دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین میوه با شکلات برای انواع میوه های خوشمزه در فصل مختلف

  • محدثه خاکشور
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب برای شما همراهان آرگا سوپرایز آشنایی با چند روش ساده ی تزیین میوه با شکلات را همراه با ارائه تصاویری شیک و خلاقانه فراهم ساخته ایم.

میوه آرایی به نوعی روش استفاده از هنر تزیین برای میوه های مختلف هر فصل از جمله سیب، نارنگی، توت فرنگی، هندوانه، کیوی و …. برای مناسبت های گوناگون می باشد که برای این کار می توانید از ایده ها و مواد متفاوت بسیاری بهره ببرید. شکلات یکی از مواد خوش طعم و کاربردی پرطرفدار به شمار می رود که در این مطلب ایده های جذابی از تزیین میوه با شکلات را ارائه داده ایم.

هنر میوه آرایی هنری است که در آن با استفاده از میوه های سالم و یا برش خورده، طراحی شیک و ایده آلی را به تصویر می کشید. این طراحی را اگر با شکلات انجام دهید علاوه بر زیبایی دلچسبی که به دست خواهید آورد، طعم فوق العاده و نابی را نیز تجربه خواهید کرد. تزیین میوه ها با استفاده از شکلات ها ایده هایی شیک و مجلسی محسوب می شوند که برای میزبانی در مهمانی و جشن های گوناگون پیشنهاد می گردد. در ادامه علاوه بر مشاهده ی تصاویر زیبای ارائه شده از تزیین شکلات میوه با شکلات، مطالبی را برای آموزش روش های دیزاین مطالعه خواهید کرد.

گالری شیکی از تزیین میوه با شکلات

زیباسازی میوه با استفاده ازشکلات

۱- نارنگی : ابتدا شکلات را با استفاده از حرارت غیر مستقیم ذوب کرده و به یک ظرف دیگر انتقال دهید. نارنگی را پوست کرده و تکه تکه کنید یکی از قسمت های آن را داخل شکلات فرو برده و سپس بر روی سطح کاغذ روغنی قرار دهید.

در آخر کمی پودر پسته و یا پودر نارگیل بر روی آن ریخته و برای مدتی (چند ساعت) در یخچال قرار دهید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیینات زیبا و منحصر به فرد میوه با شکلات

۲- موز: موز را ابتدا پوست گرفته و به دو بخش قسمت نمایید، درون هر یک از قسمت های آن ۱ عدد چوب بستنی فرو کنید و داخل شکلات ذوب شده گذاشته و بر روی کاغذی روغنی بگذارید. سپس کمی ترافل رنگی بر روی آنها ریخته و در یخچال بگذارید تا سفت گردد.

نمونه های زیبای دیزاین میوه با شکلات

۳-کیوی: ابتدا کیوی را پوست بگیرید و سپس به شکل حلقه ای خرد کرده و برش دهید. چوب بستنی های اماده شده را درون کیوی فرو برده و داخل شکلات قرار دهید. پس از آغشته شدن به شکلات بر روی کاغذ روغنی گذاشته و در نهایت در یخچال قرار دهید.

گالری زیبایی از تزیینات میوه با شکلات

۴-چند میوه : میوه های مورد نظر را به انتخاب تهیه کنید، سپس آنها را ریز کرده و در یک ظرف مناسب قرار دهید؛ تعدادی نان بستنی قیفی را تهیه نموده و تماما به شکلات ذوب شده آغشته نمایید. نان های بستنی شکلاتی را برای ساعاتی در یخچال بگذارید تا بگیرند.

تزیین زیبا و خلاقانه میوه با شکلات

در این لحظه پس از خارج کردن نان های داخل یخچال میوه های ریز شده را در نان های برزید و در آخرین مرحله درون ظرف مناسب پذیرایی چیدمان دهید.

۵-توت فرنگی: ابتدا شکلات چیپسی درون یک ظرف ریخته و به شیوه ی بن ماری آن را آب کنید، پس از آب کردن شکلات ها میوه ها را تا قسمت میانی درون شکلات آب شده فرو ببرید.

ایده هایی ایده آل و ناب از تزیین میوه با شکلات

مجموعه ای اشتها برانگیز از تزیینات میوه با شکلات

ایده های شیک و اشتهابرانگیز تزیین میوه با شکلات

پس از آغشته شدن به شکلات بر روی کاغذ روغنی بگذارید و در نهایت بر روی گردوهای ریز شده، یا پودر نارگیل، پودر پسته غلطانیده و تزیین کنید.

در مرحله ی پایانی شکلات سفید آب شده (به شیوه ی بن ماری) درون قیفی ریخته به سلیقه و خلاقیت آن را طراحی کنید. پس از طراحی نمودن آن را در یخچال قرار دهید.

ایده هایی جالب و بینظیر از تزیینات میوه با شکلات

اشتهابرانگیز بودن همراه با زیبایی و نظافت

هدف اصلی از تزیین و زیباسازی قطعا افزایش اشتهای مهمانان در مهمانی و اعضای خانواده در منزل و دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشد؛ با توجه به اینکه میوه ها دارای آب زیادی هستند و هنگام کار کردن با انها به منظور تزیینات لازم است ظرط نظافت و دقت را رعایت کنید، چرا در صورت بی توجهی و عدم رعایت ممکن است نتیجه ای عکس روبروی شما قرار گیرد؛ به عنوان مثال اگر قصد تزیین چند میوه را با استفاده از شکلات دارید باید با آرامش و سلیقه این کار را انجام دهید تا آب های آنها یکدیگر و اطراف و ظرف را آلوده و تصویری مشمئز کننده به وجود نیاورد. برای این منظور لازم است که از میوه های سالم و تازه بهره ببرید. افزودن چاشنی خلاقیت شما را در این امر بسیار یاری می کند.

انواع ایده های بینظیر و دوست داشتنی از تزیینات میوه با شکلات

تزیین میوه با شکلات با استفاده از هنر و خلاقیت

تزیینات میوه های مختلف نارنگی کیوی و موز با شکلات

ایده های شیک و منحصر به فرد دیزاین میوه با شکلات

ایده های شیک و مجلسی تزیین میوه با شکلات

دیزاین برش های هندوانه با شکلات

نمونه هایی ایده آل و ناب از تزیینات میوه با شکلات

دیزاین دلچسب میوه با شکلات

زیباسازی خاص و لاکچری دیزاین میوه با شکلات

تزیینات زیبا و لاکچری میوه با شکلات

دیزاین برش های سیب با شکلات

انواع ایده های تزیین میوه با شکلات

گالری اشتهابرانیگزی از دیزاین میوه با شکلات

نمونه هایی دوست داشتنی از تزیینات میوه با شکلات

ایده های اشتهابرانگیز دیزاین میوه با شکلات

ایده های تزیین میوه با شکلات

تزیینات شیک و منحصر به فرد میوه با شکلات

انواع ایده های زیبای تزیین میوه با شکلات

در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از تزیین میوه با شکلات را مشاهده نمودید، امیدواریم از تماشای این تصاویر به عنوان الگوهایی کاربردی و اشتهابرانگیز نهایت استفاده را برده باشید. برای آَنایی بیشتر با تزیین میوه های خرد شده بر روی آن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *