دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز زنانه مجلسی با بهترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۷ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

برخی از خانم ها ترجیح می دهند برای شرکت در مهمانی و مجالس از مدل بلوز زنانه مجلسی استفاده کنند و اگر شما به دنبال جدیدترین طرح های بلوز زنانه هستید مدل های این مطلب می توانند برای شما انتخاب خوبی باشند.

خانم ها به مدل جنس لباس خود حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند با شیک ترین مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس حضور پیدا کنند. مدل بلوزهای زنانه مجلسی یکی از طرح های لباس مجلسی زنانه است که در این مطلب نمونه های جدید این مدل بلوزها را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

بلوزهای مجلسی طرح های متنوعی دارند و شما می توانید از انواع طرح های مدل بلوز حریر و بلوز ریون و … برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید. در این مطلب ما قصد داریم تا جدیدترین طرح های مد سال بلوز را به شما خانم های خوش سلیقه معرفی نماییم.

مدل بلوز گیپور زنانه

تصاویر مدل بلوز زنانه مجلسی با جدیدترین طرح ها

انتخاب بلوزی مناسب برای مهمانی ها و مجالس کار سختی است و شما باید بتوانید مدل بلوزی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن مدل زیبا و شیک بتواند عیب های اندام تان را نیز در صورت وجود بپوشاند.

بلوز مجلسی بلوز های مجلسی زنانه

بلوزهای زنانه یکی از لباس های مجلسی است که شما می توانید از این بلوزهای مجلسی در مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده نمایید.

جدیدترین طرح های بلوز زنانه

  •  آرون گروپس

اگر مدل بلوز خود را با دامن و یا شلوار مناسبی بپوشید زیبایی و جذابیت شما چندین برابر می شود. علاوه بر مدل، باید به رنگ بلوز نیز توجه داشته باشید و مدل بلوز با رنگی مناسب را برای خریدن انتخاب نمایید.

مدل بلوز ساده زنانه مدل شیک و جدید بلوز زنانه مدل های شیک و زیبا بلوز زنانه مدل بلوز مجلسی

در ادامه این مطلب انواع طرح های مدل بلوزهای مجلسی زنانه جدید و شیک را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه و شیک پوش قرار داده ایم و اگر شما مهارتی در خیاطی دارید می توانید با الگوبرداری از این مدل ها زیباترین بلوزهای زنانه مجلسی را برای خود تهیه کنید و هم چنین می توانید از این طرح ها برای خرید مدل بلوزهای زنانه نیز الهام بگیرید.

مدل بلوز مجلسی بلوز مجلسی شیک و جدید زنانه مدل بلوز زیبا زنانه مدل بلوز ساده بلوز سفید و ساده زنانه مدل بلوز زنانه کره ای مدل های بلوز ریون زنانه مدل بلوز اسپرت برای خانم های جوان مدل های ساده بلوز مدل بلوز زنانه با طرحی تفاوت مدل بلوز مجلسی مدل بلوز زنانه ساده مدل بلوز آستین کوتاه زنانه

مدل بلوز گپیور آستین کوتاه زنانه

بلوز زنانه زیبا

مدل بلوز زنانه، و مدل شومیز زنانه، از انواع لباس های هستند که در بین خانم ها بسیار پرطرفدار می باشند و علاوه بر این تنوع در طرح و جنس این مدل لباس های بانوان بسیار زیاد است.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل های جدید بلوزهای مجلسی زنانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها شما را در انتخاب لباس مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *