دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس های سلنا گومز با ژست های متفاوت + بیوگرافی

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مجموعه ایی جدید و دیدنی از عکس های سلنا گومز و تصاویر دیده نشده وی را در این مطلب ارائه میدهیم که ضمن مشاهده این تصاویر زیبا و جدید با بیوگرافی و زندگینامه وی نیز به طور کامل آشنا می شوید.

مجموعه ایی از جدیدترن و زیباترین عکس های سلنا گومز را د راین مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه ضمن ارائه آنها، به معرفی بیوگرافی و زندگینامه وی نیز می پردازیم. همانگونه که می دانید سلنا گومز یکی از خوانندگان و بازیگران جوان است که فعالیت خود را از کودکی آغاز نموده و موفقیت های زیادی را در زمینه بازیگری و موسیقی کسب نموده است و طرفداران زیادی نیز دارد. در ادامه مطلب بیشتر با وی آشنا شوید و از دلایل محبوبیتش خصوصا در بین جوان ها اطلاع یابید.

جدیدترین عکس های سلنا گومز و بیوگرافی وی :

مشاهده عکس های سلنا گومز برای همه ما جذاب و دوست داشتنی است، وی که به عنوان طراح مد نیز مشغول به فعالیت می باشد، هر بار با لباس هایی زیبا و ژست های مختلف ظاهر می گردد که آشنایی با آنها برای همه افراد خصوصا طرفداران جوان وی اهمیت زیادی دارد و تیپ های مختلفوی می تواند الگویی برای انتخاب لباس انها باشد. بر همین اساس در این مطلب به ارائه جدیدترین عکس ها و تصاویر سلنا گومز می پردازیم که در ادام هاین تصاویر زیبا را ملاحظه می فرمایید.

عکس جدید سلنا گومز عکس سلنا گومز سلنا گومز با تیپ پسرانه عکس های جدید سلنا گومز عکس های سلنا گومز عکس های خاص سلنا گومز

یوگرافی سلنا گومز :

سلنا گومز در 22 ژوئیه 1992 در تگزاش تولد شد. مادر وی در زمان تولدش تنها 16 سال داشت. پدر و مادر سلنا در پنج سالگی اش از هم جدا شدند و بعد از آن وی با مادرش زندگی می کرد. مادرش که در آن زمان به بازیگری می پرداخت، تاثیر زیادی در شرایط فعلی و انتخاب شغل سلنا دارد و می توان شروع فعالیت های هنری وی را حضور مادرش دانست. سلنا گومز اولین نقش خود را در هفت سالگی و در فیلم بارنی و دوستان بازی کرد وبعد از آن به ایفای نقش های متفاوتی در دیگر فیلم ها پرداخت. وی همچنین فعالیت های زیادی در زمینه موسیقی دارد و اولین آهنگ خود را برای مجموعه “جادوگران محله لرزان” خواند و بعد از آن توانست موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب نماید. وی همچنین در سال 2010 اقدام به تولید خط لباس نمود. وی اقدام به تولید لباس هایی رحت و زیبا نمود که با محسط زیست نیز سازگاری دارند. این خط تولید برگرفته از سبک شخصی سلنا گومز است که اغلب لباس ها با مواد بازیافت و یا مطابق با محیط زیست به شکلی زیبا و خاص تهیه شده اند و طرفداران زیادی دارند. از دیگر فعالیت های قابل توجه سلنا گومز می توان به حضور وی در یونیسف اشاره نمود. سلنا جوان ترین سفیر یونیسف است که در اولین اقدام خود برای کمک به کودکان به غنا سفر نمود. وی همچنین در یونیسف به اجرا کنسرت ها و برنامه های خیریه بسیاری پرداخته است. در ادامه عکس های سلنا گومز را در سنسن مختلف مشاهده فرمایید.

عکس نوجوانی سلنا گومز عکس زیبا و جدید سلنا گومز ژست جدید عکس سلنا گومز ژست جدید سلنا گومز عکس زیبای سلنا گومز سلنا گومز با تیپ اسپرت

سلنا گومز و جاستین بیبر :

سلنا گومز با افراد زیادی از جمله بازیگران و خوانندگان مطرح ارتباط داشته است که تمامی دوستی های وی تنها چند ماه دوام داشته ند اما سلنا به مدت دو سال با جاستین بیبر خواننده جوان آمریکایی ارتباط صمیمی داشت. این دو که اوایل داشتن ارتباط و علاقه دا رانکار نموده و آن را شایعه می نامیدند، بعد از گذشت مدتی با حضور در محافل اجتماعی ارتباط خود را علنی نمودند. این دو در سال گذشته بعد از دو سال دوستی و ارتباط صمیمی، جدا شدند که بیشتر اخبار آمریکایی علت جدایی آنها را ارتباط جاستین بیبر با یک مانکن خانم به نام باربارا پلوین می دانند که سلنا نیز به همین دلیل جاستین را ترک نمود.

  •  آرون گروپس

عکس سلنا گومز و جاستین بیبررابطه جاستین بیبر با سلنا گومز

زیباترین عکس های سلنا گومز :

طبق آخرین اخبار بدست آمده سلنا گومز این روزها اغلب سر فیلمبرداری در ۀمریکا است و حسابی خودش ر درگیر کار های مختلف نموده است. وی که یکی از طراحان لباس معروف میباشد به شدت مورد توجه قرار دارد و ظاهر و لباس هایش می تواند الگویی برای طرفداران مد باشد. در این بخش به ارائه عکس های خفن و زیبای سلنا گومز می پردازیم که مطمئنا مشاهده آنها برای شما نیز لذت بخش خواهد بود.

عکس های سلنا گومز سلنا گومز با تیپ جالب مدل موهای جدید سلنا گومز سلنا گومز با تیپ اسپرت آرایش جدید سلنا گومز عکس سلنا گومز بدون آرایش عکس های سلنا گومز  عکس زیبای سلنا گومز سلنا گومز با آرایش زیبا عکس های سلنا گومز عکس سلنا گومز در کنسرتش رنگ مو آرایش جدید سلنا گومز

امیدواریم از مشاهده عکس های سلنا گومز و همچنین مطالعه بیوگرافی و زندگینامه وی لذت برده باشید، از شما دعوت می نماییم با مراجعه به بخش عکس بازیگران از جدیدترین عکس ها و همچنین اخبار درباره بازیگران ایرانی و خارج دیدن فرمایید و از مطالب ارائه شده در این زمینه نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *