دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

ترفندهای بستن مو با روش های آسان و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا ترفندهای بستن مو با روش های جالب و خاص را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.

ترفندهای بستن مو متنوع هستند و شما می توانید با کمی تمرین و تکرار روش های متعددی را یاد بگیرید و برای حضور در مکان های مختلف موهایتان را ببندید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

ترفندهای بستن مو برای خانم ها و دختران جوان

باز گذاشتن موهای بلند برای خانم ها دردسرهایی را به همراه دارد از این رو بهتر است هر خانمی برای بستن مو های خود از روش های ساده و در عین حال کاربردی استفاده نماید.

روش هایی برای بستن مو

روش هایی برای بستن موها

اگر شما به یک مهمانی غیر رسمی یا دورهمی خانوادگی دعوت شده اید و تمایلی ندارید زمانی را برای رفتن به آرایشگاه صرف کنید بهتر است به کمک روشی ساده به موهای خود فرم و حالت بدهید.

برای حالت دادن به موها در منزل می توانید از انواع مدل موی دم اسبی مجلسی یا ساده استفاده نمایید همچنین می توانید موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید سپس قسمت پایینی موهایتان را فر دهید و جذابیت مدل موی خود را تکمیل نمایید.

بافت مو از انواع روش های جالب برای فرم دادن به موها شمار می رود و شما می توانید روی قسمتی از موهای کوتاه یا بلند خود بافت مویی ساده را بزنید و تغییرات مثبتی را در مدل موی خود ایجاد نمایید.

مدل بستن مو زیبا مدل موی دم اسبی مدل موی زنانه ترفندهای بستن مو مدل موی دخترانه ساده بستن موی شیک زنانه مدل بستن مو بستن مو بستن موی زیبا و خاص  ترفندهای بستن مو بستن موی شیک و ساده مدل موی ساده و شیک

  •  آرون گروپس

در صورت تمایل می توانید موهای خود را به کمک کش های زیادی ببندید که در این صورت مدل بستن موهای شما خاص و متفاوت تر به نظر می رسد.

اگر تمایل دارید مدل مویی متفاوت و جذاب تر داشته باشید بهتر است قسمت پشت موهای خود را به دو قسمت تقسیم نمایید سپس دو قسمت را بافت ساده بزنید و بافت مو را به روش دلخواه خود فرم و حالت بی نظیری بدهید.

مدل موی پاپیونی از انواع مدل موهای زیبا و پرطرفدار به شمار می رود و شما می توانید به کمک این مدل جذابیت خاصی را به موهای خود ببخشید همچنین این مدل مو برای حضور در مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر شما به مکان های ورزشی یا باشگاه ها می روید می توانید از انواع مدل های ساده برای بستن موهای خود استفاده نمایید همچنین برای حضور در این مکان ها موها باید به صورتی بسته شوند تا شما در هنگام انجام فعالیت های ورزشی احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

توجه داشته باشید که بعد از اینکه قسمت پشت موهای خود را به کمک مدلی مناسب حالت دادید بهتر است به قسمت جلویی موهایتان نیز فرم و حالت بی نظیری را ببخشید و ظاهری ایده آل و آراسته تر پیدا کنید.

برای جذابیت بیشتر موها می توانید از انواع اکسسوری مو با طرح های ساده یا کار شده استفاده نمایید و اکسسوری ها را در قسمتی مناسب از موهای فرم داده خود قرار بدهید.

بستن مو با روشی ساده  ترفندهای بستن مو بستن موی ساده و زیبا مدل موی شیک و ساده روش هایی برای بستن مو  ترفندهای بستن مو مخصوص خانم ها مدل بستن موی ساده بستن مو بستن موها با روشی ساده مدل بستن مو به همراه بافت مو بستن موی دخترانه بستن مو بستن مو با روشی ساده ترفندهای کاربردی و ساده برای بستن مو بستن موی ساده

در این مطلب روش هایی برای بستن مو مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید به موهای خود فرم و حالت بی نظیری ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *