دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرایش چشم آهویی برای انواع چشم های ریز و درشت

  • ندا خوشرو
  • ۳ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل آرایش چشم آهویی با جدیدترین متدها مخصوص دختران و خانم ها در رده سنی مختلف را گردآوری کرده این که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش چشم آهویی از انواع میکاپ های خاص و پرطرفدار می باشد و شما می توانید به کمک این مدل ، تغییرات مثبتی را در فرم چشم های خود ایجاد کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های آرایش چشم آهویی با جدیدترین متدها

چشم ها از مهم ترین اجزای صورت به شمارمی روند از این رو بهتر است میکاپ آن ها را با دقت زیادی انجام بدهید تا عیب های موجود در فرم صورت و چشم هایتان کمتر به نظر برسد و علاوه بر این جذابیت بی نظیری به ظاهر شما بخشیده شود. برای میکاپ چشم ها مدل های متنوعی وجود دارد و بهتر است شما با توجه به فرم چشم ها و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها میکاپی بی نظیر و متفاوت را انتخاب کنید.

مدل میکاپ چشم آهویی

میکاپ چشم آهویی زیبا و شیک

قبل از میکاپ چشم ها بهتر است ابتدا پوست صورت و پشت پلک هایتان را به کمک کرم پودر یکدست و صاف کنید.  به کمک سایه ای با رنگ مناسب مدل سایه چشم مناسبی را بکشید برای کشیدن سایه می توانید از ترکیب رنگ های روشن یا تیره استفاده نمایید.

برای کشیدن خط چشم می توانید از مدل های کشیده استفاده کنید که و چشم هایی کشیده و جذاب تر شبیه چشمان آهو داشته باشید. برای تکمیل جذابیت میکاپ چشم هایتان می توانید از ریمل استفاده کنید همچنین بهتر است برای فر دادن به مژه هایتان از مژه مصنوعی استفاده نمایید.

برای اینکه میکاپ چشم هایتان بی نظیرتر شود می توانید به ابروهای خود فرم و حالت بی نظیری را به کمک ژل ابرو و ریمل ابرو و مداد ابرو بدهید همچنین امروزه از صابون ابرو برای جذابیت بیشتر ابروها می شود و می توان به کمک صابون ابروها را به فرم و حالت دلخواه درآورد.

آرایش چشم کشیده مدل آرایش چشم زیبا آرایش چشم آرایش چشم زیبا و آهویی آرایش چشم زیبا و آهویی آرایش چشم آهویی زیبا میکاپ چشم آهویی زیبا

  •  آرون گروپس

توجه داشته باشید که میکاپ چشم آهویی برای خانم هایی که چشم هایی ریز و کوچکی دارند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین برای میکاپ کردن چشم ها به شکل آهویی از خط چشم با دنباله کوتاه و بلند استفاده می شود که این مدل خط چشم جذابیت بی نظیری را به چشم ها می بخشد.

برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف می توانید از مدل میکاپ چشم آهویی استفاده نمایید که در این صورت بهتر است سایه چشم تان را هم به صورت مجلسی بکشید تا میکاپ چشم هایتان حرفه ای تر به نظر برسد.

در صورت تمایل می توانید از لنز برای چشم هایتان استفاده نمایید که در این صورت جذابیت خیره کننده ای به چشم های شما بخشیده می شود. این مدل میکاپ چشم برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و بهتر است شما قبل از میکاپ چشمان خود به کمک این مدل از مطابقت و همخوانی آن با فرم چشم هایتان مطمئن شوید.

میکاپ چشم زیبا و آهویی آرایش چشم کشیده آرایش چشم آهویی زیبا و بی نظیر آرایش چشم کشیده آرایش چشم آهویی زنانه میکاپ چشم آهویی مدل آرایش چشم آهویی

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل های میکاپ چشم آهویی در خدمت شما خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *