گزینه ایده‌آلی خواهد بود، اگر هدف شما از خرید گوشی تماشای فیلم، بازی کردن و… است مدل‌های معرفی شده در این مطلب نیز برای شما ایده آل خواهد بود. قیمت روز این گوشی نسبت به بالا و پایین رفتن دلار متغیر است؛ اما با وجود این باز هم نسبت به سایر انواع برندها و گوشی‌های پرچم‌دار آن‌ها خیلی گران محسوب نمی‌شود.

  1. سامسونگ گلکسی زد فولد ۲

هر طراحی و تکنولوژی تازه‌ای که وارد دنیای گوشی‌های هوشمند می‌شود علاوه بر داشتن جذابیت‌های خاص معمولا تا مدت‌ها قیمت بالایی هم خواهد داد. گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۲، Galaxy Z Fold 2 هم از این قضیه مستثنی نیست. این گوشی تاشوی جذاب از سامسونگ دارای یک صفحه نمایش اصلی ۷.۶ اینچی و کاور ۶.۲ اینچی است. با ورژن ۱۰ اندروید کار می‌کند و پردازنده آن اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس است. دوربین‌های اصلی آن ۱۲، ۱۲ و ۱۲ مگا پیکسلی هستند و دوربین جلوی آن ۱۰/۱۰ مگا پیکسلی است.

کاربران این گوشی به انعطاف بالای آن، صفحه نمایش بسیار بزرگ و بهبود مالتی تسکینگ آن امتیازات بالایی داده‌اند. در مقابل اما برای قیمت نزدیک ۲۰۰۰ دلاری آن و ضد آب نبودن امتیاز منفی داده‌اند. با این اوصاف اما این گوشی همچنان یکی از بهترین‌های سامسونگ است.

  1. سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا

اگر برای خرید این گوشی حدودا ۹۰۰ دلاری محدودیت هزینه نداشته باشید، گلکسی اس ۲۰ اولترا، Galaxy S20 Ultra یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

صفحه نمایش این گوشی ۶.۹ اینچی است، با اندروید ۱۰ کار می‌کند و پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵ دارد. دوربین‌های اصلی آن ۱۰۸، ۴۸ و ۱۲ مگا پیکسلی بوده و دوربین سلفی آن کیفیت ۴۰ مگا پیکسلی دارد. دوربین‌های این گوشی توسط کاربران فوق‌العاده توصیف شده‌اند. همچنین این گوشی قابلیت اتصال به اینترنت ۵ G دارد که برای بسیاری از کاربران ضروری تلقی شده است. با وجود این قیمت گوشی از نظر کاربران گران بوده است و دوام باتری آنقدری که انتظار داشته‌اند، نبوده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *