دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کت لی دخترانه شیک و دوست داشتنی برای دختران مدگرا

  • ندا خوشرو
  • ۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل کت لی دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کت لی دخترانه از انواع طرح های محبوب و پرطرفدار کت در بین خانم های جوان می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح کت در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل کت لی دخترانه با جدیدترین طرح ها

کت از انواع لباس های خاص برای دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در پوشش خود تغییرات مثبتی ایجاد نمایید بهتر است کت دخترانه با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

کت اسپرت و شیک دخترانه

طرح های کت لی مخصوص دختران جوان

اغلب دختران جوان تمایل دارند ظاهر و پوششی اسپرت داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است از کت لی در پوشش تان استفاده نمایید.

کت لی در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشد همچنین برای دوخت این طرح کت از پارچه لی روشن و تیره استفاده می شود که انتخاب رنگ کت به سلیقه شخصی و فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

اگر تمایل دارید استایل و پوششی متفاوت داشته باشید بهتر است کت لی را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید همچنین بهتر است شومیز یا بلوزی با رنگ مناسب را برای پوشیدن از زیر کت انتخاب کنید تا در پوشش شما تغییرات مثبتی ایجاد شود.

کت زیبا و اسپرت دخترانه کت شیک دخترانه کت لی شیک کت اسپرت دخترانه کت زیبا و شیک دخترانه کت اسپرت دخترانه کت شیک و زیبا دخترانه کت دخترانه رنگ تیره کت دخترانه زیبا و شیک کت اسپرت و زیبا دخترانه کت دخترانه زیبا و جذاب کت رنگ روشن دخترانه کت زیبا دخترانه

  •  آرون گروپس

در صورت تمایل می توانید کت را با دامن و شلوار لی یا ساپورت مشکی و … بپوشید همچنین برای اینکه جذاب تر به نظر برسید می توانید کت را با دامن لی کوتاه یا بلند در پوشش خود ست نمایید.

کت لی کوتاه برای خانم ها با بالاتنه کوتاه و متناسب انتخابی مناسب می باشد و اگر شما قد بلند هستید بهتر است از کت لی بلند در پوشش خود استفاده کنید.

کت لی علاوه بر رنگ آبی تیره و روشن در انواع رنگ های مختلف نظیر طوسی و ذغال سنگی و … موجود می باشد و اگر شما دارای فرم اندامی لاغر یا متناسب هستید در انتخاب رنگ کت هیچ محدودیتی نخواهید داشت. کت لی رنگ تیره نیز برای دختران جوان با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب به شمار می رود.

کت های لی دارای چند دکمه هستند که شما می توانید در صورت تمایل در هنگام پوشیدن کت ، دکمه های آن را ببندید یا باز بگذارید و از کت به صورت جلو باز استفاده نمایید و استایلی خاص و متفاوت داشته باشید.

مدل کت لی دخترانه زیبا و شیک کت اسپرت و جدید دخترانه کت اسپرت و خاص دخترانه کت اسپرت و شیک دخترانه کت زیبا و جذاب دخترانه کت شیک دخترانه طرح کت دخترانه لی کت اسپرت دخترانه کت دخترانه خاص کت زیبا و شیک دخترانه مدل کت لی دخترانه جدید کت لی دخترانه مدل کت دخترانه شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کت لی مخصوص دختران جوان آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *