دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۰ تا از شیک ترین مدل مانتوهای مریلا زارعی که در مکان های مختلف پوشیده است

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل مانتوهای مریلا زارعی با طرح و رنگ های متنوع در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مریلا زارعی از بازیگران ایرانی خوش تیپ و معروف کشورمان است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید برای حضور در مکان های مختلف استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از مدل مانتوهای مریلا زارعی ایده بگیرید و مانتویی با تن پوش و رنگی متفاوتی را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتوهای مریلا زارعی با طرح و رنگ های متنوع

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود از این رو اغلب بازیگران زن تمایل دارند در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهند تا شیک پوش و خوش استایل به نظر برسند. در مطالب قبلی مدل مانتوی نازنین بیاتی و مدل مانتو پاییزه نیکی کریمی و مدل مانتو بازیگران ایرانی را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع طرح مانتوی مریلا زارعی را پیش رو خواهید داشت.

مانتوی مریلا زارعی

طرح مانتو مریلا زارعی

خانم زارعی برای حضور در مکان های مختلف اغلب از استایل های ساده و رسمی استفاده می کند به همین دلیل مانتوهای وی اغلب ساده و بدون تزیینات خاصی هستند همچنین این بازیگر ایرانی حجابی کامل دارد و در عین ساده بودن تیپ و ظاهرش در اغلب مکان ها آراسته و بی نظیر به نظر می رسد.

این بازیگر معروف ایرانی مانند سایر خانم ها برای حضور در مکان های مختلف از مانتوهای مناسب استفاده می کند همچنین مانتوهای وی با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور داشته باشد از بین طرح های مجلسی و ساده و رسمی و … انتخاب می شود.

مریلا زارعی در بیشتر مکان ها از مانتوی بلند استفاده می کند و بلندی مانتو وی اغلب پایین تر از زانو و تا مچ پا می باشد همچنین مانتوهایی که در سالهای اخیر برای پوشیدن انتخاب می کند دارای طرحی جلو باز می باشند که این مانتوها امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند.

مدل مانتو شیک مریلا زارعی مانتوی ساده مریلا زارعی مانتو طرح دار مخصوص مریلا زارعی مدل مانتو بلند مریلا زارعی مانتوی سفید مریلا زارعی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مریلا زارعی مانند سایر بازیگران ایرانی از مانتوها با پارچه ساده و طرح دار و گلدار در پوشش خود استفاده می کند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین مانتوهایی که این بازیگر برای پوشیدن انتخاب می کند مانتو با تن پوشی مناسب را برای دوخت انتخاب نمایید سپس دوخت مانتوی خود را به دست خیاطی با تجربه و مهارت کافی بسپارید.

این بازیگر خوش استایل ایرانی از مانتوها با رنگ روشن و تیره و خنثی در پوشش خود استفاده می کند همچنین طرح و رنگ اکسسوری ها و لباس هایش را به صورتی انتخاب می کند که با طرح و رنگ مانتویش مطابقت و همخوانی داشته باشد و اگر شما نیز تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسد بهتر است در هنگام ست کردن طرح و رنگ مانتوی خود با طرح و رنگ سایر اکسسوری ها و لباس هایتان جساسیت لازم را به خرج دهید.

مانتوی زرد مریلا زارعی مدل مانتوهای ساده و مجلسی مریلا زارعی مدل مانتو زیبا مریلا زارعی مدل مانتو مریلا زارعی

در این مطلب توجه شما را همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا به انواع طرح های مانتو مریلا زارعی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *