دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با دیدنی های جذاب کشور بلاروس آشنا شوید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ دی ۱۳۹۹
  • ۰

بلاروس یکی از کشورهای پر جاذبه دنیا است کشوری با یخبندان های شدید که موجب شده است ترس سفر در گردشگران ایجاد شود اما با این وجود این کشور می تواند از زیبایی های بسیار زیادی برخوردار باشد. دیدنی های کشور بلاروس بسیار جذاب هستند و دارای جاذبه هایی همچون دریاچه بلاسلاو و قلعه های تاریخی می باشند.

بلاروس به دلیل همسایگی با دیگر کشورها از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است همسایگی این کشور با لهستان، لیتوانی، لاتویا، اکراین و روسیه موجب شده است تا این کشور یکی از مقاصد گردشگری مهم نزدیک به این کشورها باشد و هر ساله گردشگران زیادی از این نواحی به بلاروس سفر می کنند. کشور بلاروس با وجود دیدنی های بسیار متنوع خود از اهمیت بالایی برخوردار است این کشور دارای جاذبه های تاریخی همچون قلعه میر و پارک های ملی با ارزش می باشد که هر یک می توان برای گردشگران قابل توجه باشد. جالب است بدانید که بخش های وسیعی از این کشو را جنگل ها تشکیل داده اند فضای سبزی که بخش های مهمی از این مناطق را تشکیل داده اند این کشور و جاذبه های آن را باشکوه کرده است. تنوع حیات جانوری و گیاهی در این منطقه بسیار بالا است شما علاقه مندان در سفر به این شهر توریستی می توانید از جاذبه های زیادی همچون شهر مینسک بازدید کنید.

دیدنی های کشور بلاروس را بشناسید:

پایتخت این کشور شهر زیبای مینسک است شهری با جاذبه های مدرن و به روز که از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است بلاروس که یکی از کشورهای پر جاذبه دنیا است می تواند مقصد گردشگری مناسبی برای شما گردشگران باشد.

قلعه میر بلاروس:

یکی از بهترین مکان های تاریخی که می توانید در طول سفر خود در کشور بلاروس از آن بازدید نمایید قلعه میر می باشد که در قرن ۱۶ میلادی معماری و ساخته شده است. سبک معماری این قلعه تاریخی از باراکو، گاسیک و رنسانس می باشد که زیبایی خاصی را به منطقه بخشیده است. از این مکان فوق العاده سالانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر بازدید می کنند و به ثبت عکس و خاطرات در آن می پردازند. اگر قصد تماشای یک مکان تاریخی را دارید قلعه میر از دیدنی های بلاروس دارای اهمیت بسیار زیادی است و پیشنهاد می کنیم حتما از آن بازدید نمایید. همچنین در این مکان باغ گل های بسیار زیبایی وجود دارد که به سبک ایتالیایی می باشد و این قلعه را منحصر به فرد کرده است.

بلاروس را بشناسید

دریای مینسک:

اگر می خواهید یک روز تفریحی عالی را داشته باشید دریای مینسک یکی از بهترین دیدنی های این کشور می باشد که می توانید در آن به تفریحات دریایی همچون قایق سواری، جت اسکی، کایاک و … بپردازید. این دریای بی نظیر در پایتخت کشور بلاروس یعنی شهر مینسک واقع شده است و برای مردم این شهر به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. در ساحل این دریا کافه و رستوران های زیادی وجود دارد که در آن می توانید از غذاهای لذیذ این کشور استفاده نمایید.

دریاچه بلاروس

پارک گورکی:

یکی دیگر از دیدنی های بلاروس که برای مردم این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است پارک گورکی می باشد که می تواند یک روز تفریحی و سرگرمی عالی را برای بازدیدکنندگان خود بسازد. قدمت این پارک قدیمی به حدود ۱۸۰۰ سال پیش باز می گردد و برای مردم این کشور به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. اگر قصد سفر به کشور بلاروس را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این پارک فوق العاده بازدید نمایید. این پارک دارای چشم انداز بسیار فوق العاده ای می باشد که به شهر مینسک زیبایی بسیار زیادی بخشیده است و این شهر را به یکی از پربازدیدترین شهرهای کشور بلاروس تبدیل کرده است.

  •  آرون گروپس

کشور بلاروس

میدان ویکتوری:

این میدان در خیابان استقلال در شهر مینسک واقع شده است و یکی از پرجاذبه ترین دیدنی های بلاروس می باشد. از این میدان زیبا سالانه بیش از ۱۰۰ هزار توریست بازدید می کنند و به ثبت عکس و خاطرات در آن می پردازند. نمای این میدان را یک ستون هرمی گرانیتی تشکیل داده است که ارتفاع آن حدود ۳۸ متر می باشد و در بلندای آن نماد نظام پیروزی کشور بلاروس نصب شده است. اگر می خواهید در طول سفر خود یک مکان هیجان انگیز را تماشا کنید میدان ویکتوری یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد که دارای اهمیت بسیار زیادی است و برای مردم این کشور به عنوان یک نماد پیروزی و قدرت می باشد.

دیدنی های بلاروس

 کتابخانه ی ملی بلاروس:

یکی دیگر از دیدنی های بلاروس این کتابخانه ملی است. این مجموعه بزرگ  دارای ۲۳ طبقه می باشد که در آن حدود ۱۴ میلیون نسخه کتاب وجود دارد و یکی از بهترین کتابخانه های جهان است. این مکان دیدنی سال های زیادی است که در فهرست آثار یونسکو قرار گرفته است و یکی از بهترین ها می باشد. این کتابخانه دارای معماری خاص و مدرنی می باشد که می تواند هر مسافری را مجذوب زیبایی خود نماید. اگر قصد سفر به این کشور را دارید این کتابخانه همه روزه به جز روزهای تعطیل برای بازدید عموم باز می باشد.

میدان بلاروس

با توجه به نزدیکی این کشور با دیگر کشورها همچون روسیه می توان گفت که گردشگران زیادی هر ساله به این دو کشور سفر می کنند نگاهی به کشور روسیه و اطلاعاتی ردباره آن نشان می دهد که این کشور به چه میزان از اهمیت توریستی بالایی برای علاقه مندان برخوردار است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *