دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش مژه کوتاه و نکات طلایی که باید بدانید

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تکنیک ها و نکاتی برای آرایش مژه کوتاه را در خدمت شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با رعایت کردن این تکنیک ها در هنگام میکاپ چشم های خود بتوانید حالت و فرم بی نظیری را به مژه ها و چشم هایتان ببخشید.

داشتن مژه هایی بلند آرزوی هر خانمی است و اگر مژه های شما کوتاه می باشد بهتر است از تکنیک های آرایش مژه کوتاه استفاده کنید و فرم بی نظیری را به مژه هایتان ببخشید.

نحوه آرایش مژه کوتاه با جدیدترین متدها

مژه های بلند زیبایی و جذابیت خیره کننده ای دارند از این رو بهتر است شما در هنگام آرایش کردن مژه های خود حساسیت لازم را به خرج بدهید تا بتوانید مژه های خوش فرم و بلندی داشته باشید.

میکاپ مژه کوتاه

آموزش میکاپ مژه کوتاه

۱.ابتدا به کمک فرمژه باید مژه هایتان را از قسمت وسط و کناره ها به صورت کامل حالت بدهید. برای این کار بهتر است به مدت ۷ تا ۸ ثانیه فرمژه را روی مژه هایتان نگه دارید. توجه داشته باشید که فر دادن مژه ها را بهتر است به مدت سه بار تکرار نمایید.

فر کردن مژه ها

۲. به کمک ریملی مناسب مژه هایتان را دو تا سه بار ریمل بزنید.

نحوه ریمل زدن به مژه کوتاه

  •  آرون گروپس

۳. مقداری پودر بچه را در کف دست ها یا درون ظرفی کوچک بریزید سپس به کمک گوش پاکن پودر را به آرامی و به صورتی که داخل چشم هایتان نریزد در دو طرف مژه هایتان بزنید. توجه داشته باشید که در پایان کار باید مژه هایتان به صورت کامل پودری شده باشند.

نحوه میکاپ مژه کوتاه

۴. در این مرحله دوباره روی مژه هایتان ریمل بزنید و مژه هایی که به یکدیگر چسبیده اند را به آرامی و به کمک برسی خشک باز کنید.

 ریمل زدن مژه ها

نکات طلایی برای انتخاب ریمل مناسب

۱.ریمل را باید از بین برندهای معتبر و استاندارد خریداری کنید.

۲. اگر مژه های شما کوتاه می باشد بهتر است از ریملی استفاده کنید که جنس برس آن ژله ای است زیرا این ریمل ژله ای حاوی میکروفیبرهایی می باشند که باعث می شوند سطح مژه ها به صورت کامل پوشش داده شوند و در نتیجه مژه ها پرپشت تر به نظر می رسند همچنین ریمل های ژله ای دارای برسی می باشند که موهای آن نازک است به همین دلیل همه مژه ها حتی ریزترین مژه ها به کمک این نوع ریمل ها پوشش داده می شوند.

۳. استفاده از ریمل رنگی باعث می شود تا مژه ها کوتاه تر به نظر برسند از این رو بهتر است خانم ها با مژه هایی کوتاه از ریمل مشکی برای آرایش مژه های خود استفاده کنند.

آرایش مژه کوتاه

۴. از ریمل هایی برای آرایش مژه های خود استفاده نمایید که دارای خورده مژه هستند تا حجم مژه های شما بیشتر به نظر برسد.

۵. ریمل را روی مژه های تمیز بزنید.

۶. بعد از زدن اولین لایه ریمل روی مژه ها به مدت ۳۰ ثانیه صبر نمایید سپس لایه بعدی ریمل را روی مژه ها بزنید به کمک این روش مژه های شما پرپشت و زیباتر به نظر می رسند.

۷. زدن ریمل را از قسمت ریشه مژه ها شروع کنید سپس برس ریمل را به نوک مژه ها هدایت نمایید و همه قسمت های مژه را به ریمل آغشته کنید.

مدل آرایش مژه کوتاه

در این مطلب با نحوه میکاپ مژه کوتاه برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم به کمک روش های ذکر شده بتوانید میکاپ بی نظیری را برای مژه های خود داشته باشید و مژه هایتان خوش فرم و خوش حالت تر به نظر برسند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *