دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی شبنم قربانی و مروری بر تیپ های مختلف وی در مکان های متفاوت

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شبنم قربانی هنرپیشه جوان و تازره کار سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

شبنم قربانی هنرپیشه تازه کار و جوان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۶ در سن ۲۸ سالگی با سریال پرطرفدار ” گرگ و میش” به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان آغاز نمود و تاکنون در این عرصه فعالیت دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی شبنم قربانی همراه با کارنامه هنری و تصاویر اینستاگرامی وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی شبنم قربانی همراه با تصاویر شخصی و جذاب وی

شبنم قربانی بازیگر بااستعداد و مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۶۸ که هم اکنون وی ۳۱ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان دانش آموخته رشته بازیگری می باشد.

سرگذشت جالب شبنم قربانی

شبنم قربانی فعالیت هنری خود را با تئاتر نمایشی آغاز نمود، که از میان کار هایش می توان به نمایش ” یک مساوی چهار” و ” سایکوسیس ۴:۴۸” اشاره نمود.

بیوگرافی شبنم قربانی + آلبوم جدید

شرح حال کامل شبنم قربانی

سپس ایشان پس از چندین کار موفق در تئاتر توانست در سال ۱۳۹۶ در سن ۲۸ سالگی با سریال ” گرگ و میش” به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان در نقش مهندس طناز حریرچی مقابل دوربین قرار گرفت. المیرا دهقانی، فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، حسام محمودی، شهره لرستانی، علیرضا کمالی، لیلا بلوکات و … از بازیگران سریال گرگ و میش هستند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی شبنم قربانی + تصویر جذاب

عکس زیبا شبنم قربانی در کنار بازیگران سریال گرگ و میش

زندگینامه خواندنی شبنم قربانی

زندگینامه شبنم قربانی و همسرش

عکس های شیک و شخصی شبنم قربانی

زندگینامه کامل شبنم قربانی

شبنم قربانی اولین فعالیت سینمایی خود را با فیلم ” کویر امروز” به کارگردانی حامد رمضانی در کنار شهاب حسینی و لائورا برن به دست آورد. این فیلم در کشور فنلاند در سال ۱۳۹۷ فیلمبرداری و در سال ۱۳۹۹ در سینما ها اکران شد.

تاریخچه زندگی شبنم قربانی

بیوگرافی شبنم قربانی + تصاویر جدید

بیوگرافی شبنم قربانی + عکس

عکس اینستاگرامی شبنم قربانی

زندگینامه شبنم قربانی

داستان فیلم کویر امروز یا به زودی

داستان فیلم بر پسر ۱۳ ساله ای به نام رامین تمرکز دارد. او که به همراه خانواده اش تقاضای پناهندگی به فنلاند را داده اند چند روز پیش از شروع سال تحصیلی در کشور فنلاند تقاضای شان از سوی این کشور رد می شود. با این حال خانواده وی خود را برای اعتراض به این تصمیم آماده می کنند.

بیوگرافی شبنم قربانی + تصویر جالب

بیوگرافی شبنم قربانی و همسرش

عکس زیبا شبنم قربانی در کافی شاپ

زندگینامه جالب شبنم قربانی

خانم قربانی دومین تجربه تلویزیونی خود را در سال ۱۳۹۹ با سریال شبکه نمایش خانگی پرطرفدار «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی ‌زاده و به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی ‌آزاد و علی ‌طلوعی، در نقش «سارا» به دست آورد. در این سریال بازیگرانی همچون باران کوثری، پانته ‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان و فرزاد فرزین، رویا نونهالی و … حضور داستند.

زندگینامه کامل و خواندنی شبنم قربانی

ازدواج و همسر شبنم قربانی

خانم قربانی در مورخه ۱۰ اسفنند ماه سال ۱۳۹۹ با پستی در اینستاگرامش خبر ازدواجش را با آقای امین میرشکاری (صدابردار) اعلام نمود. خوب است بدانید وی با همسرش در سریال ملکه گدایان همکاری داشتند و امین میرشکاری در این کار به عنوان صدابردار حضور داشت.

شرح حال شبنم قربانی + همسرش

کارنامه هنری این بازیگر ( شبنم قربانی )

تئاتر های خانم قربانی

  • یک مساوی چهار (۱۳۹۶)
  • سایکوسیس ۴:۴۸

فیلم های سینمایی

  • کویر امروز (۱۳۹۷)

مجموعه تلویزونی شبنم قربانی 

  • گرگ و میش (۱۳۹۶)
  • ملکه گدایان (۱۳۹۹)

بیوگرافی شبنم قربانی + عکس جذاب

امیدواریم از خواندن بیوگرافی شبنم قربانی هنرپیشه تازه کار کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت ساپس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *