دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۷۵ مدل لباس مجلسی ژاکارد با طراحی روز و مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل لباس مجلسی ژاکارد زنانه و دخترانه جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

پارچه ژاکارد دارای طرح و رنگی متفاوت است به همین دلیل انواع مدل لباس مجلسی ژاکارد زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت و ایده آل داشته باشید بهتر است از این طرح لباس در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی ژاکارد شیک و زیبا

ابهت و جذابیت پارچه ژاکارد به قدری زیاد می باشد که به تنهایی دارای جلوه ای جذاب و باشکوه است از این رو لباس ژاکارد دارای تن پوشی منحصر به فرد می باشد و برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

پیراهن مجلسی ژاکارد

پیراهن مجلسی کوتاه ژاکارد

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایلی کلاسیک و شیک داشته باشید بهتر است از پیراهن مجلسی کوتاه ژاکارد در پوشش خود استفاده نمایید همچنین انتخاب آرایش و اکسسوری و مدل مویی مناسب برای ست کردن با این طرح پیراهن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما در انتخاب همه آیتم های ذکر شده توجه لازم را داشته باشید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استایلی متفاوت و بی نظیر خواهید داشت.

لباس کوتاه ژاکارد در انواع طرح های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام تان از بین آن ها لباسی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی ژاکارد مدل لباس مجلسی ژاکارد کوتاه لباس مجلسی طرحدار لباس کوتاه ژاکارد پیراهن مجلسی ژاکارد لباس مجلسی زیبا و شیک  لباس مجلسی کوتاه لباس مجلسی کوتاه و زیبا لباس مجلسی طرحدار مدل لباس مجلسی آبی پیراهن ژاکارد لباس ژاکارد لباس مجلسی کوتاه لباس کوتاه ژاکارد مدل لباس طرح دار پیراهن مجلسی ژاکارد لباس ژاکارد مدل لباس مجلسی ژاکارد  لباس کوتاه ژاکارد لباس زیبا و شیک ژاکارد

برخی از لباس ها با پارچه ژاکارد دارای طرحی برجسته می باشند و اگر شما تمایل دارید لباسی با تن پوش جذاب داشته باشید بهتر است از این مدل لباس در پوشش خود استفاده نمایید برای دوخت برخی از لباس های ژاکارد نیز از ترکیب دو پارچه مختلف ساده و طرحدار استفاده می شود که این مدل لباس نیز برای خانم ها با سلیقه خاص انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اندازه قد لباس کوتاه ژاکارد را بهتر است با توجه به اندازه قد خود انتخاب نمایید و اگر قدی بلند دارید بهتر است لباسی را انتخاب کنید که اندازه قد آن تا زیر زانو است همچنین لباس هایی که تا بالای زانو هستند برای خانم های قد کوتاه و خانم ها با اندازه قد متوسط انتخابی مناسب به شمار می روند.

مدل لباس مجلسی ژاکارد شیک و زیبا پیراهن مجلسی طرحدار مدل لباس مجلسی ژاکارد شیک و زیبا پیراهن طرحدار مدل لباس مجلسی رنگ روشن مدل لباس مجلسی لباس ژاکارد شیک و زیبا لباس مجلسی شیک و زیبا پیراهن مجلسی طرحدار مدل لباس مجلسی ژاکارد پیراهن مجلسی شیک و زیبا پیراهن مجلسی آبی لباس مجلسی بنفش طرح لباس مجلسی شیک لباس طرحدار ژاکارد مدل لباس مجلسی طرحدار مدل لباس مجلسی کوتاه پیراهن کوتاه مجلسی لباس مجلسی ژاکارد دخترانه پیراهن ژاکارد مجلسی مدل لباس ژاکارد

پیراهن مجلسی بلند ژاکارد

پیراهن بلند مجلسی ژاکارد از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری خیره کننده در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از این طرح لباس در پوشش خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که بهتر است برای داشتن استایلی متفاوت پیراهن مجلسی بلند ژاکارد را با اکسسوری هایی مناسب ست نمایید.

پیراهن ژاکارد بلند برای خانم ها با اندازه قد بلند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین اگر شما دارای قدی کوتاه یا متوسط هستید بهتر است پیراهن بلند را با کفش پاشنه بلند مجلسی بپوشید تا فرم اندام و استایل تان بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد.

لباس رنگ روشن ژاکارد

لباس رنگ تیره ژاکارد لباس زنانه ژاکارد لباس آستین ژاکارد مدل لباس مجلسی ژاکارد شیک و زیبا لباس زنانه شیک ژاکارد مدل لباس طرح دار زنانه لباس شیک ژاکارد مدل لباس دو تکه ژاکارد لباس رنگ تیره ژاکارد پیراهن طرح دار ژاکارد لباس مجلسی آستین دار لباس زنانه ژاکارد لباس آبی ژاکارد لباس طرح دار ژاکارد لباس زنانه ژاکارد لباس طرح دار لباس رنگ روشن ژاکارد لباس طرح دار ژاکارد پیراهن مجلسی ژاکارد مدل لباس ژاکارد

لباس های ژاکارد در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای می باشد همچنین برای دوخت یقه این طرح لباس از مدل یقه های مختلف باز و بسته استفاده می شود که انتخاب یقه لباس به فرم بالاتنه شما بستگی دارد.

برای تزیین لباس ژاکارد از سنگ و منجوق و پولک و سایر وسایل تزیین کننده لباس استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید لباسی خاص و امروزی را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است از لباس کار شده در پوشش خود استفاده کنید.

مراقبت از پیراهن مجلسی ژاکارد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برخی از لباس های ژاکارد را می توانید به راحتی بشویید ولی برخی از آن ها را برای شستن باید به خشکشویی ببرید.

اگر جنس پارچه پیراهن ژاکارد بیش از حد ظریف و نازک می باشد یا در دوخت پیراهن از الیاف فلزی استفاده شده است برای شستن لباس بهتر است آن را به خشکشویی ببرید ولی اگر پیراهن تان دارای جنسی محکم است می توانید آن را به راحتی خودتان بشویید. بهتر است برای شستشوی لباس آن را برعکس نمایید سپس لباس را بشویید تا پارچه آن آسیب نبیند.

مدل لباس رنگ روشن ژاکارد مدل پیراهن ژاکارد مدل لباس طرح دار ژاکارد پیراهن مجلسی ژاکارد لباس طرح دار زنانه لباس زیبا و شیک ژاکارد لباس رنگ روشن ژاکارد مدل لباس مجلسی ژاکارد زنانه و دخترانه لباس رنگ روشن ژاکارد مدل لباس آبی ژاکارد لباس زیبا و شیک ژاکارد پیراهن ژاکارد پیراهن طرح دار ژاکارد لباس طرح دار ژاکارد لباس مجلسی بلند ژاکارد

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی ژاکارد را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *