دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای انتخاب تور عروس و آشنایی با انواع تورهای مناسب عروس

  • محدثه خاکشور
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب تور برای عروس خانم های گل مانند انتخاب بسیاری دیگر از موارد انتخابی متعلق به شب عروسی کمی سخت و دغدغه آور است، به همین منظور آرگا برای همراهی و در اختیار دادن اطلاعات ناب و کاربردی اقدام به نوشتن این مطلب نمود. همراه باشید.

پس از عقد تازه مراسم و ریزه کاری های آن شروع می شود، انتخاب لباس عروس، انتخاب تاج عروس و … و در نهایت انتخاب تور عروس از جمله این مراحل و ریزه کاری ها است که همه ی آنها باید با یکدیگر سازگاری و هماهنگی داشته باشند، هنگام انتخاب و خرید تور باید موارد مختلفی مانند قد عروس، تیپ و هیکل عروس، فرم چهره عروس و همینطور که گفته شد لباس و مدل موی عروس توجه شود.

راهنمای انتخاب تور عروس

یک شب که بیشتر نیست، بزرگترین سوپرایز و شادی یک دختر خانم تحقق آرزوهای او و برپایی یک جشن عروسی شیک و رویایی می باشد که در آن شب مانند پرنسسی واقعی در نور و تزیینات جشن بدرخشد؛ این کار را می توانید با استفاده از روش های مختلف از جمله خرید یک لباس عروس زیبا به همراه تاج عروس، دسته گل عروس و تور زیبای عروس انجام دهید. برای این منظور قبل از هر اقدامی و قبل از خرید لازم است با آرایشگر خود هماهنگ بوده و با در نظر گرفتن مدل مو تور عروس را تهیه کنید.

انتخاب تور عروس شیک و مناسب با قد و اندام عروس

انتخاب تور عروس زیبا و شیک

 

انواع تور عروس

آشنایی با انواع تور عروس و تهیه بهترین تور عروس

راهنمای تهیه و گزینش تور مناسب عروس

  •  آرون گروپس

تور عروس تا آرنج

این نوع تور با طول تقریبا ۶۴ سانتی متر، و سبک بودن ایده ی بسیار جالبی محسوب شده و در مقایسه با تورهای بلند کمتر رسمی هستند. اما باید مواردی را مد نظر قرار داد، به عنوان مثال تور عروس تا آرنج برای مدل لباس های عروس پرنسسی دارای دامن پف دار (لباس عروس سیندرلایی) ایده آل است و توصیه می شود این تور با لباس های دنباله دار انتخاب نشود.

راهنمای جامع و کاربردی برگزینی تور عروس

تور عروس تا انگشت

این نوع تور تا قسمت زانو و یا زیر زانو می باشد که برای مدل لباس های عروس پف دار از تور عروس سر انگشتی مناسب است. اما نکته ی جالب توجه این است که این نوع تور با اغلب لباس های عروس می توان پوشید.

راهنمای خرید و تهیه تور عروس

تور عروس تا زانو

این تور به اندازه تقریبا ۱۱۴ سانتی متر، توری حدودا بلند محسوب می شود که تا قسمت زیر زانو کشیده می گردد. این تور انتخاب مناسبی برای عروس خانم ها به شمار می رود که برای عروس های بلند قد، کوتاه قد، متوسط قد با مدل های مختلف مناسب می باشد.

آشنایی با موارد مورد نظر برای خرید و تهیه تور عروس

تور عروس هم قد

این نوع تور عروس برابر با قد عروس است که از تورهای بلند به شمار می رود، تور مورد نظر را می توانید با مدل لباس عروس هایی که بلند و تمام انتهاب و هماهنگ کنید.

راهنمای مناسب انتخاب تور عروس

تور عروس دنباله دار و بلند

تور عروس سلطنتی نوعی از تور عروس دنباله دار می باشد که از مچ پا می گذرد و بر روی سطح زمین کشیده می شود، این نوع تورها با طولی بالای ۴ متر برای لباس های عروس دنبااله دار قطاری و بلند مناسب می باشند که خوب است.

تورهای بلند را تنها هنگام عکس انداختن در آتلیه یا هنگام عقد بر روی سر خود بیاندازید و هنگام بازگشت به تالار اصلی از تور کوتاه تر استفاده کنید، تورهای بلند به دلیل بلند بودن اغلب در زیر دست و پای مهمان ها آسیب می بیننند.

آشنایی با انواع تور عروس و گزینش و تهیه آن

آشنایی و راهنمایی انتخاب تور عروس

تورسرهای یک طرفه

این نوع تورسرها با مدل گل، تورهایی هستند که یک سمت سر جای می گیرند. این نوع تورها ایده ی جالبی واسه عروس خانم هایی که قصد تور سر خود را در نیمه ی جشن باز نمایند، انتخابی عالی محسوب می شود.

تهیه تور عروس با توجه به اندام و صورت عروس

از دیگر انواع تورها می توان به تورهای کار شده و تورهای ساده اشاره کرد، که هر کدام زیبایی و جذابیت خود را دارند و با توجه به ویژگی های ظاهری عروس خانم و همچنین سلیقه ی عروس گل تهیه می شود.

راهنمای کاربردی و جامع تهیه تور عروس

راهنمای جامع و کاربردی انتخاب تور عروس

انتخاب تور بر اساس فرم چهره

چهره ی کشیده

مدل موهای کاربردی برای این نوع چهره ها، اغلب انواع مدل موهای باز می باشد که چهره ی عروس گردتر دیده شود؛ استفاده از یک تاج کوتاه و یک تور آبشاری بهترین ایده برای عروس خانم های با صورت کشیده می باشد.

راهنمای جامع انتخاب تور عروس

چهره ی گرد

برای چهره های با فرم گرد از مدل موهای جمع شده در بالای سر استفاده می شود که متناسب با آن می توانید و البته بهتر است که از تورهای سر شانه بهره ببرید تا زیبایی بیشتری مهمان چهره ی عروس خانم شود.

چهره مربعی

برای چهره های با فرم مربعی می توانید از نوع تور لایه ای بهره ببرید، بر روی تور بلند تور سرشانه جای می گیرد، تورهای سرشانه چهار ضلعی بودن چهره را نمایان تر می کند، اما تورهای بلند معکوس این عمل کرده و به همین دلیل برای چهره های مربعی مناسب می باشند.

چهره ی مثلثی

چهره هایی با شکل مثلث که برای آن ها از مدل موهای جمع شده در پشت سر استفاده می شود، که با قرار دادن تور در این مدل مو فک نسبتا عریض دیده می شود و تعادل ایجاد می گردد.

گزینش و خرید تور عروس مناسب با قد و اندام عروس خانم

انتخاب تور برای عروس خانم ها با قامت های مختلف

توجه داشته باشید که عروس خانم های چاق و دارای شکم می توانند از تورهای بلند تا سر انگشت و ساده و باریک (چین های کم) بهره ببرند، تا قامت کشیده ای پیدا نمایند.

راهنمای تهیه و خرید تور عروس زیبا و جدید

تور عروس واسه عروس خانم های با بدن گلابی که دارای باسن پهن و بزرگی هستند بهتر است از تور عروس تا آرنج استفاده کنند.

عروس خانم های دارای قامت ساعت شنی استفاده از تورهای ساده و کار نشده پیشنهاد می شود.

آشنایی با انواع تور عروس زیبا و جذاب و موارد موثر در تهیه آن

بر عکس عروس خانم هایی که بالا تنه ی آنها به خصوص شکم آنها بزرگ است بهتر است تورهای بلند را انتخاب کنند.

همین طور برای عروس خانم هایی که ارتفاع بلالاتنه ی آنها کم است بهتر است از تور تا روی شانه استفاده کنند.

و اما برای عروس خانم های که دارای قد متوسط و یا قدی کوتاه هستند بهتر است تورهای کوتاه (تور تا آرنج، تور تا کمر) نیز انتخاب شود، تورهای بلند برای این دسته از عروس خانم ها زیاد جالب نیست.

راهنما و آشنایی با گزینش و تهیه تور عروس

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با انواع تورهای عروس، و همچنین ویژگی ها و موارد کاربرد آنها آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه قرار گرفته باشد و با انتخاب تور مناسب و ایده آل همانند پری آسمانی بدرخشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *