دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش قفل کردن واتساپ در گوشی های اندروید و آیفون

  • شقایق ایران دوست
  • ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

قفل کردن برنامه های ارتباطی یکی از بزرگ ترین و هدفمند ترین کار ها می باشد تا دیگران نتوانند به آن دست پیدا کنند. در ادامه روش قفل کردن برنامه واتساپ را در گوشی های اندروید و آیفون برای شما بیان می کنیم.

واتساپ یکی از برنامه هایی می باشد که روزانه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و در واقع یکی از وسایل ارتباطی و تماس تصویری می باشد. شما می توانید با قفل کردن این برنامه از اطلاعات خود محافظت کنید و نگذارید که هر فردی اطلاعات شما ببیند. در ادامه روش های این کار را برای گوشی های اندروید و آیفون بیان می کنیم.

قفل کردن برخی از برنامه ها در گوشی نیازمند اپلیکیشن های جانبی می باشد.

آموزش قفل کردن واتساپ

گوشی هر فرد جزء وسایل شخصی او می باشد و افراد بسیار زیادی هستند که دوست دارند روی وسایل شخصی هر فردی سرک بکشند و از اطلاعات آن ها با خبر شوند بنابراین برای جلوگیری از این امر می توانید برنامه هایی که استفاده می کنید را قفل کنید. واتساب یکی از اپلیکیشن هایی می باشد که عموم مردم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. ترفند های واتساپ در اندروید و آیفون فرق می کند و شما باید با توجه به نوع گوشی که در دست دارید به دنبال ویژگی اپلیکیشن ها باشید. در واقع واتساپ ویژگی های بسیار زیادی دارد و شما می توانید در هر زمانی که می خواهید تغییر شماره واتساپ بدهید و تمام اطلاعات قبلی گوشی خود را حفظ کنید و همچنین می توانید از ویژگی لست سین در واتساپ استفاده کنید

قفل کردن در گوشی های اندروید

قفل کردن واتساپ در اندروید غیر ممکن می باشد زیرا این برنامه هیچ تدبیری برای آن ندارد. اما نگران نباشید. شما می توانید برای محفوظ ماندن اطلاعات خود در این برنامه از سایر اپلیکیشن هایی که در بازار و مایکت وجود دارد استفاده کنید. در واقع این برنامه ها به شما این امکان را می دهند که مانند هر آپ دیگری واتساپ را نیز قفل کرده و اطلاعاتتان را حفظ کنید. برای این کار لازم است تا یک برنامه مربوط را دانلود کنید و آن را روی گوشی خود نصب کنید و با توجه به تنظیماتی که آن برنامه دارد می توانید روی این آپ رمز بگذارید. معمولا این برنامه ها به راحتی نصب می شوند و کار کردن با آن ها پیچیدگی خاصی ندارد.

نحوه رمزگذاری روی برنامه های گوشی های اندرویدی

در گوشی های آیفون

رمزگذاری روی واتساپ در گوشی های آیفون بسیار ساده می باشد و نیازی به دانلود برنامه خاصی ندارد و شما می توانید برای رمز گذاری روی واتساپ به تنظیمات گوشی بروید و تغییرات لازم را اعمال کنید. مراحلی که باید انجام بدهید به ترتیب عبارت اند از :

  •  آرون گروپس
  1. به بخش تنظیمات بروید.
  2. در این بخش گزینه General را انتخاب کنید.
  3. در بخش General گزینه Restrictions را باز کنید و از پنجره ای که بر روی شما باز می شود Enable Restrictions  را انتخاب کنید.
  4. در مرحله آخر باید Don’t Allow Apps را انتخاب کنید و برنامه واتساپ را فعال کنید و رمزی برای آن بگذارید.

قفل کردن برخی از برنامه ها در گوشی نیازمند اپلیکیشن های جانبی می باشد.

در نظر داشته باشید که برای گوشی های آیفون نیز می توانید مانند سایر گوشی های اندرویدی از برنامه های جانبی برای قفل کردن اپلیکیشن های مهم استفاده کنید فقط کافی است از مایکت مربوط به آیفون این برنامه ها را دانلود کرده و آن ها را نصب کنید و بعد از نصب با توجه به تنظیماتشان رمز خود را بارگذاری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *