دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تقویت مو با روغن نارگیل و بهره بردن از فواید اعجاب انگیز روغن نارگیل برای مو

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب شما را با پند روش تقویت مو با استفاده از ماسک های روغن نارگیل آشنا می کنیم و شما می توانید با استفاده از ماسک های پیشنهادی مو های سالم و زیبایی داشته باشید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

روغن نارگیل یکی از روغن هایی می باشد که با داشتن وزن مولکولی بسیار کم به ساقه مو نفوذ می کند و مو را با استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی که دارد تقویت می کند. در واقع این روغن خواص بسیار زیادی برای مو های شما دارد و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد.

نحوه استفاده از روغن نارگیل

تقویت مو با روغن نارگیل

روغن نارگیل تاثیر بسیار زیادی بر روی مو های شما دارد و شما با چند بار استفاده می توانید این را به خوبی درک کنید. از این روغن می توانید به عنوان یک روغن مو استفاده کرده و روزانه یک چهارم قاشق غذا خوری از آن را بر روی مو هایتان بزنید تا اثرات آن را ببینید. در ادامه ماسک مو هایی را برایتان پیشنهاد می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید تمامی مشکلات مو های خود را از بین ببرید.

از بین بردن شکستگی های مو

یکی از روش های تقویت مو با روغن نارگیل استفاده از ماسک مو های مشتق شده این روغن می باشد. بسیاری از افراد دچار شکستگی های مو می شوند و از این مشکل رنج می برند. برای از بین بردن این مشکل می توانید سرکه سیب را با کمی روغن نارگیل مخلوط کرده و آن را بر روی مو های خود بمالید. سعی کنید قبل از استفاده از این روش مو های خود را کمی مرطوب کنید و اجازه بدهید این ترکیب ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بر روی مو های شما بماند و بعد می توانید مو های خود را با شامپو بشویید و مانند همیشه آن ها را خشک کنید.

تقویت مو با روغن نارگیل

مرطوب کنندگی با روغن نارگیل

مو های خشک آسیب پذیر تر از سایر مو ها می باشند بنابراین سعی کنید همیشه مو های خود را مرطوب نگه دارید تا از آسیب هایی همچون موخوره و شکنندگی مو ها دور باشید. برای این کار می توانید از روغن نارگیل و آووکادو استفاده کنید. در نظر داشته باشید که آووکادو یکی از مکمل های بسیار قدرتمندی می باشد که می تواند به مو های شما کمک کند تا رطوبت خود را حفظ کنند. توجه کنید که نسبت ترکیب روغن زیتون با روغن آووکادو باید دو به یک باشد. این ترکیب باید برای ۳۰ دقیقه بر روی مو های شما بماند و بعد از این زمان می توانید مو های خود را مانند همیشه بشویید و خشک کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

درمان کنندگی مو

در نظر داشته باشید که روغن نارگیل می تواند مشکلات بسیاری را از بین ببرد و حتی قادر است تا قارچ مو های شما را به راحتی درمان کند. ماسک موی روغن زیتون علاوه بر تقویت مو توانایی درمان کنندگی نیز دارد. تنها تفاوت این ماسک با سایرین در این می باشد که این ماسک باید یک شب به مدت ۷ الی ۸ ساعت بر روی مو های شما بماند و بعد از این زمان باید مو های خود را با شامپو بشویید و خشک کنید.

شفاف شدن مو ها با روغن نارگیل

شفاف کردن مو ها با روغن نارگیل

زمانی که مو های شما حالتی کدر به خود می گیرند می تواند باعث تغییر چهره شما شود. اگر دوست دارید مو های شفاف و سالمی داشته باشید می توانید به همراه تقویت مو با روغن نارگیل از تخم مرغ هم استفاده کنید. پروتئین هایی که در این ماده وجود دارد باعث می شود علاوه بر تقویت مو های شما شفاف شود و به سلامت مو های شما کمک می کند. برای استفاده از این روش کافی است یک تخم مرغ هم زده و دو قاشق روغن نارگیل را به مو های خود بزنید و اجازه بدهید این ماسک ۱۰ الی ۲۰ دقیقه بر روی مو های شما بماند و بعد از آن مو های خود را با شامپو بشویید.

روغن نارگیل به جای ماسک های آماده!

روغن نارگیل یک محصول کاملا طبیعی می باشد و هیچگونه مواد نگه دارنده و مواد شیمیایی را در خود ندارد و برای بسیاری از مشکلات پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین بهتر است به جای استفاده از محصولات شیمیایی از این روغن استفاده کنید تا مو های سالم و خوش حالت داشته باشید.

روغن نارگیل به جای ماسک های آماده برای مو

در نظر داشته باشید که نحوه صحیح شستن مو در سلامت مو ها نقش بسیار زیادی را ایفا می کند و شما می توانید با روش های ساده و اصولی از مو های خود مراقبت کنید و به درمان شکنندگی مو های خود کمک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *