دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت کاردستی روز پدر با روش های مختلف

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲
  • ۰

در این مطلب آرگا ساخت کاردستی روز پدر را به دو روش آموزش داده است؛ هر یک از این شیوه ها جذابیت و سادگی خودش را دارد که به خوبی می تواند شما درپیشبرد هدفتان همان تبریک روز پدر و شادی بخشیدن به او یاری کند.

پدر یکی از موهبت های الهی است که داشتن آن را به هر طریقی خوب است قدر بدانیم؛ این قدر دانستن روش های مختلفی را می طلبد و برای همه ی آنها نیاز به خرج هزینه و زمان زیادی نیست، از پای حرف دل آنها نشستن گرفته تا خرید کادوهای مختلف مردانه از فروشگاهها، تبریک روز پدر، ساخت کاردستی با نمک و احساسی گرفته همگی ابزارهای برای این منظور محسوب می شوند, در این مطلب روش ساخت کاردستی روز پدر را با بیانی ساده و روشی آسان آموزش خواهیم داد.

آموزش ساخت کاردستی روز پدر با طرح هایی شیک و روشی آسان

چه خوب است برای به یاد هم بو.دن و در کنار هم بودن هر زمانی و هر وسیله ای را مغتنم بشماریم؛ مناسبت های مختلفی مانند اعیاد، روز تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر و یا همان روز زن، روز دختر، و … همچنین روز پدر یا همان روز مرد زمان هایی مناسب برای این غنیمت شمردن خواهد بود. در این روزها ابزار و وسایل متفاوتی وجود دارند که می توان به این منظور  مورد استفاده قرار داد؛ هدایا و کادوهای گوناگون به صورت آماده در بازار موجود هستند؛ ولی راه حل دیگری هم است , خودتان سازنده ی این کادو باشید. این کار نه تنها سخت نیست بلکه یک سرگرمی دلخواه و جذاب نیز خواهد بود.

تبریک روز پدر با ساخت کاردستی روز پدر

اغلب شما وروجک ها در چنین روزهایی برای خرید یک هدیه مناسب و شیک تمام تلاش خود را انجام می دهید؛ اما باز هم به آن هدیه ی هدف خود نمی رسید؛ کاردستی هایی که می سازید می تواند بهترین کاردستی محسوب شود؛ یک ثانیه را هم تلف نکنید؛ دست به کار شوید تهیه یک کاردستی زیبا به برای تبریک این روز و بیان احساس شما خلاقیت و انرژی شما را لازم دارد؛ این روز را در ذهن پدر خود ابدی سازید.

آموزش ساخت کاردستی روز پدر برای خوش سلیقه ها

کت و شلوار یکی از پوشش های محبوب و ایده آل آقایان به ویژه آقایان شیک پوش محسوب می گردد که کاربرد زیادی برای این افراد دارد؛ خب قطعا در این روز که علاوه بر روز پدر روز مرد هم می باشد می توانید با در نظر گرفتن سلیقه همسر خود کت و شلواری شیک و فاخر را برای هدیه بخشیدن به شریک زندگی خود تهیه نمایید؛ اما مطمئنا فرزند شما نیز می خواهد پدر خود را به همین میزان سوپرایز کند؛ او را برای تهیه کاردستی شکل کت و شلوار همراهی کنید.

  •  آرون گروپس

کاردست ساز پستال و قاب عکس چوبی برای روز پدر

وسایل لازم

  • کاغذ مشکی (رنگ مشکی)
  • رول مقوایی ذستمال توالت
  • کاغذ سفید(رنگ سفید)
  • ماژیک قرمز (رنگ قرمز)
  • چسب
  • پاستای پروانه ای شکل (۱ عدد)
  • قیچی
  • دکمه ی اندازه ی کوچک (چند عدد)
  • مداد

روش اول

مراحل برش

ابتدا برای شروع رول مقوایی را بر روی کاغذ سفید رنگ قرار داده و در حین غلتاندن، از کاغذ سفید رنگ به مقدار محیط رول برش بزنید.

آموزش درست کردن کار هنری روز پدر

آموزش ساختن و درست کردن هدیه و کاردستی روز مرد برای سوپرایز بابا

سپس کاغذ سفید رنگ را بر روی کاغذ سیاه رنگ قرار داده و برابر با آن از کاغذ سفید رنگ برش بزنید.

آموزش تهیه و آماده سازی کاردستی روز پدر

از میان کاغذ سیاه رنگ مثلتی را خیلی کمرنگ با مداد رسم کرده و و برش بزنید.

آموزش ساخت کاردست ساز روز پدر

سوپرایز کردن پدر با استفاده از کاردستی روز مرد

مراحل چسب زدن

حالا در این مرحله اطراف رول مقوایی کاغذ سفید رنگ را پیچانده و چسب بزنید.

سوپرایز کردن پدر با استفاده از کاردستی روز پدر

سپس کاغذ سیاه رنگ هم به روی کاغذ سفید رنگ دور رول مقوایی قرار دهید و بچسبانید.

روش های جالب و ساده ی ساخت کار هنری روز پدر

با استفاده از ماژیک رنگ قرمز پاستای به شکل پروانه را رنگ آمیزی نموده و بر روی بخش رنگ سفید قرار داده و با چسب محکم کنید.

آموزش ساخت کار هنری روز پدر

در مرحله نهایی نوبت به چسباندن دکمه ها می رسد؛ دکمه ها را به صورت ردیفی بر روی قسمت سیاه رنگ, با چسب محکم کنید.

آموزش ساخت و تهیه کردن کار هنری روز پدر

اموزش ساخت کاردستی روز پدر

وسایل لازم

  • شاخه های خشکیده با اندازه های کوچک (۴۰ عدد)
  • قاب چوبی
  • گل مصنوعی و خزه تزییناتی
  • قیچی هرس
  • برس اسفنج
  • رنگ اکریلیک قهوه ای
  • چسب چوب و چسب تفنگی

روش دوم

ابتدا سطح قاب را تمیز کرده و با استفاده از رنگ قهوه ای (اکریلیک) آن را رنگ آمیزی نمایید؛ ۱ ساعت زمان لازم است تا رنگ شما خشک شود.

سپس شاخه های خشکیده را با استفاده از یک دستمال تمیز تمیز نموده و صاف و صیقلی کنید(منظور قسمت های اضافه آن را ببرید).

شاخه ها را با استفاده از قیچی هرس برابر با اندازه قاب اندازه گیری و برش بزنید.

حالا نوبت به چسباندن شاخه ها بر روی قاب می باشد؛ ابتدا از شاخه های بزرگ تر (بلند و ضخیم) آغاز نمایید، در این مرحله یعنی هنگام چسب زدن شاخه ها محل اتصال شاخه ها همان کنج قاب را محکم تر کنید, هنگام چیدمان شاخه ها شرط نظم و ترتیب را رعایت نمایید.

این کار را ادامه دهید تا تمامی قاب با شاخه های خشکیده پوشیده گردد. چسباندن شاخه ها به پایان رسید حالا نوبت تزیین آن است.

آموزش ساخت کار هنری روز پدر

با استفاده از چسب در دو کنج قاب خزه هایی را چسبانده و محکم کنید.

به همین ترتیب گل های مصنوعی تزیینی را در قسمت پایین قاب قرار داده و بچسبانید.

قاب زیبا و هنری شما به همین راحتی آماده است؛ یکی از عکس های خودتان و پدر خود را در آن قرار داده و به منظور هدیه بخشیدن خاطره سازی و ابراز احساس درونی خویش آن را در این روز مبارک(روز پدر) تقدیم پدر عزیز خود نمایید.

کار دست ساز زیبا و جذاب برای روز پدر

همچنین می توانید برای سورپرایز و شادی بخشیدن بیشتر کیکی را در با همان طعمی که دوست دارد؛ در منزل بپزید(می توانید این کار را از مادر خود بخواهید انجام دهد) و یا از قنادی ها خردیاری کنید؛ و در نهایت با استفاده از هنر و خلاقیت مثال زدنی آن را با تم های مردانه مانند سبیل، کت و شلوار و یا طرح هایی متفاوت و احساسی مانند اسم پدرتان همراه با قلب، طراحی حروف انگلیسی پدر، جالب تر این که سفارش طبخ کیک و طراحی عکس دو نفره شما و پدرتان بر روی آن که برای لحظاتی طولانی پدر شما با مشاهده آن غرق شعف و شادی می گردد.

چند ایده ی جالب دیگر برای ایده گرفتن:

دو روش جالب برای ساخت کاردستی روز مرد برای سوپرایز بابا

تبریک روز پدر با استفاده از ساخت کاردست سازروز پدر

آموزش ساخت کاردست ساز روز پدر

اموزش ساخت و تهیه ی کاردستی روز پدر

شادی بخشیدن به بابا با ساختن کاردستی روز مرد

آموزش ساخت کاردستی روز مرد برای بابا در زمانی کوتاه

آموزش ساخت و درست کردن کاردستی روز پدر

تبریک روز بابا با ساخت کاردستی روز مرد

سوپرایز کردن پدر با استفاده از کاردستی روز مرد

آموزش ساخت کاردست سازروز پدر

شادی بخشیدن به بابا با ساخت کاردستی روز مرد

آموزش تهیه کار هنری روز پدر به دو روش

اموزش ساخت و درست کردن کاردستی روز پدر

اموزش ساخت دو روش کاردستی روز پدر

سوپرایز کردن پدر با ساخت کاردستی روز مرد

آموزش ساختن کار هنری روز پدر

اموزش ساخت کار هنری قاب عکس برای روز پدر

اموزش ساخت کاردستی روز پدر به دو روش ساده

آموزش ساختن کاردستی روز پدر

ساخت کارت پستال روز پدر

استفاده از کارت های تبرک و کارت پستال روز پدر به شکل دست ساز ایده زیبا و جذابی برای ساختن کاردستیهای ساده و خلاقانه برای این مناسبت زیبا می باشد، ضمن اینکه می تواند به عنوان یک هدیه دست ساز دوست داشتنی پدرانتان را غافلگیر و خوشحال کند.

هنر دستی خاص برای روز پدر

استفاده از این کارت پستال ها می توانند نشان دهنده میزان علاقه و محبت فرزندان به پدر باشد، حال ایده های جذاب زیادی برای ساخت این نوع کاردستیها وجود دارد، کارت هایی با طرح پیراهن مردانه، سبیل و غیره  همراه با جملات، متن های ادبی و اشعاری زیبا در مورد پدر پیشنهاد های جذابی برای این منظور هستند، در اینجا می توانید نمونه هایی از ساخت کارت پستال هدیه روز پدر را ببینید و الگو بگیرید.

تصاویر کارت پستال روز پدر هنر دستی خاص روز پدر انواع کارت پستال روز پدر هنر دستی زیبای روز پدر هنر دستی برای روز پدر ساختن کاردستی روز پدر ایده کار دست ساز روز پدر کار دست ساز جذاب روز پدر زیباترین کاردستی روز پدر کار دست ساز زیبای روز پدر کار دست ساز ساده روز پدر کار دست ساز برای روز پدر کار دست ساز روز پدر جدیدترین کاردستی روز پدر

کار دستی روز پدر با ایده خلاقانه

همانظور که می دانید روز پدر یکی از روزهای زیبا در تقویم است که می توانید با متن و همچنین کار دستی های زیبا این روز را به ایشان تبریک گفته و قدردان زحمت های پدرتان باشید و عشق و محبت تان را ابراز کنید و شاید برای شما پیش آمده است که به دنبال ایده خلاقانه به منظور ساخت کار دستی هستید اما نمی دانید از چه ایده ای استفاده کنید به همین خاطر، در ادامه مطلب تصاویر تصاویر زیباترین کار دستی های روز پدر را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا با ایده گرفتن از آن ها کار دستی ها خلاقانه ای بسازید.

کاردستی شیک کاردستی منحصر به فرد کاردستی روز پدر با ایده خلاقانه متفاوت ترین کاردستی روز پدر خاص ترین کاردستی روز پدر کار دستی روز پدر با ایده خاص

کار دستی روز پدر با ایده خلاقانه

تصاویر کار دستی روز پدر کار دستی منحصر به فرد روز پدر کار دستی متفاوت روز پدر کار دستی زیبا روز پدر

در این مطلب آموزش ساخت کاردستی روز پدر را به دو روش ساده، اما در عین حال شیک و فانتزی به قلم کشیدیم، این ایده ها برای سورپرایز کردن و خاطره سازی در این روز بزرگ بسیار پرکاربرد می باشد و به همین دلیل آرگا آن را خدمت شما عزیزان ارائه داده است؛ امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. برای آشنایی بیشتر با روش ساخت کاردستی های بیشتر برای مناسبت های مختلف بر روی کاردستی کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *