دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب کشتی برای دیدن کشتی با جزئیات مختلف در خواب

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب کشتی از دیدگاه معبرین اسلامی و غربی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

کشتی از انواع وسایل نقلیه ای است که به کمک آن می توان دریاها را پیمود و کشتی در عالم خواب به صورت های مختلفی دیده می شود. تعبیر خواب کشتی از دیدگاه معبرین اسلامی و غربی متفاوت است و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که مشاهده کرده اید رویای خود را به راحتی تفسیر نمایید.

تعبیر خواب کشتی از دیدگاه چند معبر برجسته غربی و اسلامی

هر یک از وسایل نقلیه و اشیایی که در عالم رویا مشاهده می کنیم دارای تعابیری می باشند که این تعابیر دارای نشانه هایی برای بیننده رویا می باشند. در مطالب قبلی تعبیر رویای ماشین و تعبیر رویای موتور و تعبیر رویای اتوبوس را مطالعه کردید در ادامه تعبیر خواب کشتی را پیش رو خواهید داشت.

تعبیر خواب کشتی

دیدن کشتی در عالم رویا نشانه چیست ؟

۱.منوچهر مطیعی تهرانی

اگر فردی در خواب ببیند که در ساحل ایستاده و می بیند که یک کشتی در دریا حرکت می کند نشانه این می باشد که خبری به بیننده رویا می رسد.

اگر فردی خودش را در کشتی بینند نشانه این می باشد که درگیر حوادثی می شود و اگر فردی در خواب ببیند که کشتی در مکانی توقف کرده است و وی از کشتی پیاده می شود نشانه این می باشد که بیننده رویا از غم و رنج و اندوه نجات پیدا می کند.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی به سمتش می آید نشانه این می باشد که امنیتی برای وی وجود ندارد و برای بیننده رویا حوادثی پیش می آید و اگر کشتی از شما دور شود ترس درگیری با حادثه نیز از بین خواهد رفت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تعبیر دیدن کشتی

اگر فردی در خواب ببیند که از ساحل سوار کشتی می شود و به دریا می رود نشانه این می باشد که بیننده خواب کاری را شروع می کند و مشغله ای برای وی پیش می آید که فراز و نشیب و تلخی و شیرینی زیادی دارد.

اگر فردی در خواب ببیند که درون کشتی است و کشتی در دریا غرق می شود و آن فرد آسیب می بیند دارای نشانه ای خوب نمی باشد زیرا که خواب وی می گوید که برای بیننده رویا مصیبتی پیش می آید.

اگر فردی در خواب ببیند که در کشتی است و بی هدف در دریا به این طرف و به آن طرف می رود تعبیر خواب وی خوب نمی باشد ولی اگر بیننده رویا بداند به کجا می رود و نام آن محل را نیز بداند تعبیر رویای وی نیکو می باشد.

۲. حضرت دانیال

تعبیر خواب کشتی نشانه غم و اندیشه می باشد.

تعبیر مشاهده کشتی در عالم رویا

۳. کارل یونگ

اگر فردی در خواب کشتی ببیند نشانه این می باشد که بیننده رویا جنبه هایی از احساس ها و ضمیر ناخودآگاه خودش را کشف می کند.

اگر فردی در خواب ببیند که روی کشتی است و هوایی طوفانی را تجربه می کند نشانه این می باشد که بیننده رویا وارد حوادثی در هم برهم می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی را رها می کند نشانه این می باشد بیننده رویا نیاز دارد چیزهایی را رها کند و به مراحل بعدی برود.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی شکسته است یا غرق می شود نشانه این می باشد که بیننده رویا احساس می کند از کنترل خارج شده است همچنین ممکن است بیننده رویا مشکل احساسی را تجربه کند یا در ابراز احساسش دچار مشکل شود.

تعبیر دیدن کشتی در خواب

تعبیر خواب کشتی جنگی بیانگر این می باشد که بیننده رویا احساس تجاوز را تجربه می کند و اگر فردی در خواب کشتی دزدان دریایی را ببیند نشانه تمایلات سرکوب شده بیننده رویا از آزادی و ماجراجویی می باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که در دریاهای آزاد با کشتی در حال کشتیرانی می باشد نشانه این می باشد که بیننده رویا هنوز با وجود هرج و مرج احساسی که در زندگی اش رخ داده است کمر خم نکرده است.

۴. ابراهیم کرمانی

اگر فردی در خواب ببیند که لباس کشتی بانان را پوشیده است نشانه این می باشد که بیننده رویا از فردی خوب و درستکار روزی حلالی را درخواست می کند.

تعبیر دیدن کشتی نشانه چیست ؟

۵. جابر مغربی

اگر فردی در خواب ببیند که درکشتی در حال استراحت می باشد نشانه این می باشد که بیننده رویا بعد از تلاش های مداوم احساس امنیت و آرامش می کند و این خواب به بیننده رویا یادآوری می کند که باید شکرگذار نعمت های خداوند باشد.

۶. محمد بن سیرین

اگر فردی در خواب ببیند که در کشتی بی حرکت است نشانه این می باشد که بیننده رویا به جایی که سفر می کند اقامت خواهد کرد.

۷. امام جعفر صادق

تعبیر دیدن کشتی در عالم رویا از دیدگاه امام جعفر صادق بر ۷ وجه زیر می باشد :

۱.فرزند

۲. پدر

۳. زن

۴. ایمنی

۵. مرکب سواری

۶. زندگانی و عیش

۷. ثروتمندی و توانگری

تعبیر مشاهده کشتی در خواب

۸. معبرین غربی

دیدن کشتی در خواب نشانه خوشبختی و ایجاد تغییرات مهم در زندگی بیننده رویا می باشد دیدن این رویا همچنین می توانید بیانگر افزایش انرژی و بهره وری و بهبود شرایط برای بیننده رویا باشد.

دیدن کشتی در عالم رویا گاهی نشانه دستاوردهای موفقیت آمیز بیننده رویا در دوران سخت می باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که در حال ساخت کشتی است نشانه این می باشد که بیننده رویا مشغول برنامه ریزی برای انجام کارهایش است و این کار را به نحو خوبی انجام می دهد همچنین دیدن این رویا می تواند نشانه امور عاشقانه و ایجاد رویدادهایی شاد در زندگی باشد.

اگر فردی در خواب قایقی را روی کشتی ببیند نشانه آغاز تغییرات کوچک برای رسیدن به تغییرات بزرگ می باشد این خواب همچنین بیانگر میل به پیشرفت و حرکت رو به جلو و تغییر در شیوه زندگی و پیدا کردن شغلی جدید می باشد.

تعبیر دیدن کشتی نشانه چیست ؟

اگر فردی در خواب ببیند که در طوفان در کشتی می باشد نشانه این می باشد که شخصی از بیننده رویا کلاهبرداری می کند و این موضوع باعث ورشکستی بیننده رویا می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی خراب است بیانگر فریب و ورشکستگی بیننده رویا می باشد دیدن این رویا همچنین می تواند نشانه بروز مشکلاتی در آینده برای بیننده رویا باشد.

اگر فردی در خواب کشتی بزرگ ببیند نشانه موفقیت و پیروزی و فراوانی برای بیننده رویا می باشد دیدن این خواب همچنین می تواند بیانگر ایجاد فرصت های جدید در زندگی برای بیننده رویا باشد.

اگر فردی در خواب کشتی خیلی بزرگی را ببیند نشانه همبستگی و مقاومت و ایستادگی بیننده رویا در برابر مشکلات می باشد دیدن این خواب همچنین می تواند نشانه اتحاد و همبستگی باشد.

تعبیر دیدن کشتی در عالم خواب

اگر فردی در خواب کشتی قدیمی و شکسته ای را ببیند نشانه این می باشد که انتظاراتی که بیننده رویا از دیگران دارد برآورده نشده است.

اگر فردی در خواب ببیند که ناخدا است و کشتی را می راند نشانه این می باشد که وی توانسته است زمام امور را بدست بگیرد و با موفقیت پروژه های نیمه کاره ای را که دارد پایان بدهد دیدن این رویا همچنین می تواند نشانه این باشد که بیننده رویا هم اکنون در راه پول در آوردن و کسب و کار موفق را آموخته است.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی را می راند بیانگر این می باشد که به احتمال زیاد بیننده رویا پروژه ای بزرگ و موفق را در آینده می پذیرد و به ثروتی بزرگ می رسد.

دیدن بندر کشتی دارای نشانه ای خوب می باشد و دیدن این خواب همچنین نشانه ثبات و امنیت مالی می باشد.

تعابیر مختلف برای دیدن خواب کشتی

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی وارد بندر می شود نشانه این می باشد که برای بیننده رویا روزهای خوب و خوشی در راه است.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی اش بدون حرکت است نشانه این می باشد که بیننده رویا فرصت های خوب زندگی اش را از دست می دهد.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی غرق شده است نشانه شکست بیننده رویا در همه زمینه ها است.

اگر فردی در خواب ببیند که کشتی غرق شده است بیانگر عدم شایستگی و اعتماد به نفس و داشتن ضعف بیننده رویا در امور زندگی می باشد.

دیدن کشتی در عالم رویا نشانه چیست ؟

 

در این بخش از سرگرمی مجله آرگا با تعبیر خواب کشتی در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید همچنین شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید رویای خود را به راحتی تفسیر نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *