دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کیف شیشه ای شیک و جدید با چند طراحی زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کیف شیشه ای زنانه و دخترانه در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کیف شیشه ای از انواع طرح های خاص و جذاب کیف زنانه و دخترانه به شمار می رود و شما می توانید از این طرح برای حضور در مکان ها و مهمانی های مختلف استفاده نمایید و استایلی متفاوت داشته باشید.

مدل کیف شیشه ای شیک و زیبا

اگر تمایل دارید از اکسسوری خاص و منحصر به فرد استفاده نمایید کیف شیشه ای می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود. در ادامه طرح هایی از کیف شیشه ای را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی داشته باشند.

کیف شیشه ای

طرح کیف شیشه ای زنانه و دخترانه

برای طراحی کیف شیشه ای از طلق های مخصوص استفاده می شود و اغلب طلق بزرگ تر از اندازه کیف برش داده می شود سپس کیف با هر طرح و رنگی درون طلق قرار داده می شود که این طرح ها به دلیل دیده نشدن محتویات کیف طرفداران زیادی دارند. در دوخت برخی از کیف های شیشه نیز از طلق به تنهایی استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

کیف های شیشه ای در انواع طرح های دستی و یک طرفه و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

از کیف شیشه ای می توانید با توجه به طرح کیفی که درون طلق قرار داده می شود در مهمانی ها یا حضور در مکان های عمومی استفاده نمایید. توجه داشته باشید کیفی که در طلق قرار می گیرد می توانید طرح دار یا ساده باشد که اگر شما پوششی ساده دارید بهتر است کیف خود را از بین طرح های کیف ساده یا کیف اسپرت انتخاب نمایید همچنین برای حضور در مهمانی ها و مجالس می توانید از کیف مجلسی و طرح دار استفاده نمایید.

مدل کیف شیشه ای شیک کیف شیشه ای زیبا و شیک کیف شیشه ای زنانه و دخترانه کیف شیشه ای شیک مدل کیف شیک شیشه ای کیف زیبا و شیک شیشه ای کیف شیشه ای مجلسی کیف شیشه ای دخترانه کیف شیشه ای شیک

  •  آرون گروپس

برای تزیین برخی از کیف های مجلسی شیشه ای از نگین های تزیینی زیبا و متفاوت استفاده می شود که در برخی از طرح ها نگین ها به صورت ریسه ای روی طرح کیف دوخته می شوند و در برخی از طرح ها نیز از نگین های تکی برای تزیین همه قسمت های کیف استفاده می شود.

انتخاب رنگی مناسب برای کیفی که درون طلق شیشه ای قرار داده می شود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و کیف های شیشه ای در انواع رنگ های روشن و تیره و بی رنگ موجود می باشند همچنین در برخی از طرح ها نیز از ترکیب یک یا دو رنگ استفاده شده است که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که بهتر است رنگ کیف شیشه ای را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها و کفش های خود انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

کیف شیشه ای شیک و زیبا مدل کیف زیبا شیشه ای کیف شیک شیشه ای کیف شیک شیشه ای کیف زنانه شیشه ای کیف زنانه شیشه ای کیف شیک شیشه ای کیف زیبا شیشه ای کیف شیشه ای کیف زنانه شیشه ای کیف زنانه شیک و شیشه ای کیف شیک و خاص شیشه ای

 

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های کیف شیشه ای جلب کردیم که امیدواریم این کیف های جذاب و جدید با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کیف با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *