دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل فیبروز ابرو برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل فیبروز ابرو مخصوص خانم های جذاب و امروزی در خدمت شما خواهیم بود که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل فیبروز ابرو از انواع روش های موقت برای آرایش ابرو ها به شمار می رود و در این روش برای سایه و هاشور زدن ابرو از سوزن های یک بار مصرف استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز ابروهای شما خوش فرم و طبیعی به نظر می رسند.

مدل فیبروز ابرو شیک و زیبا

در فیبروز مدلهای مختلفی از هاشور ابروها وجود و شما می توانید با توجه به فرم صورت و فرم ابروها و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو مخصوص خانم های مشکل پسند

با بالا رفتن سن ابروها شروع به ریختن می کنند و اگر ابروهای شما دارای فرمی نامناسب هستند و جای خالی زیادی در آن ها وجود دارد بهتر است از فیبروز استفاده نمایید.

نوع پوست یکی از عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز می باشد و هر چقدر پوست شما چرب تر باشد دوام هاشور بیشتر است. در دوران قاعدگی و بارداری و شیردهی هورمون های بدن تغییرات زیادی می کنند از این رو بهتر است در این دوران از انجام فیبروز خودداری نمایید. اگر تمایل دارید فیبروز به مدت طولانی تری روی ابروها بماند بهتر است عمق هاشور را به کمک قلم دستی بیشتر بزنید.

فیبروز باعث ایجاد تراکم در ابروها و فرم دادن به آن ها می شود و علاوه بر این اگر فیبروز بدرستی انجام شود ابروها قرینه ها به نظر می رسد. به کمک فیبروز می توانید به تاج ابروهایتان حالت و فرم دلخواه تان را بدهید و علاوه بر این تغییر حالت ابروها به کمک فیبروز آسان تر می باشد.

مدل هاشور هاشور فیبروز زنانه مدل فیبروز پهن برای ابروها مدل فیبروز ابرو مخصوص خانم ها فیبروز زیبا مخصوص ابرو فیبروز دخترانه فیبروز پهن فیبروز شیک برای ابرو ها فیبروز ابروی زنانه فیبروز شیک و جذاب فیبروز زنانه فیبروز زنانه فیبروز مخصوص ابروها

  •  آرون گروپس

رنگ های مورد استفاده برای فیبروز از مواد معدنی ساخته می شوند و این رنگ ها حاوی فلزات سنگین نمی باشند و به راحتی جذب پوست می گردند و در نتیجه ظاهری طبیعی به ابروهای شما می دهند این رنگ ها بعد از پاک شدن نیز ته رنگی قرمز از خود به جای نمی گذارند و شما می توانید آن ها را به صورت کامل از روی پوست خود پاک نمایید.

فیبروز نسبت به تاتو ابرو دارای ظاهر و رنگی طبیعی تر می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که تمایل دارید ظاهری طبیعی داشته باشید بهتر است از این روش برای آرایش ابروها استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که مدل فیبروز ابروها را باید بدرستی و با دقت زیادی انتخاب نمایید زیرا اگر از مدلی نامناسب استفاده نمایید ممکن است ظاهر شما نامطلوب به نظر برسد و مجبور شوید که فیبروز ابروهایتان را پاک کنید.

به کمک فیبروز می توانید ابروهای خود را پهن و بلند یا پهن و کوتاه نمایید که انتخاب هر یک از این مدلها به سلیقه شخصی و فرم صورت شما بستگی دارد و اگر تمایل دارید سن تان کمتر به نظر برسد بهتر است به ابروهای خود ظاهری طبیعی ببخشید.

فیبروز زنانه مدل هاشور فیبروز دخترانه فیبروز زیبا برای ابرو فیبروز ابرو پهن فیبروز شیک برای ابرو مدل هاشور ابرو پهن مدل هاشور ابروی پهن فیبروز زیبا برای ابرو مدل فیبروز ابرو جدید فیبروز ابرو ها

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل فیبروز ابرو جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید ابرویی شیک و طبیعی را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *