دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آرمان درویش و تصاویر جذاب از وی در گذر زمان

  • محدثه خاکشور
  • ۶ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

بیوگرافی آرمان درویش بازیگر جوان و نوظهور ایرانی که فعالیت خود را ابتدا با نقش آفرینی در سینما در کنار هنرپیشگان برندی همچون شهاب حسینی آغاز نمود که موجب درخشش هرچه بیشتر او شد، تا پایان مطلب همراه باشید.

آرمان درویش یکی از هنرپیشگان نوظهور و بااستعداد سینما و تلویزیون کشورمان است که کاشف این استعداد جوان، شهاب حسینی بوده است، او به این وسیله و همچنین با تکیه بر توانایی خودش توانست به محض ورود شناخته شود و راهی در این مسیر برای خود هموار نماید؛ البته قابل ذکر است که هدف اصلی او کارگردانی و موفقیت در این راه است و بازیگری را در طول این راه و برای این هدف انجام می دهد؛ در این مطلب با بیوگرافی آرمان درویش این بازیگر جذاب و جوان بیشتر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی آرمان درویش

تولد و تحصیلات

آرمان درویش بازیگر سریال «ملکه گدایان» است که به واسطه ی بازی در این سریال) به خوبی مورد توجه قرار گرفته و سمت و سوی نگاه ها را به خود معطوف کرده است؛ وی تجربه بازی در سینما و همچنین تلویزیون را در کارنامه هنری خود دارا می باشد؛ وی در بیست و نهمین روز مرداد ماه سال ۱۳۶۴ در ملایر به دنیا آمد؛ او که مدرک گرفته ی رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است، او که به تازگی در سریال «ملکه گدایان» به ایفای نقش پرداخته، برای نخستین بار در سال ۱۳۹۴ با حضور در فیلم سینمایی «چهارشنبه» به دعوت و معرفی شهاب حسینی مقابل دوربین رفت؛ در ادامه بیشتر به بیوگرافی آرمان درویش آشنا خواهید شد.

آشنایی با شرح زندگی آرمان درویش

آشنایی با شرح حال بازیگر جوان کشورمان آرمان درویش

خانواده

آرمان در خانواده ای ۴ نفره متولد شد که یک برادر کوچکتر از خودش به نام آیت دارد، مادر وی به اسم شهناز نصرتی هنرپیشه بوده که اتفاقا سابقه هم بازی بودن در فیلم سینمایی «پسرکشی» با یکدیگر را دارند.

آشنایی با زندگینامه آرمان درویش

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگی شخصی و همسر او

مدتی شایعه ازدواج وی با زنی به نام الهام حاج فتحعلی انتشار یافت که البته به زودی نادرستی این خبر نیز تایید گردید؛

آقای درویش در ۷شهریور ماه سال ۱۳۹۸ با خانم یاس سنجری دختر ژاله صامتی ازدواج نمود و به این ترتیب در حال حاضر متاهل می باشد.

آشنایی با شرح حال آرمان درویش

رفاقت با شهاب حسینی

آرمان درویش که به واسطه ی کشف شهاب حسینی قدم در دنیای بازیگری گذاشت و به مرحله ی طلوع رسید؛ از رفقیان فاب شهاب حسینی می باشد؛ وی در مورد این دوستی چنین می گوید:

«من و شهاب حسینی با هم دوستان صمیمی هستیم و او برای من مثل یک برادر است.»

آشنایی با شرح زندگی آرمان درویش بازیر جوان کشورمان

شهرت و محبوبیت

آرمان درویش نخستین فعالیت خود را با بازی در فیلم سینمایی «چهارشنبه» آغاز کرد؛ اما کسب شهرت و محبوبیت او با بازی در فیلم سینمایی «کمدی انسانی» فراهم شد، به طوری که با بازی در این فیلم توانست به عنوان بهترین هنرپیشه مرد در جشنواره تامیل نروژ انتخاب شود.

آشنایی با زندگینامه آرمان درویش

علاقه به کارگردانی

او در طی مصاحبه های مختلف خود به این نکته علاقه ی زیادی به بازی ندارد و هدف هموار کردن مسیر برای رسیدن به موفقیت در زمینه ی کارگردانی است، او در مورد این موضع چنین می گوید:

«همه می دانیم فضای سینمای ما باز نیست و به راحتی نمی توانید وارد شوید، و کار کنید؛ اما من برای اینکه بتوانم فیلم بلندم را بسازم باید راه می افتادم؛ هرگز خودم را با بازی کردن محک نمی زنم و برایم بازی مهم نیست.»

«اگر شرایط فراهم شود شادی هر چند سال یک بار بازی کنم؛ نگاهم این است که بتوانم فیلم بسازم و در کنار آن اگر نقشی باشد که دوست داشته باشم می پذیرم؛

صادقانه بگویم که علاقه زیادی به بازیگری ندارم و صرفا بازی می کنم تا فضا باز شود.»

زندگینامه آرمان درویش بازیگر فیلم چهارشنبه

زندگینامه آرمان درویش بازیگر فیلم کمدی انسانی

هم بازی بودن با بازیگران مطرح و برنده ی جوایز بودن

شاید نکته ای که در بیوگرافی آرمان درویش می تواند قابل توجه باشد؛ این موضوع است که او در تمامی آثاری که نقش آفرینی کرده است؛ با بازیگرانی مطرح هم بازی بوده است؛ همچنین به خاطر نقش آفرینی موفق و چشمگیری که داشته است توانسته برنده ی جوایز بسیاری گردد:

بیوگرافی آرمان درویش هنرپیشه دوست داشتنی و محبوب

  • فیلم سنمایی «چهارشنبه» (۱۳۹۴)

آرمان درویش در سال ۱۳۹۴ در فیلم چهارشنبه  در نقش طاها جلوی دوربین رفت؛ او در این فیلم با بازیگران مطرحی مانند : شهاب حسینی، نسیم ادبی و همچنین هستی مهدوی هم بازی بوده است. او در همین فیلم با الهام حاج فتحعلی هم بازی بود که شایعه دوستی و ازدواج آنها منتشر شد.

زندگینامه آرمان درویش همبازی شهاب حسینی در چهارشنبه

  • فیلم سینمایی« لابی» (۱۳۹۵)

در این فیلم نیز آرمان درویش با بازیگران مطرحی مانند:شهاب حسینی، مصطفی زمانی، بهنوش طباطبایی، ساره بیات، سحر دولتشاهی و … هم بازی بوده است.

  • فیلم سینمایی« پشت دیوار سکوت»(۱۳۹۵)

در این فیلم آرمان درویش با بازیگران مطرحی از جمله :محمدرضا شریفی نیا، شقایق فراهانی، امین تارخ، سیما تیر انداز، رویا تیموریان، پرویز پورحسینی و … هم بازی بوده است.

  • فیلم سینمایی «کمدی انسانی» (۱۳۹۵)

در این فیلم آرمان درویش هم بازی بودن با بازیگران مطرحی مانند :نیکی کریمی، بهاره کیان افشار، هومن سیدی و … را تجره کرده است.

  • فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» (۱۳۹۶)

در این فیلم سینمایی با بازیگران توانایی مانند :شهاب حسینی، پریناز ایزدیار هم بازی بوده است.

  • فیلم سینمایی«یلدا» در سال (۱۳۹۸)

در این فیلم سینمایی آرمان با هنرپیشگانی مانند :بهرام افشاری، فقیه سلطانی، فرشته حسینی، علی مصفا، بهناز جعفری هم بازی بوده است.

  • فیلم سینمایی«پسرکشی» در سال (۱۳۹۸)

در این فیلم نیز با بازیگران موفقی مانند ژاله صامتی، بهاره کیان افشار، لیلا زارع، گلوریا هاردی، لیلا اوتادی و …. هم بازی بوده است. در همین فیلم او با مادر خود هم بازی بوده است.

بیوگرافی آرمان درویش هنرپیشه جوان و توانا

سریال های وی

  • سریال «سایه بان» (۱۳۹۶)

در این سریال او در نقش سعید به ایفای نقش پرداخت.

  • سریال «ملکه گدایان»(۱۳۹۹)

آرمان درویش در این سریال در نقش البرز شمس مقابل دوربین رفت که در آن با بازیگرانی همچون الهام کردا، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری همبازی است.

بیوگرافی آرمان درویش بازیگر سریال ملکه گدایان

فعالیت او در ایسنتاگرام

آرمان درویش این بازیگر جوان و موفق در شبکه ی اجتماعی ایسنتاگرام هیچ پیجی ندارد که فعالیتی نیز در این شبکه ندارد.

آشنایی با زندگینامه آرمان درویش بازیگر دوست داشتنی و توانا

آشنایی با زندگینامه آرمان درویش بازیگر موفق و باساتعداد

آشنایی با بیوگرافی آرمان درویش

آشنایی با شرح حال آرمان درویش

آشنایی با بیوگرافی آرمان درویش بازیگر موفق و مطرح

بیوگرافی آرمان درویش هنرپیشه موفق و محبوب

در این مطلب شما عزیزان را با زندگینامه آرمان درویش یکی از هنرپیشگان جوان، بااستعداد فعال در سینما و تلویزیون کشورمان آشنا نمودیم، از همراهی شما تا پایان مطلب قدردانیم و امیدواریم مورد توجه شما واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *