دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز پولکی جدید و خاص برای سلیقه های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بلوز پولکی زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل بلوز پولکی از انواع طرح های مجلسی و شیک بلوز برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از این طرح بلوز در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل بلوز پولکی شیک و زیبا

بلوز از انواع پوشاک های کاربردی و پرطرفدار در بین خانم ها است و برای دوخت بلوز از پارچه های مختلف نظیر ساتن و گیپور و لمه و … استفاده می شود که هر یک از این طرح بلوزها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در مطالب قبلی طرح های بلوز گیپور و شومیز لمه را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از بلوز پولکی را پیش رو خواهید داشت.

مدل بلوز پولکی

طرح های بلوز پولکی زنانه و دخترانه

بلوز پولکی دارای پارچه شیک و براق است شما می توانید از این طرح بلوز برای حضور در مهمانی ها و مجالس غیر رسمی و رسمی استفاده نمایید.

این طرح بلوز در انواع طرح های آستین دار و آستین سه ربع موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است از مدل بلوز آستین دار در پوشش خود استفاده نمایید همچنین برای دوخت یقه بلوز از انواع طرح های مختلف یقه باز و یقه بسته و یقه دلبری و یقه هفت و … استفاده می شود که انتخاب یقه بلوز بهتر است با توجه به فرم بالاتنه انجام شود.

اگر بالاتنه شما خوش فرم و جذاب می باشد بهتر است از بلوزهای یقه باز در پوشش خود استفاده نمایید همچنین بلوز یقه بسته برای خانم هایی که تمایل دارند پوششی کامل داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مدل بلوز زیبا و شیک پولکی مدل بلوز پولکی زیبا مدل بلوز پولکی رنگ تیره بلوز رنگ تیره پولکی بلوز مجلسی پولکی بلوز زنانه پولکی بلوز مجلسی پولکی بلوز مجلسی و شیک طرح بلوز پولکی زیبا طرح های بلوز پولکی

  •  آرون گروپس

ست کردن بلوز پولکی در پوشش با سایر لباس ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و با توجه به اینکه این طرح بلوز براق و کار شده می باشد از این رو بهتر است شما آن را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی ساده ست نمایید.

بلوز پولکی را می توانید با دامن و شلوار یا ساپورت بپوشید که انتخاب هر یک از این لباس ها برای پوشیدن به همراه بلوز به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید ظاهری رسمی و جذاب تر داشته باشید بهتر است بلوز پولکی را به همراه دامن بلند بپوشید همچنین می توانید از دامن کوتاه نیز در پوشش خود استفاده نمایید همچنین اگر یقه لباس را باز انتخاب کرده اید بهتر است برای جذابیت بیشتر استایل تان از جواهرات ساده و بدون نگین استفاده نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای بلوز پولکی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ بلوز را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. بلوز پولکی با رنگ روشن برای خانم هایی که دارای فرم اندام لاغر و متناسب هستند انتخابی ایده آل به شمار می رود و بلوز پولکی رنگ تیره نیز برای خانم ها با فرم اندام درشت انتخابی مناسب می باشد همچنین این رنگ بلوز برای خانم های لاغر و خانم هایی که فرم اندام متناسب دارند مناسب می باشد.

طرح بلوز دخترانه پولکی بلوز پولکی شیک بلوز پولکی رنگ تیره بلوز پولکی دو رنگ بلوز زنانه پولکی بلوز پولکی زیبا و رنگ تیره بلوز دخترانه پولکی بلوز مجلسی پولکی بلوز شیک پولکی بلوز شیک پولکی بلوز شیک پولکی بلوز رنگ تیره پولکی مدل بلوز مجلسی پولکی

در این مطلب با انواع طرح های بلوز پولکی زنانه و دخترانه در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بلوزی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *