دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن حریر با جدیدترین طرح های زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

مدل پیراهن حریر زنانه و دخترانه طرح های زیبا و متنوعی دارد بنابراین شما در هنگام خرید پیراهن مجلسی با پارچه حریر ممکن است دچار سردرگمی شوید. در این مطلب انواع مدل های پیراهن مجلسی حریر زنانه و دخترانه را در اختیار شما قرار داده ایم.

لباس شب و مجلسی از انواع لباس های پرطرفدار و پر استفاده در بین خانم ها هستند که در جنس ها و طرح های مختلف در بازار موجود هستند. یکی دیگر از انواع مدل های  لباس مجلسی برای خانم ها مدل پیراهن حریر است که در ادامه این مطلب تصاویری از این طرح های لباس را مشاهده خواهید کرد تا پیراهن حریر زیبا و جذابی را انتخاب کنید و در مهمانی ها و دور همی ها بدرخشید.

مدل های مختلف لباس های زنانه مانند تونیک و پیراهن و مانتو … در جنس پارچه های حریر موجود هستند. از بین این لباس ها بلوز حریر مجلسی و لباس حریر و شومیز حریر  لباس هایی هستند که برای شرکت در مهمانی ها و مجالس می توانند ایده خوبی باشند. در این بخش قصد داریم تا شما را با انواع مدل های شیک لباس حریر در طرح های کوتاه و بلند آشنا سازیم.

پیراهن حریر گلدار

مدل پیراهن حریر با طرح های زیبا و متفاوت

لباس حریر یکی از انواع مدل  لباس های زنانه و دخترانه با جنس پارچه لطیف و خنک است و شما می توانید این مدل  لباس های مجلسی را در انواع طرح های ساده و گلدار خریداری کنید. تصاویری از طرح های متنوع و جدید  لباس مجلسی حریر را در ادامه این بخش مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

مدل پیراهن بلند حریر

تصاویر انواع مدل لباس حریر گلدار و طرح دار کوتاه و بلند

اگر شما از انواع  لباس های مجلسی با پارچه های ساده خسته شده اید می توانید از انواع مدل های  لباس مجلسی زنانه با پارچه های طرح دار استفاده نمایید.

یکی از بهترین مدل های  لباس با پارچه های طرح دار حریر است که انواع پارچه های طرح دار و گلدار موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود پیراهن مجلسی حریر مناسبی را برای خود خریداری کنید.

  •  آرون گروپس

پیراهن زنانه گلدار حریر مدل پیراهن زنانه بلند مدل پیراهن حریر کوتاهمدل پیراهن گلدار حریر

اگر شما به دنبال  لباس های مجلسی خنک برای فصل تابستان هستید مدل  لباس حریر می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

مدل پیراهن حریر آبی مدل زیبا و بلند پیراهن حریر پیراهن حریر گلدار مدل پیراهن حریر مد سال

 لباس های حریر با طرح ها و گل های درشت برای خانم های چاق نمی تواند ایده خوبی باشد و بهتر است که خانم ها با اندام درشت از انواع  لباس حریر با طرح ها و گل های ریز استفاده نمایند.

 لباس های حریر گلدار و طرح دار با طرح های درشت و ریز برای خانم های لاغر بسیار مناسب هستند و بهتر است که اگر شما اندام لاغری دارید از رنگ های شاد  لباس حریر استفاده کنید.

پیراهن حریر زیبا پیراهن حریر زنانه پیراهن گلدار حریر پیراهن حریر طرح دار پیراهن حریر زنانه و دخترانه مدل پیراهن طرح دار پیراهن حریر کوتاه

مدل های  لباس حریر ساده مجلسی زنانه و دخترانه

 لباس های حریر با پارچه های ساده نیز موجود هستند و بیشتر خانم ها ترجیح می دهند از مدل های ساده  لباس حریر در مجالس و مهمانی های رسمی استفاده نمایند. با پوشیدن یک  لباس حریر زیبا و متفاوت زیبایی و جذابیت خود را برای شرکت در مهمانی ها چندین برابر کنید. در ادامه این بخش انواع طرح های  لباس حریر مجلسی زنانه و دخترانه با پارچه های ساده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

  مدل پیراهن حریر مجلسی مدل پیراهن کوتاه حریر مدل پیراهن حریر بلند مجلسی     پیراهن حریر مجلسی مدل پیراهن زنانه حریر پیراهن حریر ساده مجلسی پیراهن زنانه حریر

استابل شیک و جذاب با جدیدترین لباس های حریر

همانطورکه می دانید پیراهن یکی از پوشش های ضروری برای خانم ها می باشد که دارای انواع مختلفی است و بسته به سلیقه و همچنین فرم اندم تان می توانید پیراهن زیبا و شیکی را انتخاب کنید و یکی از انواع پرطرفدار آن پیراهن های حریر هستند که در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد و در بین خانم ها نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

پیراهن دخترانه گلدار حریر

پیراهن های حریر برای خانم هایی شیک پوش و خوش سلیقه گزینه بسیار مناسبی هستند و همچنین استایل شیکی و خاص به این دسته از خانم ها می دهد، پیراهن های حریر برای مهمانی ها و دور همی بسیار مناسب هستند همچنین، اکثر خانم ها در فصل تابستان نیز از این نوع پیراهن ها استفاده می کنند، در ادامه مطلب مدلهایی از پیراهن حریر شیک و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهن حریر شیک و زیبایی انتخاب کنید، بنابراین اگر شما دوستان عزیز نیز به دنبال لباس مجلسی حریر با طرح جذاب هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 بلوز حریر مجلسی دخترانهپیراهن حریر دخترانه زیبامدل پیراهن حریر گلداراستایل خاص با مدل پیراهن حریرجدیدترین مدل پیراهن حریرلباس حریر گلدار دخترانهپیراهن حریر مشکی زنانهمدل لباس حریر شیک و زیباپیراهن حریر دخترانه مجلسیپیراهن گلدار حریر زنانهپیراهن حریر دخترانه شیکپیراهن حریر مجلسی دخترانهاستایل زیبا با پیراهن حریرپیراهن حریر شیکپیراهن حریر بلند زنانه

لباسهای مجلسی از مهم ترین بخش های خرید یک خانم برای شرکت در مهمانی ها و مجالس است و مدل  لباس های مجلسی زنانه تاثیر زیادی بر روی آرایش و شینیون خانم ها دارند پس باید در هنگام خرید لباس های مجلسی همه حساسیت و دقت لازم خود را به خرج دهید.

زیباترین طرح های مدل  لباس حریر زنانه و دخترانه مد سال را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با الگو برداری از این مدل ها بتوانید برترین مدل لباس مجلسی حریر را برای خود خریداری نمایید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *