دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

متن زیبا درباره عکاسی با مفاهیم زیبا و فلسفی

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

عکاسی شغلی پرهیجان و جالب می باشد و دوربین ابزار این حرفه است و به وسیله دوربین عکاس می تواند هنر عکاسی خود را برای دیگران به نمایش بگذارید. انواع متن زیبا درباره عکاسی نوشته شده اند و اگر شما عکاس هستید می توانید از این متن ها در شبکه های اجتماعی استفاده کنید همچنین می توانید این جمله ها را به مناسبت روز عکاس برای تبریک به افرادی که به شغل عکاسی مشغول هستند ارسال نمایید.

متن زیبا درباره عکاسی با جمله هایی مفهومی و ناب

در مورد مشاغلی نظیر معلمی و عکاسی و پرستاری و … جمله هایی زیبا نوشته شده اند که در مطالب قبلی جملات زیبا در مورد معلم و جملات زیبا در مورد پزشک را مطالعه کردید در ادامه انواع متن زیبا درباره عکاسی را پیش رو خواهید داشت.

متن زیبا درباره عکاسی

جملات زیبا در مورد عکاسی

وقتی دوربین یه عکاس باهاش هست نیاز به هیچ دوستی نداره چون همین دوربین بهترین دوستشه. با اون کلی تفریح میکنه، کلی صحنه های قشنگ ثبت میکنه و کلی خاطره رو موندگار میکنه. دیگه از یه دوست چی میخوای؟ دوربین برای عکاسا بهترین دوسشتونه.

**********

چشم های تو حکم یه دوربین عکاسی و ذهن تو هم حکم یه حافظه فوق العاده قوی رو. یادت باشه همیشه با چشم هات زیباترین عکس ها رو بگیری تا توی حافظه ات زیباترین عکس ها ذخیره بشه. تو با چشم هات میتونی هم چیزای منفی و هم چیزای دلپذیر و خوب رو ببینی پس چه عالی میشه که خودت رو عادت بدی تا از لنز چشم هات فقط چیزای قشنگ رو ثبت کنی و اگه چیز بدی دیدی فوراً اون رو از حافظه ات پاک کنی.

  •  آرون گروپس

**********

عکاسی برای من نگاه کردن نیست،

احساس کردن است.

اگر نتوانید چیزی را که به آن نگاه می کنید

احساس کنید، هیچ وقت نمی توانید کاری کنید

که دیگران از دیدن تصاویر شما چیزی احساس کنند.

جملاتی در مورد عکاسی

متن ناب در مورد عکاسی

عکس خوب

عکسی است که احساسات را

به عمیق ترین شکل

درباره چیزی که از آن عکس گرفته می شود

بیان کند.

**********

یک پرتره در داخل دوربین

ساخته نمی شود،

بلکه در هر دو طرف آن

ساخته می شود

روز عکاس بر تمام عکاسان عزیز مبارک

**********

برای من عکاسی هنر مشاهده کردن است.

عکاسی پیدا کردن یک چیز جالب در یک مکان معمولی است…

من متوجه شده ام که عکاسی ارتباط کمی

با چیزهایی که می بینید دارد،

همه چیز مربوط به نحوه دیدن شماست.

متن زیبا و دلنشین درباره عکاسی

جملاتی در مورد عکاسی

یک قطره اشک

حاوی اقیانوس است.

یک عکاس از لحظات کوچک

در زندگی یک شخص

که حقایق بزرگتری را آشکار می کنند،

آگاه است

**********

عکاسی اتفاقی شگفت انگیز است. تو می توانی به واسطه دوربینت یک لحظه از گذر زمان، یک لحظه از تاریخ و یک لحظه که دیگر هیچوقت باز نمی گردد را ثبت کنی و برای همیشه داشته باشی.

**********

وقتی قرار است با دوربینت از یک چیز عکس بگیری، فقط آن موقعیت را نبین بلکه آن را حس کن. وقتی کاملاً این موقعیت را حس کنی، آن را لمس کنی، آن موقع است که می توانی بهترین عکس را بگیری، آن موقع است که بهترین زمان و بهترین لحظه برای فشردن دکمه دوربین و ثبت عکس را پیدا خواهی کرد.

**********

می دانی چه چیز عکاسی را دوست دارم؟ وقتی که با دوربین از جایی یا افرادی عکس میگیری، سال ها بعد ممکن است آنجا تغییر کند، ممکن است این افراد عوض شوند یا از دنیا بروند اما تو هنوز هم همان تصویر قدیمی را از آنجا داری، تو هنوز هم همان تصویر آدم ها را زمانی که عوض نشده بودند، زمانی که زنده بودند و نفس می کشیدند داری و این خیلی زیباست.

جملاتی در وصف عکاسی

متن زیبا درباره عکاسی با انواع جمله های پرمحتوا

یک حقیقت جالب در مورد عکاسی که شاید خیلی ها آن را ساده بدانیم اما حقیقتی ست تکان دهنده و تاثیرگذار. این حقیقت آن است که شما به واسطه دوربین عکاسی تان صحنه ای را عکس برداری می کنید که در لحظه ای می گذرد و دیگر به هیچ وجه ممکن نمی توانید آن را برگردانید. آن صحنه برای همیشه اتفاق افتاده و جزئی از برگ های تاریخ شده است.

**********

 وقتی به واقعیت دنیا نگاه میکنی میبینی که مانند فیلمی چند هزار دقیقه ای برای توست و عکس ها فقط یک صدم ثانیه و حتی کمتر از آن را برایت ثبت میکنند.

**********

عکاس حرفه ای کسی است که برای عکسی که گرفته توضیحی نمی دهد چرا که عکسش هر آنچه توضیح نیاز دارد را در قالب تصویر بیان میکند.

**********

عکس احساس آدمی را بر می انگیزد و عکاس خوب کسی است که بتواند اوج احساس را در عکس هایش به نمایش بگذارد.

متن در مورد عکاسی

جملات ناب درباره عکاسی

زندگی مثل عکاسی است. تا کنون هر عکسی گرفته ای ثبت شده و در آلبوم داری، تو دیگر نمیتوانی ماهیت اصلی آن عکس ها را تغییر دهی ولی می توانی برای عکس هایی که قرار است در آینده بگیری دقت بیشتری به خرج دهی و با دوربینت عکس هایی با کیفیت و ماهیت بهتر بگیری. در زندگی نیز لحظاتی هستند که گذشته اند و تو نمی توانی ماهیت اصلی آنها را تغییر دهی اما می توانی از خودت شخصیت قوی تر بسازی تا در آینده بتوانی لحظاتی بسیار بهتر و شیرین تر را تجربه کنی.

**********

همه جا هستی اما دیده نمی شوی
ولی آن تصاویر ماندگار تواند که
حضور تو را ثابت می کنند و تو را جاودانه…!

**********

به خاطر لبخند تو بود

که من عکاس شدم …

باز هم بخند

می خواهم

خنده هایت را جهانی کنم

روز جهانی عکاسی مبارک باد

**********

به سلامتی عکاس

که بهترین لحظه هارو ثبت میکنه اما خودش همیشه پشت دوربینه و دیده نمیشه…

روز عکاس به همه عکاسان عزیز تبریک میگم

جمله هایی در مورد عکاسی

مجموعه ای خواندنی از متن زیبا درباره عکاسی را در این مطلب مطالعه کردید که امیدواریم این جملات دلنشین مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *