دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز کیمونو با طرح های جدید و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل بلوز کیمونو زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بلوزی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل بلوز کیمونو از انواع طرح های شیک و پرطرفدار است که دارای رنگ و طرح هایی متنوع می باشد و شما می توانید از این بلوز برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

مدل بلوز کیمونو با جدیدترین طرح و رنگ ها

برای دوخت بلوز آستین کیمونو از انواع پارچه های طرح دار و ساده و گلدار استفاده می شود که این پارچه ها دارای جنس های مختلف نظیر حریر و نخی و … می باشند. در ادامه با انواع طرح های این بلوز شیک و خاص آشنا خواهید شد.

مدل بلوز کیمونو

بلوز کیمونو زنانه و دخترانه

آستین این طرح بلوزها به صورت مدل های مختلف دوخته می شود در برخی از طرح ها آستین بلوز به صورت سرخورد است و برای دوخت آستین از دوخت و برش جداگانه ای استفاده نمی شود و آستین روی تنه برش می خورد و قسمت تنه و آستین با یکدیگر دوخته می شوند در برخی از طرح ها نیز آستین در قسمت کمی پایین تر از سرشانه دارای برش می باشد و در برخی از طرح ها آستین در قسمت زیر بغل گشاد است و در قسمت سرآستین ها تنگ می شود و در برخی دیگر از طرح ها نیز سر آستین به صورت آزاد و گشاد دوخته می شود.

برای دوخت این طرح بلوز از پارچه های نخی و لخت استفاده می شود که این پارچه ها برای فصول گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می شوند همچنین برخی از بلوزهای پاییزه و زمستانه نیز به صورت آستین کیمونو دوخته می شوند.

بلوز های کیمونو به دلیل اینکه دوختی گشاد و راحت دارند برای خانم های باردار و خانم ها با فرم اندام درشت انتخابی مناسب می باشند همچنین خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند از این بلوز در پوشش خود استفاده نمایند.

بلوز آستین کیمونو مدل بلوز ساده کیمونو بلوز مجلسی کیمونو بلوز شیک و ساده کیمونو بلوز کیمونو ساده بلوز شیک کیمونو بلوز کیمونو ساده و مشکی بلوز کیمونو طرح دار بلوز کیمونو ساده

  •  آرون گروپس

بلوزهای کیمونو در انواع طرح های بلوز مجلسی و بلوز راحتی دوخته می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که می توانید این طرح از بلوزها را در پوشش خود با دامن و شلوار جذب و ساپورت و شلوار جین و … ست نمایید و جذابیت استایل تان را تکمیل کنید.

 این طرح بلوزها برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید از بلوزی در پوشش خود استفاده نمایید که برجستگی های موجود در فرم اندام تان کمتر دیده شود بهتر است این طرح بلوز را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

بلوزهای کیمونو در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و اگر در دوخت آن ها از پارچه های گلدار و طرح دار استفاده شده باشد ترکیبی از رنگ های مکمل و متضاد در پارچه به چشم می خورد همچنین بلوزهای گلدار دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشند.

بلوز گلدار کیمونو بلوز زنانه کیمونو بلوز مشکی و ساده کیمونو بلوز شیک کیمونو بلوز کیمونو شیک و طرح دار بلوز مجلسی کیمونو بلوز زنانه کیمونو بلوز قرمز کیمونو بلوز شیک کیمونو بلوز پاییزه کیمونو بلوز طرح دار کیمونو

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع طرح های بلوز کیمونو با طرح و رنگ هایی جذاب و شیک را در اختیار خانم های خوش سلیقه و امروزی قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *