دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین خانه با سنگ های ساده و خلاقیت های زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

با ما برای مشاهده ایده های شیک و زیبای تزیین خانه با سنگ همراه شوید، دیزاین و تزیینات کاری است که روزانه هر کدبانویی در زمینه های مختلف انجام می دهند اما گاهی تنوع بخشیدن و تغییر فضا هر چند کوچک می تواند این عمل را خوشایند کند.

سنگ ها در انواع بسیاری که دارند یکی از متریال های پرکاربرد و در عین حال زیبا و منحصر به فرد است که می تواند تداعی کننده ی حالات مختلف با طرق مختلف باشد، شاید بتوان یکی از مزیت های آن را انعطاف پذیری آن برای استفاده در خانه های شیک و مدرن، و همچنین خانه های سنتی دانست. در ادامه مطلب با قلم زنی در رابطه با تزیین خانه با سنگ بیشتر به این بعد از کاربرد سنگ، یعمی استفاده در طراحی خانه خواهیم پرداخت.

خلاقیت های جذاب برای تزیین خانه با سنگ

یکی از مصالحی که برای ساخت منازل مورد استفاده قرار می گیرد سنگ است، اما سنگ ها علاوه بر این، کاربرد دیگری نیز دارند، بنا کردن یک سمت ماجرا و به کارگیری در دیزاین و طراحی خانه سمت دیگر است. تنوع و زیبایی به همراه دوام و استحکام از ویژگی های سنگ ها شمرده می شود که می توانید با در نظر گرفتن آنها موفقیت چشمگیری در طراحی داخلی به دست اورید.

طراحی و دیزاین خانه با سنگ

ایده های باسلیقه و هنرمندانه تزیین خانه با سنگ

– سنگ های آنتیک

این سنگ در حقیقت تکه های شـکسته گردیده سنگ می باشد که از اتصال آنها در کنار هم به وسیله ی چسب به خصوصی شکل می گیرد، از ویژگی های آن تنوع، استحکام و ماندگاری، چیدمان زیبا و متفاوت شمرده می شود، این نوع سنگ ها کاربرد و محبوبیت زیادی در دکوراسیون داخلی دارند.

موارد و ایده های استفاده از سنگ در دیزاین منزل

  • اتاق نشیمن و پذیرایی

یکی از استفاده های سنگ ها، سنگ های تزیینی در پوشش و تزیین دیوارها به خصوص در بخش پذیرایی و نشیمن می باشد؛ قسمت دیگری که در این بخش ها قابل توجه است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

میزهای جلوی مبل

میزهای جلوی مبل است که می توانید از سنگ ها برای زینت بخشیدن به آن بهره بگیرید. نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که رنگ این سنگ با رنگ مبل ست شود.

تابلوهای سنگی

به کارگیری تابلوهایی مزین شده با آثار هنری سنگی و شبیه سنگ برای تزیین دیوارهای این قسمت از منزل ایده آل به حساب می آید.

تزیین دیوار شومینه و دیوار پشت تلویزیون

اگر در طراحی منزل مطالع کنید متوجه اهمیت بخش های شومینه و تلویزیون خواهید بود، از همین اهمیت استفاده کرده و بر روی دیوار شومینه از سنگ تزیینی آنتیک بهره ببرید.

الگوهایی بینظیر از دیزاین و طراحی خانه با سنگ

تزیین ستون ها با استفاده از سنگ مرمر

ممکن است در معماری منزل شما ستون هایی تعبیه شده باشد، ستون ها نقش مهمی در دیزاین خانه دارند که با استفاده از سنگ های مرمر می توانید این زیبایی را ارتقا بخشیده و فضایی جذاب و شیک به وجود آورید.

تزیین میز ناهار خوری با سنگ

در طراحی اتاق ناهارخوری میز غذاخوری سهم مهمی را به خود اختصاص داده است، این زیباسازی را می توانید با سنگ مرمر انجام دهید.

تزیین منزل با سنگ با بهره گیری از چاشنی خلاقیت

سینی و ظرف از سنگ ساخته شده

خلاقیت موادی در دسترس و رایگان است که مربوط به فردی یا مکانی و کاری خاص نمی باشد، استفاده از آن در زمینه های مختلف برای اهداف گوناگون می تواند حاصل کاری دلچسب ارائه دهد، به عنوان مثال در طراحی منزل با استفاده از سنگ ایده های خلاقانه جدید نشات گرفته از فکر و ذهن شما می توانند مثمر ثمر و کاربردی باشند. ایده ی خلاقانه ای که استفاده از آن پیشنهاد می شود ساخت سینی سنگی با اتصال و به هم چسباندن تکه سنگ های یکدست و زیبا است. این سنگ بر روی میز ناهارخوری شما بی نهایت خیره کننده و چشمگیر خواهد بود.

نمونه های زیبا و منحصر به فردتزیین خانه با سنگ

گلدان های تزیینی سنگی

فکر کنید گلهایی زیبا درون گلدان های مزین شده با سنگ چه جلوه ای به منزل شما می بخشد، این زیباسازی را می توانید با استفاده از سنگ های ریز و همچنین چسب هایی محکم انجام بدهید.

پادری سنگی

ایده ی جالبی که می توانید جهت ساخت پادری تزیینی برای دیزاین منازل شیک و مدرن انجام دهید، چسباندن قلوه سنگ های صیقلی و خوش رنگ بر روی پادری با استفاده از چسب خوب و بادوام با نظمی می باشد.

ایده های خلاقانه دیزاین خانه با سنگ

قاب آیینه مزین شده با سنگ

آیینه و آیینه کاری یکی از وسایل و اقداماتی است که به منظور زیباسازی منزل مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله ی این ها آیینه قدی است که این زیبایی را با تزیین قاب آیینه با سنگ های زیبا و بینظیر افزایش دهید.

تزیین شیک و منحصر به فرد خانه با سنگ

  • آشپزخانه و حمام

تزیین بین کابینت ها با سنگ

سنگ های آنتیک نوعی سنگ تزیینی پرکاربرد برای تزیین خانه با سنگ و در بخش کوچکتر دیزاین بین کابینت ها است که نه تنها این بخش از آشپزخانه را زیباتر می کند که فضایی ایده آل به آشپزخانه شما می بخشد.

تزیین اپن با سنگ

سنگ های مرمر برای دیزاین اپن ایده ای فوق العاده شمرده می شوند که برای این منظور می توانید از سنگ های مرمر صورتی رنگ بهره ببرید، با بهره گیری از این ایده جذابیت و منحصر به فرد بودن را سهم آشپزخانه خود کنید.

تزیین منزل با سنگ با استفاده از هنر و خلاقیت

تزیین جزیره با سنگ

با قرار دادن جزیره در آشپزخانه نیمی از راه دیزاین و زیباسازی را به نحو احسن پیش رفته اید، اما نیم دیگر آن با به کارگیری سنگ های مرمر در ساخت و تزیین جزیره صورت می گیرد.

ایده های زیبای تزیین خانه با سنگ

دیزاین حمام با سنگ مرم

دیزاین و تزیینات نه تنها در بخش های مختلف و در مرکز دید خانه از جمله پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه،راهرو و اتاق خواب قابل اهمیت است که در رابطه با سرویس بهداشتی نیز اهمیت می یابد. دیزاین حمام با استفاده از سنگ مرمر یکی دیگر از مصارف و کاربردهای سـنگ ها محسوب می شود.

تزیینات خاص و خارق العاده ی خانه با سنگ

تزیین منزل با کاربرد سنگ  انواع ایده های متتنوع تزیین خانه با سنگ

ایده های زیبا و دوست داشتنی دیزاین خانه با سنگ

ایده های عالی و زیبا از طراحی خانه با سنگ

تزیین منزل با استفاده از سنگ

ایده های شیک تزیین خانه با سنگ

گالری نابی از ایده های تزیین خانه با سنگ

طرح هایی زیبا و نفیس از دیزاین خانه با سنگ

تزیین منزل با سنگ به شکل های زیبا

نمونه های منحصر به فرد تزیین منزل با سنگ

هنر همانی است که خدا در در وجود شما نهاده است، قطعا چه خوب است که از این نعمت نهایت بهره برده و زندگی زیباتر و خوش رنگ تری برای خود و اطرافیان رقم بزنیم. این رقم زدن با استفاده از روشها، وسایل و متریال های مختلفی صورت می گیرد که در این مطلب آرگا با شما هنرمندان همراهی کرده و ایده های بینظیری از تزیین خانه با سنگ را به تصویر کشیده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *