دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی جونگ کوک و شناخت بیشتر این خواننده سرشناس و محبوب

  • عاطفه میرزایی
  • ۵ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی جونگ کوک مدل، خواننده و ترانه سرای اهل کره همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

جونگ کوک با نام اصلی جون جونگ کوک مدل، ترانه سرای و خواننده سرشناس و خوش چهره اهل کره می باشد. این هنرمند خوش صدا فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۳ در سن ۱۶ سالگی با تک‌ آهنگ “خیلی خفن برای مدرسه” با گروه بی تی اس آغاز نمود. وی تحت نظارت کمپانی بیگ هیت و در گروه بی تی اس مشغول به فعالیت است.  وی یکی از بهترین خواننده و یکی از بهترین رقصنده های این گروه (بی تی اس) می باشد. خوب است بدانید که او در ۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۸، به‌ همراه دیگر اعضای بی‌ تی ‌اس، نشان لیاقت فرهنگی را از رئیس‌جمهور کره جنوبی دریافت کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی جونگ کوک همراه با تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی جونگ کوک خواننده سرشناس کره ای + تصاویر شخصی وی

جون جونگ کوک ترانه سرای، مدل و خواننده سبک کی پاپ بااستعداد و خوش صدا کره ای متولد ۱ سپتامبر سال ۱۹۹۷ که هم اکنون وی ۲۴ سال سن دارد و در شهر بوستان واقع در کشور کره جنوبی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل هنرهای نمایشی سئول دانشگاه global cyber می باشد.

زندگینامه جونگ کوک و همسرش

جونگ در یک خانانواده با اصالت ۴ نفره متولد  شده که تنها یک برادر بزرگ از خودش به نام جون چونگ هیون دارد. وی تحصیلات دوران راهنمایی و دبستان خود را در مدرسه بک یانگ شهر بوستان و پس از کارآموزی در مدرسه شینگوی سئول گذرانده است.

زندگینامه جونگ کوک + تصاویر جالب

عکس جدید جونگ کوک

شرح حال کامل جونگ کوک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی جونگ کوک کامل و جالب

او از دوران کودکی علاقه شدیدی به بازیکنی بندمینتون داشت، اما بعد از تماشای اجرای آهنگ قلب شکن از جی دراگون در تلویزیون، به سمت خوانندگی رفت. تا اینکه در سال ۲۰۱۱ در سن ۱۴ سالگی در یک برنامه استعدادیابی در دگو شرکت کرد و آهنگ Lost Child از آیو را خواند، ولی بعد از خبر رد شدن از این آزمون، هفت آژانس سرگرمی به او پیشنهاد همکاری دادند. جون چونگ بعد از دیدن اجرای کیم نام جون ( لیدر فعلی بی تی اس) تمایل داشت به گروه بیگ هیت اینترتینمنت برود.

در سال ۲۰۱۲ وی برای بهتر شدن رقص اش به لس آنجلس رفت و تحت نظر کمپانی موومنت لایف استایل به تمرین و آموزش پرداخت. در همان سال در موزیک ویدئویی ” من خودشم” از جوکن حضور داشت و مدتی نیز در گروه گلم به عنوان رقصنده فعالیت می کرد.

شرح زندگی جونگ کوک + عکس

زندگینامه جامع جونگ کوک

عکس های شخصی و جذاب جونگ کوک

بیوگرافی جونگ کوک و همسرش

در سال ۲۰۱۳ فعالیت حرفه ای خود را با بی تی اس (گروه پسرانه ۷ نفره) با انتشار تک آهنگ ” خیلی خفن برای مدرسه” آغاز نمود. از دیگر افراد این گروه می توان به کیم نام جون، کیم سوک جین، مین یون گی، جی هوپ، پارک جی مین و کیم ته هیونگ اشاره نمود. سپس وی بعد از چندین فعالیت در گروه بی تی اس، در سال ۲۰۱۵ چونگ کوک به کمپین ” یک رویا یک کره” ملحق شد و در کنار جمعی از هنرمندان کره در ترانه ” جنگ کره” حضور داشت. این ترانه در ۲۴ سپتامبر منتشر و در ۱۵ اکتبر در کنسرت وان کی، در شهر سئول به اجرا درآمد.

جونگ کوک در ۴ ژوئن ۲۰۲۰ ترانه ” هنوز همراه تو” را ساوندکلاود به شکل کاملا رایگان انتشار کرد.

بیوگرافی جونگ کوک + عکس

زندگینامه کامل جونگ کوک

عکس زیبا جونگ کوک در حال رقص

زندگینامه جالب جونگ کوک + تصاویر

الگوی های موسیقی جونگ کوک

جونگ کوک هنرمندانی چون جاستین بیبر، جاستین تیمبرلیک و آشر را به عنوان الگو های موسیقایی خود معرفی کرده است.

شرح حال جونگ کوک و همسرش

بیوگرافی جونگ کوک + تصاویر باحال و زیبا

تاریخچه زندگی جونگ کوک و همسرش

بیوگرافی جونگ کوک + تصاویر شخصیعکس جالب و باحال جونگ کوک

بیوگرافی جونگ کوک + تصاویر جالب

ازدواج و همسر جونگ کوک

تاکنون اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی ایشان دردسترس نبوده.

زندگینامه خواندنی جونگ کوک

زندگینامه جامع جونگ کوک

امیدواریم از خواندن بیوگرافی جون چونگ کوک و همچنین از تماشای تصاویر زیبا و دوست داشتنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین برای مشاهده بیشتر بیوگرافی و عکس های سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *