دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سرنای ساریکایا و عکس های جذابش

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی سرنای ساریکایا مدل و بازیگر اهل کشور ترکیه همراه با تصاویر شخصی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

سرنای سارکایا یکی دیگر از بازیگران و مدل ترک زبان حرفه ای می باشد، که بسیاری از هواداران ایرانی ایشان را به دلیل بازی در سریال های تلویزیونی ترکیه از جمله ” عمر گل لاله” در نقش یشیم و ” جذر و مد” در نقش میرا می شناسند. او برای حضور در سریال جذر و مد در سال ۲۰۱۴ جایزه بهترین بازیگر زن ترکیه را دریافت نمود. قد او ۱۷۵ سانتی متر و وزنش ۵۵ کیلو گرم می باشد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سرنای ساریکایا همراه با تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی سرنای ساریکایا + تصاویر جدید و جذاب وی

سرنای ساریکایا هنرپیشه و مدل معروف و سرشناس اهل ترکیه متولد ۱ ژوئیه سال ۱۹۹۱ که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در شهر زیبای آنکارا چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فقط تا پایان مقطع دبیرستان تحصیل کرده است. وی به ورزش هایی چون بستکبال، تنیس و والیبال علاقه دارد.

زندگینامه جالب سرنای ساریکایا

این هنرمند فرزند مصطفی ساریکایا و سیهان عمران می باشد. او تا ۷ سالگی در آنتالیا زندگی می کرد اما بعد از جدایی پدر و مادرش و ازدواج دوباره پدرش، به همراه مادرش در استانبول اقامت کرد.

سرنای ساریکایا در سال ۲۰۰۶ در سن ۱۵ سالگی در مسابقات زیبایی جوانان اروپا در کشور جمهوری چک دعوت شد، او توانست از طرف هیئت داوران جایزه ویژه ای دریافت کند، با دریافت این جایزه سبب شد که در همان سال نخستین تجربه بازیگری خود را با فیلم احمق ” Şaşkın” به دست آورد. سپس در سال ۲۰۰۸ با سریال ” قصه های یک پری” وارد قاب تلویزیون شد.

بیوگرافی خواندنی و کامل سرنای ساریکایا

بیوگرافی سرنای ساریکایا + گالری جذاب

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس های شخصی و جدید سرنای ساریکایا

سرگذشت زیبا سرنای ساریکایا و همسرش

وی برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ در تبلیغات تلویزیون turkcell حضور پیدا کرد، سرانجام در سال ۲۰۱۰ برای بازی در سریال پرطرفدار ” عمر گل لاله” در نقش یشیم دعوت شد. حضورش در دو فصل این سریال باعث شد به اوج شهرت برسد. از بازیگران این سریال می توان به مینه توگای، هازار ارگوچلو چاعاتای اولسوی، باریش فالای و تانر اولمز اشاره کرد.

او در این سریال آهنگ ” Yalnizca senfonisi” (داستان تنهایی) را اجرا کرد که بسیار مورد پسند مردم قرار گرفت. پس از آن از طرف شرکت های مختلف موسیقی پیشنهاد آلبوم دریافت کرد، اما او گفته بود که شغل اصلی ام بازیگری است و قصد خوانندگی ندارم.

تاریخچه زندگی سرنای ساریکایا و همسرش

عکس و زندگینامه جالب سرنای ساریکایا

تاریخچه زندگی سرنای ساریکایا

بیوگرافی سرنای ساریکایا + آلبوم جدید

تصاویر شیک و خاص سرنای ساریکایا بازیگر ترکیه

شرح زندگی جالب سرنای ساریکایا

ایشان از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در سریال پربیننده ” جذر و مد” در نقش میرا به ایفای نقش پرداخت. در سال ۲۰۱۴ وی در مراسم پروانه طلایی جایزه بهترین بازیگر زن ترکیه را دریافت نمود.

سرنای ساریکایا علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، فعالیت در تئاتر را نیز چند سالی است انجام می دهد. او در سال ۲۰۱۹ برای نخستین بار با تئاتر ” آلیس” بر روی صحنه رفت، اما بعد از دو فصل بازی به دلیل بیماری کرونا اجراها متوقف شد.

بیوگرافی سرنای ساریکایا + آلبوم دیدنی  شرح حال سرنای ساریکایا + عکس

بیوگرافی سرنای ساریکایا + تصاویر زیبا

رابطه های عاشقانه سرنای ساریکایا

این بازیگر ترک در سال ۲۰۱۰ در سن ۱۹ سالگی با تولگان ساییشمان بازیگر معروف ترکیه وارد رابطه دوستانه شد ولی پس از دو سال با خیانت ساییشمان از یکدیگر جدا شدند، سپس در سال ۲۰۱۴ با چاتای اولوسوی در فیلمبرداری سریال جذر و مد عاشق هم شده و بعد از چند ماه رابطه شان را به پایان رساندند. مدتی بعد رسانه ها اعلام کردند که سرنای ساریکایا با کرم بورسین دوست شده، اما بعد از سه سال و نیم به دلیل نداشتن تفاهم از هم جدا شدند.

شرح حال جالب سرنای ساریکایا و همسرش

زندگینامه سرنای ساریکایا + تصاویر

عکس جدید سرنای ساریکایا مشهور ترین بازیگر ترکیه

زندگینامه کامل سرنای ساریکایا

کارنامه هنری سرنای ساریکایا

سریال های سرنای ساریکایا 

  • درخت لیمو (۲۰۰۸)
  • قصه پری (۲۰۰۸)
  • آدانالی (۲۰۰۸-۲۰۱۰)
  • عمر گل لاله ۲۰۱۰-۲۰۱۲)
  • جزر و مد (۲۰۱۳-۲۰۱۵)
  • دورو (۲۰۱۷)

فیلم های سینمایی سرنای ساریکایا

  • ٢۰۰۵- فیلم سینمایی Şaşkın در نقش ایتیر
  • ٢۰۰٨- فیلم سینمایی Plajda در نقش آسلی
  • ۲۰۱۱- فیلم سینمایی Hoşçakal در نقش ساره
  • ٢۰۱٣- فیلم سینمایی Behzat Ç. Ankara Yanıyor (بهزاد چی. آنکارا می سوزد) در نقش ملیس
  • ٢۰۱۶- فیلم سینمایی İkimizin Yerine (بجای دوتامون) در نقش چیچک
  • ٢۰۱٧- فیلم سینمایی Günaydın Sevgilim (صبح بخیر عشقم) در نقش دیلارا

زندگینامه جامع سرنای ساریکایا

بیوگرافی سرنای ساریکایا بازیگر و مدل آمریکایی

زندگینامه کامل و خواندنی سرنای ساریکایا

بیوگرافی سرنای ساریکایا و همسرش

زندگینامه سرنای ساریکایا و همسرش

بیوگرافی سرنای ساریکایا + عکس

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سرنای ساریکایا بازیگر و مدل حرفه ای ترکیه و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *