دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کمربند چرم شیک و زیبای پسرانه و مردانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل کمربند چرم مردانه و پسرانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

کمربند از انواع اکسسوری های کاربردی برای آقایان در رده سنی مختلف به شمار می رود و بهتر است شما چند مدل کمربند چرم طبیعی یا مصنوعی داشته باشید تا بتوانید برای حضور در مکان های مختلف از آن ها استفاده نمایید.

مدل کمربند چرم مردانه و پسرانه

کمربندهای مردانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها کمربند شیک و زیبایی را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید. در مطالب قبلی طرح های دستبند چرم مردانه و کیف پول چرم مردانه را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع طرح های کمربند چرم را پیش رو خواهید داشت.

کمربند قهوه ایطرح های کمربند چرم شیک و زیبا

برای طراحی کمربند از متریال های مختلف نظیر چرم طبیعی و مصنوعی و فوم و … استفاده می شود که کمربند چرم طبیعی دارای کیفیت بالایی است و اگر شما تمایل دارید از کمربند سال های طولانی تری استفاده نمایید بهتر است جنس آن را چرم طبیعی انتخاب نمایید.

کمربند چرم به صورت طرح دار و ساده موجود می باشد و بهتر است شما طرح کمربند را با توجه به طرح سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید همچنین می توانید طرح کمربند را با طرح کفش و کیف خود ست نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

کمربندها در انواع طرح های پهن و باریک موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید کمربندی که انتخاب می کنید با هر سبک شلواری مطابقت و همخوانی داشته باشد بهتر است عرض کمربند را بین ۱ تا ۱.۵ اینچ انتخاب نمایید.

توجه به طرح سگک کمربند نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید سگک کمربند را نقره ای و طلایی یا مسی انتخاب نمایید همچنین می توانید سگک را از بین طرح هایی انتخاب نمایید که با ساعت و دکمه کت و … ست شود.

کمربندها در انواع طرح های اسپرت و رسمی موجود می باشند و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنید طرح کمربند خود را انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس

مدل کمربند چرم  کمربند شیک کمربند چرم کمربند مشکی کمربند چرم کمربند دو رنگ کمربند چرم مشکی کمربند چرم شیک و زیبا کمربند قهوه ای کمربند زیبا مردانه کمربند شیک مردانه کمربند شیک و زیبا کمربند قهوه ای رنگ کمربند قهوه ای کمربند مشکی

انتخاب رنگی مناسب برای کمربند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ کمربند را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید. کمربندهای چرم در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که اغلب آقایان تمایل دارند از کمربند قهوه ای و مشکی یا سرمه ای استفاده نمایند.

اگر تمایل دارید استایلی بدون نقص و جذاب داشته باشید بهتر است رنگ کمربند را با رنگ کفش یا کیف خود ست نمایید همچنین رنگ کمربندهای خود را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ لباس های رسمی یا اسپرت شما به راحتی ست شود.

کمربند زیبا مردانه کمربند مشکی کمربند مشکی طرح کمربند چرم مردانه کمربند چرم شیک و زیبا کمربند چرم مردانه کمربند زیبا و شیک کمربند مشکی مردانه کمربند قهوه ای چرم کمربند چرم سرمه ای کمربند چرم شیک و زیبا مدل کمربند چرم زیبا و جدید

در این مطلب با انواع طرح های کمربند چرم طبیعی و مصنوعی مخصوص آقایان و پسران خوش سلیقه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کمربندی شیک و خوشرنگ را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت استایل خود را تکمیل نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *