دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل شومیز برای زیر مانتو با ۳۰ استایل زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شومیز برای زیر مانتو مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شومیز برای زیر مانتو در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها شومیزی با تن پوش شیک را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مدل های شومیز برای زیر مانتو با طرح و رنگ های شیک

شومیز از انواع لباس هایی است که امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است و شما می توانید شومیز را در زیر مانتو بپوشید همچنین می توانید شومیز را در مهمانی ها و مجالس مختلف بپوشید.

شومیز برای زیر مانتو

طرح های شومیز مخصوص زیر مانتو زنانه و دخترانه

شومیزهایی که مخصوص پوشیدن در زیر مانتو دوخته می شوند در انواع مدل های طرح دار و ساده و گلدار موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها با توجه به ویژگی های ظاهری خود شومیزی مناسب و خاص را انتخاب نمایید.

اگر طرح مانتوی خود را ساده انتخاب کرده اید بهتر است از شومیز گلدار یا طرح دار استفاده نمایید همچنین اگر مانتویی را که برای پوشیدن انتخاب کرده اید گلدار و طرح دار می باشد شومیز ساده می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

شومیزهای دخترانه و زنانه در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود می باشند که انتخاب طرح شومیز به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد. شومیزها همچنین در انواع طرح های اسپرت و مجلسی دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از شومیز اسپرت در پوشش خود استفاده نمایید. شومیزهای مجلسی نیز برای حضور در مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

شومیز زیر مانتو در طرح های مختلف

همانطور که می دانید شومیز جزو لباس های بسیار زیبا و پرطرفدار است که دارای رنگ و طرح های مختلفی هستند و در واقع می توان گفت تمام سلایق را در بر می گیرد و شاید برای شما نیز پیش آمده است که به دنبال لباس مناسبی برای زیر مانتو هستید اما نمی دانید چه مدل لباسی را انتخاب کنید که شومیز گزینه بسیار هستند و در زمان انتخاب شومیز توجه به یک سری نکات بسیار مهم است که یکی از نکات مهم توجه به فرم اندام است از این رو ، بهتر است متناسب با فرم اندام تان شومیز مناسبی را انتخاب کنید و همچنین بهتر است به رنگ شومیز دقت داشته باشید که علاوه بر اینکه با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشید با رنگ مانتو مورد نظرتان به راحتی بتوانید ست کنید بنابراین، اگر شما نیز به دنبال مدل شومیز مناسب هستید اما نمی دانید چه مدلی را انتخاب کنید بهتر است از تصاویر این مقاله کمک بگیرید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل شومیز شیک مدل شومیز منحصر به فرد شومیز برای زیر مانتو لاکچری

مدل شومیز مناسب زیر مانتو لاکچری

متفاوت ترین شومیز برای زیر مانتو خاص ترین شومیز برای زیر مانتو مدل شومیز در رنگ زیبا

انواع مدل شومیز مدل شومیز لاکچری مدل شومیز خاص مدل شومیز لاکچری

شومیز مناسب زیر مانتو در مدل های منحصر به فرد

مدل های شومیز برای زیر مانتو شومیز ساده برای زیر مانتو شومیز آبی برای زیر مانتو شومیز سفید برای زیر مانتو مدل شومیز مخصوص زیر مانتو طرح شومیز ساده برای زیر مانتو شومیز اسپرت شومیز ساده برای زیر مانتو

انتخاب رنگی مناسب برای شومیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ شومیز را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید رنگ شومیز را به صورت متضاد با رنگ مانتوی خود انتخاب کنید. شومیزهایی که مخصوص زیر مانتوها دوخته می شوند دارای طرح های دکمه دار و جلو بسته می باشند که هر کدام از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهری پوشیده و باحجاب داشته باشید بهتر است از شومیزهای یقه بسته در پوشش خود استفاده نمایید. شومیزها همچنین در انواع مدل ها با یقه هفت و یقه باز دوخته می شوند که بهتر است شما شومیزی را برای پوشیدن در زیر مانتوی خود انتخاب نمایید که یقه آن بیش از حد باز نباشد.

انتخاب اندازه ای مناسب برای قد شومیز نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید اندازه قد شومیز را بالاتر از کمر یا پایین تر از کمر خود انتخاب نمایید و جذابیت استایل تان را تکمیل نمایید.

شومیز زیبا برای زیر مانتو شومیز طرح دار طرح شومیز ساده طرح شومیز ساده شومیز ساده برای زیر مانتو شومیز مشکی شومیز آبی برای زیر مانتو شومیز مشکی   شومیز مخصوص زیر مانتو شومیز طرح دار

در این مطلب توجه شما را به انوع طرح های شومیز مخصوص زیر مانتو جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شومیزی شیک و خاص را برای پوشیدن انتخاب کنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *