دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی محبوب ترین دیدنی های آمریکای شمالی برای گردشگران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های آمریکای شمالی از تنوع زیادی برخوردار است این کشور دارای جاذبه های مهمی همچون کاخ سفید می باشد بازدید از این جاذبه ها برای خیلی از گردشگران جذابیت دارد زیرا با سفر به این مناطق می توانند از جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی بازدید کنند که مورد توجه بسیاری از متقاضیان می باشد. در ادامه این بخش با جاذبه های مهمی از این کشور آشنا می شوید.

جاذبه های دیدنی آمریکا شمالی بسیار متنوع هستند راهنمای سفر به این کشور می تواند اطلاعات گردشگری زیادی را برای گردشگران ارائه می دهد برای سفر به این منطقه گردشگری از دنیا باید کفش آهنی به پا کنید و راهی سفر شوید این کشور دارای جاذبه های بسیار زیادی است و می تواند مورد توجه علاقه مندان باشد. شاید یکی از معروف ترین دیدنی های این منطقه کاخ سفید باشد این کاخ نماد تاریخی و سیاسی مهمی در این کشور است و جاذبه های بسیار زیادی دارد. این کاخ مکان بسیاری از سیاست مداران بوده است که افراد مختلفی در آن حکومت کرده اند و به زندگی های سیاسی این منطقه رسیدگی کرده اند این کاخ دارای بخش های مختلفی است و از جذبه های بسیار زیادی برخوردار می باشد سفر به این کشور دارای هزینه هایی است که باید پیش از سفرتان باید این هزینه ها را محاسبه کنید. این منطقه دارای پل های قدیمی و زیبایی است بسیاری از این پل ها مدرن و شیک هستند و دارای زیبایی های زیادی می باشند از دیگر جاذبه های مهم در این کشور می توان به جاذبه های طبیعی و تاریخی آن اشاره نمود که می توان از این جاذبه ها مشاهده نمود.

دیدنی های مهم آمریکای شمالی:

اگر از علاقه مندان به پارک های ملی و شناخته شده در دنیا هستید می توانید سفری به این منطقه از آمریکا داشته باشید پارک گراند کانیون با وجود جاذبه های طبیعی خود از مهم ترین پارک های طبیعی به شمار می آید همچنین استخر همیلتون از دیگر جاذبه های مهم در این منطقه است و در ادامه این بخش می توانید جاذبه های مهم آن را بشناسید.

 

مجسمه آزادی آمریکا:

یکی از بهترین مناطقی که می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. شهر نیویورک می باشد که این مجسمه زیبا در این شهر واقع شده است و به عنوان یکی از برترین جاذبه های آمریکا محسوب می شود. این مجسمه زیبا در سال ۱۸۸۶ توسط مجسمه ساز فرانسوی به نام بارتولد ساخته شده است و به مناسبت صدمین سالگرد استقلال آمریکا توسط دولت فرانسه به این کشور اهدا شده است. مجسمه آزادی از دیدنی های آمریکای شمالی محسوب می شود و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. اگر قصد سفر به شهر نیویورک را دارید بازدید از این مجسمه زیبا را فراموش نکنید. این مجسمه در ورودی بندرگاه این شهر نصب شده است و سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند.

دیدنی های آمریکای شمالی

پارک ملی یوسمیتی:

این پارک ملی یکی دیگر از دیدنی های آمریکای شمالی است که از لحاظ تفریحی و توریستی دارای رتبه بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید یک روز تفریحی عالی را در کالیفرنیا سپری کنید پارک ملی یوسمیتی یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر می باشد. این پارک زیبا و بزرگ دارای دره های زیبا، جنگل و آبشار های فراوانی می باشد که چشم انداز فوق العاده ای را به آمریکا بخشیده است. این پارک سالیان زیادی ست که در فهرست جهانی یونسکو قرار گرفته است و یکی از بهترین پارک های ملی در جهان می باشد. این پارک دارای قله های گنبدی و دریاچه های کوچک نیز می باشد که می تواند شما را حیرت زده نماید.

زیبایی آمریکای شمالی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 تائوس پوبلو:

مکانی تاریخی در قلب نیومکزیکو که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. بعید است شخصی به این منطقه سفر کند و این مکان تاریخی به او پیشنهاد نشود. تائوس پوبلو یک بنای خشتی بسیار زیبا است که ریوگراند واقع شده است و سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود می کشد. این بنا دارای قربستان و مناطق مسکونی می باشد. اگر قصد سفر به نیومکزیکو و بازدید از دیدنی های آمریکای شمالی را دارید این مکان می تواند گزینه مناسبی باشد.

طبیعت آمریکای شمالی

 آتشفشان های هاوایی:

یکی دیگر از مهم ترین مناطقی که می توانید به آن سفر کنید و از دیدن آن حیرت زده شوید، بازدید از دو آتشفشان فعال در هاوایی است. مائونا لوا و کیلائو دو آتشفشانی هستند که بازدید از آن می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید. در این آتشفشان ها همیشه جوشش گدازه ها وجود دارد و مدام در حال تغییر می باشند. اگر قصد سفر به هاوایی و بازدید از دیدنی های آمریکای شمالی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به این منطقه سفر کنید. در طول روز مسافران زیادی هستند که توسط تورهای گردشگری به هاوایی سفر می کنند تا بتوانند از این منطقه زیبا بازدید و زیبایی های آن را تماشا کنند. همچنین شما می توانید در این مکان زیبا به ثبت عکس و خاطرات بپردازید.

آمریکای شمالی

دانشگاه ویرجینیا:

یکی دیگر از بهترین مکان های دیدنی در آمریکا دانشگاه ویرجینیا می باشد که از اهمیت ویژه برای مردم آن برخوردار است و افراد فرهیخته زیادی که این روزها نام آن ها زبان زد جهانیان می باشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. این مکان زیبا به سبک  نئوکلاسیک معماری شده است.

دیدنی های آمریکای شمالی از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است راهنمای سفر به گرینلند نیز می تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد که در لینک با این جاذبه ها آشنا می شوید. لیست جاذبه های گردشگری این کشور بسیار زیاد هستند در این کشور می توانید از جاذبه های متنوعی بازدید کنید و به دلیل وسعت خود دارای شهرهای گوناگونی است که هر یک از این شهرها می تواند مقصد مناسبی برای شما گردشگران باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *