دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش گلسازی با فوم و انواع مدل های آن

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش کامل و مرحله به مرحله گلسازی با فوم و مراحل ساخت گل رز با فوم و بلندر را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از آن می توانید گل های زیبایی با استفاده از فوم در منزلتان بسازید.

گلسازی با فوم یکی از هنرهای جالب و جذاب است که با یادگیری اصول اولیه آن می توان اقدام به ساخت گل های مختلف نمود. در این مقاله قصد دارم به ارائه آموزش ساخت گل رز با فوم بپردازیم که این آموزش می تواند به شما در ساخت انواع مختلف گل ها با فوم و بلندر کمک کند و در نهایت می توانید تابلو گل های فومی زیبا و شیکی را تهیه نموده و در منزل مورد استفاده قرار دهید. تا پایان با این آموزش زیبا و جالب ما را همراهی نمایید.

آموزش مرحله به مرحله گلسازی با فوم و ساخت گل رز :

همانگونه که گفتیم آموزش امروز ما مربوط به ساخت گل با فوم و ساخت گل رز های زیبا و جالب می باشد که با تهیه وسایل مورد نیاز می توانید شروع به ساخت این گل ها نمایید. در مباحث قبل به ارائه آموزش گلهای کریستالی و همچنین گل پارچه ای پرداخته ایم اما ساخت گل با فوم و یا بلندر نیز یکی از گل های پرطرفدار است که در این مطلب بیشتر با آن آشنا می شوید. برای اینکار به تکه ایی فوم یا بلندر با رنگ دلخواه، نوار گاترین، چسب، سیم روکش دار و ابزاری از جمله قیچی و اتو نیاز دارید که با فراهم آوردن آنها اقدام به ساخت گل می نماییم.

گلسازی با فوم

در اولین مرحله از درست کردن گل باید فوم را به شکل های اشک های بکسان برش بزنید. توجه داشته باشید که سایز الگوها به گلی که قصد تهیه آن را دارید بستگی دارد.

ساخت گل رز با فوم

برای اتو نمودن گلبرگ ها، تو را به صورت ایستاده قرار دهید و برای لحظاتی گلبرگ ها را روی آن بچسبانید و بعد از گرم شدن سریع و به راحتی آنها را با انگشتان فرم دهید.

  •  آرون گروپس

Flowering with foam (3)

حال سر یک تکه از سیم روکش دار را با یکی از پلبرپ ها بپوشانید و چسب بزنید.

ساخت گل با بلندر و فوم

گلبرگ بعدی را روی گلبرگ پیچیده شده قرار داده و با چسب آن را ثابت کنید. این کار را آنقدر انجام دهید تا سایز گل شما به حدی که دوست دارید برسد.

ساخت غنچه گل رزساخت گل رز زیبا با بلندر

برای کاسبرگ ها و همچنین برگ ها از فوم سبز رنگ استفاده نموده و آنها را با الگوهای مناسب برش بزنید.

آموزش گلسازی با فوم

سپس با استفاده از اتو و قالب برگ به آنها حالت دهید. توجه داشته باشید که در گل سازی با فوم نحوه صحیح اتو کردن فوم از اهمیت خاصی برخوردار است.

نحوه اتو کرن گلبرگ های فومیآموزش گلسازی با فومساخت گل های بلندر زیبا

سیم روکش دار را که به گل متصل است از بین کاسبرگ تهیه شده رد نمایید و برگ ها را نیز با استفاده از نوار گاترین به ساقه متصل کنید.

ساخت غنچه گل رز با بلندرگلسازی گل رز با فوم

از این گل رزهای زیبا به تعداد دلخواه و مناسب تهیه نموده و با کمی خلاقیت و ابتکار آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید و از این طریق گل های تزیینی  زیبا و شیکی در منزل داشته باشید.

آموزش مرحله به مرحله گلسازی با فومساخت گل های بلندر زیباگلسازی با بلندر در منزل

ایده های زیبا و جدید از ساخت گل با فوم

گلسازی در منزل با استفاده از وسایل مختلف یا حتی وسایل ساده و دور ریختنی، ایده جذابی است که علاوه بر استفاده از آن برای تزیینات و زیباسازی منزل می تواند به منظور ایجاد سرگرمی یا حتی درآمدزایی از طریق ساخت گلهای زیبا مورد استفاده قرار گیرد، حال در صورتی که علاقمند به درست کردن گلهای مصنوعی و تزئینی قشنگ در خانه با استفاده از فوم هستید، اما از خود ایده ای در این زمینه دارید، می توانید با مشاهده انواع مدلهای گل مصنوعی زیبا و جدید که در ادامه این مطلب گلچین کرده ایم، به راحتی ایده ساخت این گلهای تزئینی زیبا را بدست آورید و از ساخت آنها در منزل لذت ببرید.

گل سازی با فوم سبز

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای ساخت گل با دستمال کاغذی ، گلسازی با پارچه، گلسازی با پلاستیک، نمد، مقوا، تور، فوم و … وجود دارد، در این مطلب نحوه ساخت گل سازی با فوم را در اختیارتان قرار داده ایم، حال اکنون در اینجا می خواهیم، ایده های متنوع و جدیدی از انواع گلهای فومی دست ساز و زیبا را در اختیارتان بگذاریم که هر یک از این مدل گلهای مصنوعی می تواند ایده جذابی برای ساخت گل تزئینی شکیل و زیبا به منظور استفاده در تزئینات منزل باشد.

مدلهای گل سازی با فوم

گل سازی خلاقانه با فوم

تصاویری از گل سازی با فوم

گل سازی با فوم رنگی

خلاقیت گل سازی با فوم

ایده گلسازی با فوم

گل سازی زیبا با فوم

مدلی از گل سازی با فوم آموزش گلسازی با فوم

آموزش گل سازی با فوم

نحوه گل سازی با فوم

روش گل سازی با فوم

ایده گل سازی با فوم

مدلی از گلسازی با فوم

امیدواریم آموزش ساخت گل به وسیله فوم برای شما نیز مفید بوده باشد و به کمک این آموزش، گل های زیبایی را تهیه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش گلسازی از دیگر آموزش های اراده شده در زمینه ساخت گل های مختلف استفاده نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *