دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخاب بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

  • محدثه خاکشور
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

آلبوم زیبا و شیکی از تصاویر رنگ کابینت آشپزخانه کوچک در این مطلب به گلچین جمع آوری و گنجانده شده است، که هدف از این ارائه و به تصویر کشیدن الگوبرداری و مورد استفاده قرار دادن آنها از سوی شما است.

آشپزخانه بخشی از منزل بوده که همیشه اهمیت ویژه ای را از گذشته تا اکنون به خود اختصاص داده است، دلایل این حائز اهمیت بودن را می توان در موارد زیادی خلاصه کرد، اما کوتاه و مفید می توان گفت: آشپزخانه محل طبخ و تهیه غذا، نوشیدنی و انواع خوراکی و دسر و … می باشد که باعث می شود تا زمان زیادی از عمر خانم های عزیز در این مکان صرف شود؛ نتیجه گیری نهایی به این صورت می گردد که با داشتن یک آشپزخانه زیبا، شیک و تمیز که نورپردازی مناسبی نیز داشته باشد تاثیر مستقیم و مثبتی بر روی سلامتی جسم و فکر کدبانوی خانه و البته اعضای خانواده ایجاد کرده اید؛ در این مطلب آرگا مطالب جالبی از رنگ کابینت آشپزخانه کوچک به رشته ی تحریر درآورده و نمونه های زیبایی از آن را به تصویر کشیده است.

همانطور که گفته شد؛ منزل از بخش های مختلف پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه تشکیل شده است که هر کدام از این بخش ها دارای ویژگی و کاربردهای مختلفی بوده و به دنبال همین تفاوت دیزاین متفاوتی را نیز می طلبد؛ به عنوان مثال دکوراسیون اتاق خواب با طراحی آشپزخانه قطعا، یکسان نبوده و نخواهد بود؛ ابعاد یکی دیگر از موارد موثر در انتخاب وسایل و لوازم و همچنین رنگ مناسب است، در این مطلب سوژه قابل بحث طراحی آشپزخانه می باشد: برای طراحی آشپزخانه های بزرگ شما آزادی عمل بیشتری دارید، اما برای طراحی آشپزخانه های کوچک کمی ماجرا عوض می شود و شما باید دقت و حساسیت بیشتری را به کار ببندید، اما اصلا این به معنای محروم بودن و یا طراحی فاقد زیبایی و جذابیت نمی باشد؛ اگر منزل شما دارای آشپزخانه ای با ابعاد کم است پس حتما تا پایان مطلب همراه ما باشید.

انواع ایده های زیبا و شیک از رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

آَنایی با ایده هایی شیک از رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

انواع ایده های جالب رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

اهدافی که هنگام طراحی آشپزخانه های کوچک باید داشته باشید:

  • شیک بودن و زیبایی که در همه ی آشپزخانه مشترک است.
  • داشتن یک فضای آرام و در عین حال گرم و پرانرژی
  • پرنور کردن و از بین بردن تاریکی (اگر آشپزخانه شما تاریک و کم نور است)
  • مهم ترین آن بزرگ جلوه دادن محیط آشپزخانه

و اما مواردی که برای رسیدن به این هدف باید رعایت شود:

  • انتخاب وسایل زیبا و مناسب
  • نورپردازی مناسب برای آشپزخانه های کوچک
  • ایجاد هارمونی میان لوازم آشپزخانه و رنگ انتخابی
  • انتخاب رنگ مناسب برای تمامی قسمت های آشپزخانه دیوار، سقف و کابینت و …

رنگ کابینت آشپزخانه با ابعاد کم

آشنایی با ایده های زیبا و شیک رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

  •  آرون گروپس

کابینت : قفسه ای می باشد که معمولا در آشپزخانه جهت حفظ وسایل مختلف از جمله ظرف ها و همچنین مواد خوراکی گوناگون متناسب با سلیقه شما تهیه و نصب شدهف و به کار گرفته می شوند؛ اما علاوه بر کاربردی بودن کابینت ها دارای نقش های دیگری از جمله تاثیر در زیبایی و دیزاین ایده آل دارد؛ اگر شما دارای آشپزخانه ای کوچک در منزل خود هستید؛ علاوه بر سلیقه ی خود باید معیارهای دیگری را نیز هنگام خرید کابینت ها در نظر بگیرید؛ انتخاب یک کابینت مناسب می تواند آشپزخانه کوچک شما را بزرگتر و دلبازتر نشان دهد.

رنگ های زیبا برای کابینت آشپزخانه کوچک

ایده هایی زیبا و شیک از رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

برترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ های روشن رنگ هایی هستند که می توانند محیط های دلگیر را دلباز و فضاهای کوچک را بزرگ جلوه دهند؛ این هنرمندی از ویژگی های رنگ های روشن به شمار می رود که در طراحی داخلی مورد توجه قرار گرفته و بسیار بکار گرفته می شود. بر همین اساس است که اگر صاحب آشپزخانه ای با ابعاد کم هستید به راحتی می توانید آن را با بهره گیری از رنگ های روشن از جمله سفید، خاکستری؛ خاکستری مایل به آبی، آبی؛ آبی آسمانی، آبی مایل به سبز، سبز پسته ای، کرمی، صورتی، نارنجی، قهوه ای؛ قهوه ای سوخته، قهوه ای ملایم، قهوه ای خاکی و قهوه ای گردویی و … به طرح مورد نظر و دلخواه خود نزدیک کنید؛ به این صورت که با استفاده از این رنگ ها و داشتن یک طراحی ایده آل و قابل توجه موجب تغییر چهره آشپزخانه به زیباترین شکل ممکن گردید.

انتخاب کابینت مناسب واسه ی آشپزخانه کوچک با رنگ های زیبا و شیک

انواع نمونه های زیبا و دوست داشتنی ازرنگ جهت کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ های روشن:

رنگ های خنثی:  در دکوراسیون رنگ های خنثی رنگ هایی سازگار محسوب می شوند که بیشتر استفاده زمینه ای و تم گونه دارند که به خوبی با هر رنگی هماهنگ شده و هارمونی دلخواهی را برای شما بوجود می آورد؛ از جمله رنگ های سفید؛ خاکستری، کرمی، شنی، نقره ای و …

به عنوان مثال رنگ سفید با پراکنده ساختن نور در محیط درخشندگی و نورانی بودن را به فضا می بخشد که در نهایت باعث بزرگ  دیده شدن آشپزخانه شده و آن را ساده و بدون شلوغی نشان می دهد. از ویژگی های مثبت این رنگ ها صدر نشینی آن در طراحی داخلی به دلیل کاربردی بودن، همیشگی بودن و همچنین شیک و به روز بودن به شمار می رود.

مجموعه ای از رنگ های کابینت آشپزخانه کم ابعاد

آشنایی با رنگ کابینت آشپزخانه با متراژ کم

ایده هایی دوست داشتنی از رنگ مناسب کابینت آشپزخانه کوچک

آشنایی با رنگ های زیبا جهت کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ های گرم: اما رنگ های گرم رنگ های شاد و سرزنده ای هستند که گرما و انرژی را مهمان فضای مورد نظر شما می کنند؛ مزیت استفاده از این رنگ ها در آشپزخانه ایجاد حس نشاط و همچنین میل و اشتها جهت خوردن غذا می باشد؛ از جمله رنگ های نارنجی، قرمز و زرد و … که می توانید با رنگ های خنثی مانند سفید ترکیب کرده و طراحی بینظیری را به تصویر بکشید.

ایده های شیکی از رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

مجموعه ای فوق العاده از رنگهای کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ های سرد: رنگ های سرد که از رنگ های پرکاربرد در زمینه ی دکوراسیون و حتی پوشش و .. می باشد؛ یکی از موارد ایده آلی به شمار می روند که می توانید برای دیزاین آشپزخانه های کوچک می توان مورد استفاده قرار داد؛ کاربرد این رنگ ها در این مکان موجب ایجاد حس مثبت و خوبی در افراد خانواده شده و محیط را دلبازتر و بزرگ تر به نمایش می کشد که از اهداف دیزاین آشپزخانه های کوچک می باشد؛ نکته: باید از رنگ های روشن آنها استفاده گردد. ترکیب رنگ های سرد با رنگ های خنثی از جمله سفید زیبایی بینظیری را به وجود می آورد.

رنگ های زیبای سرد برای کابینت آشپزخانه کوچک

آَنایی با مجموعه ای از بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کم عرض و تنگ

ایده ی استفاده از رنگ های متضاد نیز جذابیت فوق العاده ای را به همراه داشته و می تواند شما را در رسیدن به هدف مورد نظر خود مبنی بر داشتن یک فضای بزرگ و دلباز یاری کند؛ به عنوان مثال ترکیب رنگ های سفید و سیاه، ترکیب سفید با قرمز، ترکیب سفید با آبی، ترکیب سفید با قهوه ای و …. که زیبایی خاصی را هدیه چشمان شما خواهند کرد.

ایده هایی بینظیر از رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ های شیک کابینت آشپزخانه با ابعاد کم

رنگ برای کابینت آشپزخانه های دارای ابعاد کم

طراحی آشپزخانه با استفاده از رنگ های خنثی و گرم به شکلی زیبا

َآنایی با رنگهای شیک و زیبای کابینت آشپزخانه کوچک

ایده های زیبا و جذابی از رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ زرد شیک و زیبا برای برای کابینت آشپزخانه های با ابعاد کم

انواع نمونه های رنگ برای طراحی کابینت آشپزخانه نقلی و ابعاد پایین

رنگ برای کابینت آشپزخانه دارای ابعاد کم

رنگهای مناسب و زیبا برای کابینت آشپزخانه کوچک

ترکیب سفید و قهوه ای برای کابینت آشپزخانه کوچک

رنگ برای کابینت آشپزخانه دارای ابعاد کم

آشنایی با نمونه های جالبی از رنگ کابینت آشپزخانه دارای ابعاد کم

آشنایی با انتخاب رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

طراحی زیبا و شیک آشپزخانه با استفاده از کابینت های سفید

انواع ایده های جالب از رنگ واسه ی کابینت آشپزخانه کوچک

انواع ایده های جالب و جذاب ازرنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

ایده هایی فوق العاده از بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه با ابعاد کم

 

رنگ کابینت آشپزخانه های نقلی با ابعاد کم

مطالب مفید و سودمندی در مورد رنگ کابینت آشپزخانه کوچک را مطالعه کردید، همچنین تصاویر جالبی از آشپزخانه طراحی شده با رنگ های مختلف زیبا مشاهده نمودید که امیدواریم مورد توجه و پسند شما عزیزان علاقه مند واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *