دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب پارچ برای دیدن پارچ در حالات مختلف

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

تعبیر خواب یکی از سرگرمی های بشر از سال های دور تا کنون می باشد. برخی از افراد به خواب ها اهمیت نمی دهند و به دنبال تعبیر آن نیستند و برخی دیگر زندگی خود را وابسته به خواب هایی که می بینند می دانند. در این مطلب شما را با تعبیر خواب یکی از ظروف آشپزخانه آشنا می کنیم.

بسیاری از افراد عقیده دارند که با تعبیر کردن خواب هایی که می بینند آینده ای که در انتظارشان می باشد را پیش بینی خواهند کرد. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید و به خواب خود اهمیت می دهید می توانید در ادامه این مطلب تعبیر خواب پارچ را مشاهده کنید.

دیدن پارچ در خواب از دیدگاه آنلی بیتون

تعبیر خواب پارچ

رویا هایی که می بینید ممکن است نشانه هایی از واقعیات باشند و تعبیر هایی که دارند می تواند شما را نسبت به آینده هوشیار تر کند. در مطالب قبلی تعبیر خواب لیوان، تعبیر خواب شیشه و تعبیر خواب قاشق را برایتان بیان کردیم و در ادامه می خواهیم تعبیر یکی دیگر از ظروف بسیار پر کاربرد آشپزخانه را برایتان معرفی کنیم.

تعبیر خواب آنلی بیتون

آنلی بیتون یکی از معبران غربی می باشد که برای این خواب دو تعبیر در نظر دارد.

  1. دیدن پارچ در خواب از دیدگاه بیتون نشانه ای از تلاش های شما می باشد تا بتوانید به خواسته ای که دارید برسید.
  2. اگر فردی پارچ شکسته ای را در خواب ببیند بدین شکل تعبیرمی شود که دوستانش را از دست می دهد.

ابراهیم کرمانی

این معبر تنها برای پارچ شکسته تعبیر ارائه داده است و بیان می کند که اگر در بیداری شما با احساسات افراد دور و بر خود بازی کنید ممکن است در خواب خود پارچ شکسته شدن ببینید.

تعبیر خواب کرمانی درباره ظروف آشپزخانه

  •  آرون گروپس

تعابیر دیگر

باید بدانید که برای این خواب تعابیر کمی بیان شده است و تعبیر های این خواب کمی پراکنده می باشد. برای دسترسی راحت شما سعی کرده ایم تمامی تعابیر دیگر این خواب را به صورت یکجا برای شما مطرح کنیم.

  • اگر مردی در خواب پارچ شکسته ببیند به معنای زن و اگر خانمی این خواب را ببیند به معنای وجود یک مرد در زندگی وی تعبیر می شود.
  • اگر زن و یا دختری در خواب خود ببیند که پارچ در منزل خودش شکسته می شود نشانه خوبی نیست و ممکن است از فرد آشنا ضربه بدی بخورد و قلبش شکسته شود.
  • اگر فردی که خواب میبیند مرد متاهلی باشد و خواب او پارچ شکسته باشد و یا این که در خواب او شکستن پارچ اتفاق می افتد نشانه ای از آن می باشد که دختری قلب او را می شکند و با احساساتش بازی می کند.
  • خورد شدن پارچ آب در خواب توسط جمعی از نزدیکان بدین معنا می باشد که آن ها برای شما دسیسه چینی می کنند و هدفی که از این کار دارند ریختن آبرو می باشد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که پارچ می شکند و آب بسیاری روی زمین می ریزد نشانه ای از جدایی و طلاق می باشد و در آینده بسیار غمگین خواهی شد.
  • اگر فردی در خواب ببیند فردی که فوت شده است پارچ آب شکسته در دست دارد بدین معنا می باشد که ناسازگاری ها و اختلافات بسیاری برای او ایجاد می شود که این مشکلات ممکن است در محل کار و یا در خانه ن فرد اتفاق بیفتد.
  • به طور کلی شکستن یک وسیله ای مانند پارچ در خواب می تواند به عدم تفاهم و ناسازگاری تعبیر شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *