دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل گلدان آویز با چند طراحی زیبا و متفاوت

  • محدثه خاکشور
  • ۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آلبوم زیبایی از تصاویر مدل گلدان آویز را ورق زدیم، شما عاشقان گل و گیاه می توانید به راحتی مکان هایی کوچکی را تاکنون به دلیل کم بودن فضا از نعمت حضور گل و سرسبزی محروم کرده بودید، با گلدان های آویز و با استفاده از انواع گلهای زیبا طراحی و دیزاین نمایید.

گلدان آویز نوعی از گلدان های شیک و کاربردی می باشد که برای مکان های کوچک؛ اداره، دفتر کار، مغازه، منزل و یا … با ابعاد کم ایده ای استثنایی محسوب می شود، اما این گلدان ها علاوه بر این مزیت خود دارای زیبایی و جذابیت زیادی بوده که این حس خاص و نو بودن را به راحتی به محیط مورد نظر می بخشند.در ادامه ایده های زیبایی از تصاویر مدل گلدان آویز را به تماشا خواهیم نشست.

شاید اگر بخواهیم سوالی در رابطه با تاثیر و نقش گلها و گیاهان بر روی روحیه، و زندگی را از هر یک از افراد مطرح کنیم؛ با پاسخ های متفاوتی مانند ایجاد حس سرزندگی و شادابی، آرامش و سلامتی، زیبایی و جذابیت به دست بیاوریم؛ که البته تمامی اینها صحیح می باشد؛ محبوبیت و مورد پسند از ویژگی های گیاهان و گلها محسوب می شوند که موجب کاربرد آنها در طیف گسترده ای شده است, اما گاهی افراد به دلایل مختلف ناچار به چشم پوشی از این زیبایی و مزایا شده و بر خلاف میل خود از به کارگیری آن منصرف شوند, به عنوان مثال در مکانی با ابعاد کم و کوچک به دلیل کمبود فضای لازم؛ افراد نمی توانند از انواع گیاه و گل های زیبا و سرسبز بهره ببرند؛ هر مشکلی یه راه چاره دارد؛ در هنگام مواجه شدن با این مشکل نیز باید به دنبال راه چاره بود؛ در این مطلب آرگا شما را با راه حل پیشنهادی آشنا می گرداند.

مجموعه ای ایده آل و منحصر به فرد از مدل گلدان آویز

زدیزاین و طراحی مکان های خارجی و داخلی با انواع طرح های گلدان آویز

گلدان های آویز مدلی از گلدان ها، و یکی از عناصر زینتی است که به نوعی نسل جدیدی از گلدان ها محسوب می شود که می تواند تحول جالبی را به وجود بیاورد؛ گلدان های آویز مانند بسیاری دیگر از وسایل تزیینی و کاربردی دارای تنوع گوناگونی می باشند که متناسب باسیلقه و همچنین در نظر گرفتن جنس و کیفیت، اندازه؛ طرح و شکل، مکان مورد نظر (داخل و خارج از خانه) و … انتخاب می گردد.

 

مزایای گلدان های آویز

این نوع از گلدان ها که امروزه به راحتی می توانند جایگزین های مناسبی برای گلدان های معمولی محسوب شوند؛ دارای ویژگی های مثبتی می باشند که از مزایای آنها بوده است:

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

این گلدان ها یکی از وسایل تزیینی به شمار می رود که برای منازل و سایر مکان های کوچک راه حلی کاربردی می باشد.

همچنین این گلدان ها به دلیل شکل ظاهری متفاوت و آویزان بودن جذابیت و جلوه ای فوق العاده به منزل شما می بخشد.

به دلیل در مرکز توجه بودن گلها و گیاهان شما از مشکل خشکیدگی برای همیشه نجات می یابند.

انواع مدل های گلدان آویز

فلزی : بدنه و همچنین زنجیره ها از جنس فلز هستند که به همین دلیل دارای استحکام بالایی می باشند؛ قابل ذکر است که جنس این فلزات در مقابل هوای سرد و نور آفتاب؛ و زنگ زدگی مقاوم می باشد.

انواع نمونه های گلدان آویز برای خارج و داخل منزل

طرح هایی زیبا و شیک از گلدان های آویز

کنف : بدنه نگهدارنده و زنجیره ها از جنس کنف هستند که دارای دوام و البته زیبایی بالایی می باشند؛ البته باید اضافه کرد که در صورت مراقبت نداشتن ممکن پوسیده گردد.

مجموعه ای متفاوت و خاص از نمونه های گلدان آویز

مجموعه ای دوست داشتنی ازمدل گلدان آویز

سرامیک : سرامیک سفید به دلیلی جنس و رنگ زیبایی که دارد؛ نقش مهم و موثری در دیزاین منزل و ایجاد هارمونی با جزءهای طراحی برقرار سازد؛ همچنین این نوع گلدان که هم برای فضای درونی منزل و هم فضای بیرونی منزل مناسب است؛ به خوبی می تواند طراوت و سرسبز بودن گیاه و گل ها را به نمایش بگذارد.

طرح هایی خلاقانه از گلدان آویز

مواد شیمیایی : برخی از این نوع گلدان ها نیز ساخته شده از مواد شیمیایی و بافت های مصنوعی می باشند که البته کاربرد صد درصدی کتان در آن وجود دارد، از مزایای این نوع گلدان آویز می توان به زیبایی و جذابیت آن اشاره کرد؛ به طوری که می تواند گلدان های مختلفی با شکل و اندازه های مختلف را درون خود بگنجاند و به راحتی از هر نقطه ی دلخواه آن را آویزان کنید.

مدل گلدان آویز یکی از وسایل تزیینی و دکوری

گلدان آویز شیشه ای

طرح هایی شیک و لوکس از گلدان آویز

گلدان آویز سفالی

الگوهایی دوست داشتنی از گلدان آویز

گلدان آویز چوبی

گالری جذابی از نمونه های گلدان آویز

گلدان آویز حصیری

انواع نمونه های کاربردی و زیبای گلدان آویز

گلدان آویز وارونه یا برعکس

از اهمیت بالا و تاثیر مثبت گیاهان و گلها در زیبایی، و طراوت و نشاط و سرزندگی در زندگی همه اطلاع دارند، و البته که همه دوستدار آن هستند؛ اما گاهی بسیاری از عاشقان گل و گیاه نمی توانند از آن در مکان مورد نظر خود از جمله منزل؛ بهره ببرند؛ و اصلی ترین دلیل در دسترس نبودن فضای کافی می باشد؛ مدل های آویز پیشنهادات جالبی هستند که در این زمینه ارائه می گردند؛ اما نوع دیگری از این آویزها وجود دارند که پیشنهاد و راه حل مناسبی برای مانع از خشک شدن و رشد نکردن گیاهان و گل ها محسوب می شود.

شاید شما از آن دسته از افرادی هستید که به دلیل مشغله کاری با وجود علاقه ی شدید به گیاهان رسیدگی و نگهداری لازم را نمی توانید داشته باشید؛ خب در این صورت می توانید از گلدان های آویز وارونه یا برعکس بهره ببرید؛ که علاوه بر کاربردی بودن برای مکان های کوچک؛ برای این مورد نیز قابل استفاده می باشد. همچنین نمایی خاص و منحصر به فرد را در منزل شما رقم می زند.

مدل گلدان آویز راه حل مناسبی برای فضاهای کوچک

خلاقیت در منزل برای ساخت گلدان های وارونه

خلاقیت هنری است که می تواند اغلب اوقات از زیر خاکسترهای دور ریخته شده، آتشفشانی هنری خلق کند. به عنوان مثال با استفاده از لامپ های سوخته، لاستیک کهنه،  بطری های نوشیدنی خالی و …. گلدان های آویزان زبیا و شیکی را خلق کرده و برای دیزاین منزل خود؛ و همچنین تزیین دفتر کار، اتاق مطالعه و بسیاری از جاهای مورد نظر خود به کار ببرید.

گالری ایده آل و لوکسی از نمونه های گلدان آویز

نمونه هایی ایده آل و زیبا از گلدان آویز

در ادامه تصاویر زیبایی را از گلدان های آویز مشاهده خواهید کرد.

کلکسیونی فوق العاده از مدل گلدان آویز

گالری منحصری از نمونه های گلدان آویز

گالری شیکی از گلدان آویز برای تزیین دفتر کار

الگوهایی دوست داشتنی و جذاب ازگلدان آویز

گلدان های پلاستیکی آویزان با رنگ های قهوه ای و گل های مختلف زیبا

انواع متنوع و متفاوتی از مدل گلدان آویز

انواع مدل گلدان آویز برای طراوت بخشیدن به خانه

 

انواع مدل های تزیین منزل با گلدان آویز

نمونه هایی خارق العاده از گلدان آویز

مجموعه ای متفاوت و منحصر به فرد از گلدان آویز

طرح های زیبا و شیک از گلدان آویز نمونه هایی ایده آل و دلچسب از گلدان آویز

گلدان آویز زیبا و شیک چوبی

انواع طرح های خاص و شیک گلدان آویز

الگوهایی کاربردی از گلدان آویز برای خانه های کوچک

گالری زیبایی از مدل گلدان آویز

انواع مدل گلدان آویز برای تزیین منازل کوچک

نمونه هایی فوق العاده از گلدان آویز

نمونه هایی استثنایی و ایده آل از گلدان آویز

گلدان های پلاستیکی آویزان با رنگ های شادو روشن مختلف

الگوهایی زیبا و لوکس از گلدان آویز

نمونه هایی شیک و خارق العاده از گلدان آویز

مجموعه ای شیک و به یاد ماندنی از مدل گلدان آویز

الگوهای زیبا و منحصر به فرد گلدان آویز

گالری زیبایی از مدل گلدان آویز

انواع نابی از مدل گلدان آویز

گلدان آویز سفید رنگ برای دیزاین منزل

مجموعه ای مننحصر به فرد از طرح های گلدان آویز

گالری زیبایی از مدل گلدان آویز

در این مطلب ایده های زیبا و جالبی از مدل گلدان آویز همراه با توضیحات مفید و کاربردی در رابطه با تعریف، اهمیت و مزایا، انواع و …. ارائه دادیم، مشاهده این ایده ها می تواند الگو و راهنمایی خوب و مناسبی جهت آشنایی قبل از خرید محسوب شود. برای آشنایی بیشتر با تزیین خانه با گل ها و گیاهان هوازی، باغچه دیواری بر روی آن ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *