دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل با ایده های خلاقانه و طراحی مدرن

  • محدثه خاکشور
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل با بیان نکات و موارد لازم، و همچنین ارائه ایده های تصاویر جذاب و شیکی از آن توجه شما را به خود جلب خواهیم کرد و می خواهیم تا انتهای مطلب با آرگا همراه باشید.

زیبایی در کنار کیفیت و کاربردی بودن است که جلوه و نمود خاصی پیدا می کند؛ در همین جهت است که نمایشگاه اتومبیل نیز نیازمند یک طراحی شیک و زیبا و در عین کاربردی می باشد؛ به این منظور که بازدید از آن و همچنین عبور و مرور از پیش مشخص شده و به آسانی انجام شود؛ برای این منظور باید یک سری موارد طراحی را در نظر گرفته و رعایت کرد, در این مطلب با ایده های جالب و نکاتی مهم رد رابطه با دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل آشنا خواهید شد.

ایده های جالب و شیک از دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

نمایشگاه اتومبیل یکی از محیط های تجاری می باشد که باید دیزاین آن با دقت کامل و رعایت نکته هایی مهم و کاربردی صورت پذیرد تا در نهایت محیطی توام با شیک و مدرنیته بودن؛ و دلچسب و داعی داشته باشد, یا به بیانی ساده تر افراد به راحتی جذب، و به داخل نمایشگاه بکشاند و سپس آنها را به خوبی در خود محو و شیفته کند تا راغب تکرار این لحظه باشند؛ و در نهایت هدف انتخاب و خرید از وسی آنها است که به واسطه ی در دسترس قرار گرفتن اطلاعات کافی و مطلوب و مرغوب بودن خودروها این هدف عملی و امکان پذیر می گردد، دکوراسیون داخلی و خارجی نمایشگاه اتومبیل هر دو به یکسان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

انواع نمونه های فوق العاده و زیبای نمایشگاه اتومبیل

ایده های فوقالعاده ای از دیزاین نمایشگاه اتومبیل

انواع نمونه های زیباسازی و دیزاین دکوراسیون نمایشگاه ماشین

جهت اجرای یک طراحی شیک برای نمایشگاه ماشین لازم است که اتاق نمایش و سالن نمایشگاه دارای طراحی شیک و زیبا و در عین حال هارمونی کافی میان دیزاین آنها باشد، به این صورت که سقف، کف و دیواره دارای طراحی یکسان و هماهنگ بوده باشند.

گالری زیبایی از ایده های دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طراحی نمایشگاه اتومبیل با در نظر گرفتن رنگ خودروها

موارد کاربردی و لازم جهت طراحی نمایشگاه

در این نمایشگاه ها ممکن است خدمات جهت فروش و یا اجاره ی خودرو انجام شود که در هر صورت تغییری در اصل مطلب ایجاد نمی کند؛  همانطور که گفته شد دیزاین نمای داخلی و بیرونی نمایشگاه به یک اندازه قابل اهمیت است؛ زیرا که نمای بیرونی موجب جذاب مشتری و بازدیدکننده به داخل شده و در نهایت داشتن یک طراحی زیبا موجب جلب رضایت مشتری و تبدیل به خریدار می گردد. در ادامه به مواردی مهم و قابل توجه در این زمینه خواهیم پرداخت:

خودروها را به یکدیگر نچسبانید؛ اگر چنین باشد؛ بازدید کننده نمی تواند کناره های ماشین را ببیند و در نتیجه امکان تصور وجود خط و خش بر روی خودرو و در نتیجه نگرانی و بی اعتمادی می باشد؛ که با تعبیه فاصله ی لازم میان ماشین ها این عدم اعتماد احتمالی را از بین می برید.

انواع نمونه های متفاوت خاص دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

جهت دیزاین نمایشگاه ماشین های شیک و جدید همیشه به طراحی کمپانی های آنها توجه داشته باشید.

بخشی از نمایشگاه را باید برای انجام کارهای معامله، بستن قرارداد، و گفتگو با خیردار و اجاره کننده ی ماشین اختصاص دهید؛ همچنین لازم است وسایل پذیرایی را نیز در این طراحی در نظر بگیرید؛ که هم آسایش او را تضمین و هم شان و جایگاه نمایشگاه خود را در نظر وی بالا برده و تثبیت بخشیده اید.

ایده های جذاب و جالب طراحی نمایشگاه اتومبیل

ایده های مدرن و زیبای طراحی نمایشگاه اتومبیل

همچنین نکته ای که بسیار قابل توجه است این می باشد که نوع خودروی به کار رفته در نمایشگاه شما باید با طراحی و دیزاین انتخابی هماهنگی داشته باشد؛ چنانچه خدمات رسانی شما در زمینه ی فروش و یا اجاره ی ماشین های قدیمی می باشد بهتر است مجموعه ای از تصاویر ماشین های قدیمی بر روی دیواره های نمایشگاه نصب نمایید و اگر بر خلاف این است می توانید شما نیز مخالف آن اقدام کنید؛ به عنوان مثال جهت دیزاین بخشی از نمایشگاه که قصد دارید ماشین های اسپرت خود را در معرض نمایش قرار دهید، استفاده از دیوارپوش های چوبی و چرمی، و تابلوهای این چنینی استفاده کنید.

ایده های منحصر به فرد دیزاین نمایشگاه اتومبیل

انواع نمونه های شیک و لوکس دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

نورپردازی

در زمینه ی طراحی و دیزاین نورپردازی یکی از بهترین و مهمترین ایده های پیشنهادی و کاربردی می باشد که تاثیرات چشمگیر زیادی را به دنبال دارد؛ نورپردازی منزل(نورپردازی اتاق پذیرایی، نورپردازی اتاق خواب و نورپردازی آشپزخانه) و مکان های تجاری و اداری مانند(نورپردازی اتاق گیمینگ، نورپردازی مطب روانشناسی، نورپردازی بوتیک و …) همگی از این قانون پیروی می کنند؛ و اما نورپردازی نمایشگاه اتومبیل که به مقدار زیادی نیازمند این امر طراحی می باشد:

برای نورپردازی لازم است به به سبک و نوع، همچنین رنگ خودروها توجه داشته باشید؛ همچنین این نورپردازی را می توانید در سقف تعبیه نمایید.

به کارگیری نورهای پنهان در سقف، همچنین نورهایی ترکیب از نورهای مهتابی و خورشیدی به صورت چراغ های LED در سقف موجب نوربخشی لازم، زیبایی و شیک جلوه دادن نمایشگاه و در نتیجه راحتی چشم مراجعه کننده می گردد.

نکته: هیچگاه از لوسترها برای نورپردازی نمایشگاه استفاده نکنید.

نکته: بهتر است هنگام استفاده از این نوع نورها، از کفپوش های سنگی که انعکاس نور جالب و متفاوتی را فراهم می آورند و در نتیجه به زیبایی و لوکس بودن محیط منجر می گردند.

دکوراسیون نمایشگاه خودرو و تاثیر مثبت آن بر روی فروش

ایده های دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل به شکلی زیبا

انواع نمونه های جذاب و لوکس دکوراسیون نمایشگاه خودرو

تاثیرات و نتایج طراحی زیبا و شیک

طراحی نمایشگاه ماشین رابطه مستقیمی با عملکرد و بازده فروش شما خواهد داشت؛ همچنین با داشتن یک طراحی زیبا و شیک که موارد و نکات لازم رعایت شده باشد،می تواند توجه افراد را جذب،سپس رضایت آنها را جلب و در نتیجه پس از اینها اعتماد آن را به دنبال داشته و موجب ایجاد تصمیم به خرید از سوی آنها می گردد.

دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل و تاثیر آن در بالابردن راندمان فروش

و در ادامه چند ایده ی زیبا  و لوکس دیگر که مشاهده می کنید:

ایده های زیبایی از دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

نمونه هایی متفاوت از طراحی نمایشگاه اتومبیل

طراحی شیک و زیبا برای نمایشگاه ماشین و راحتی برای بازدیدکنندگان

طراحی و دیزاین متفاوت و متنوع نمایشگاه اتومبیل

ایده های بینظیر و لوکسی از دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

آشنایی با طراحی شیک و اصولی نمایشگاه اتومبیل

آشنایی با ایده های دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

دکوراسیون نمایشگاه خودرو با توجه به نوع ماشین ها

دیزاین و طراحی زیبا و جدیدنمایشگاه اتومبیل

دکوراسیون نمایشگاه خودروها با استفاده از نورپردازی شیک

 

مجموعه ای دوست داشتنی از دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل با نورپردازی متناسب با رنگ و نوع خودرو

 

ایده های طراحی و دیزاین متفاوت و ناب نمایشگاه اتومبیل

دکوراسیون نمایشگاه ماشین بر اساس رنگ و نوع ماشین

مجموعه ای متفاوت و لوکس از ایده های دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

دیزاین جذاب و شیک نمایشگاه اتومبیل

دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل و مطالبی مفید و درخور از این طراحی

دکوراسیون نمایشگاه خودرو برای جلب توجه بازدیدگنندگان

دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل و باید ها و نبایدهای آن

طراحی جذاب و زیبای نمایشگاه اتومبیل

نورپردازی زیبا و شیک برای نمایشگاه اتومبیل

ایده های شیک و بینظیر دیزاین نمایشگاه اتومبیل

طراحی به شکلی ماهرانه و خلاقانه برای نمایشگاه اتومبیل

آَنایی بیشتر با دکوراسیون نمایشگاه خودرو

دیزاین شیک و نورپردازی مجلل برای نمایشگاه ماشین

دیزاین زیبای نمایشگاه اتومبیل

در این مطلب شما عزیزان را با ایده های جالبی از دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع شده و از مشاهده آنها نهایت لذت را برده و از مطالعه ی مطالب ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *