دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرایش چشم بدون خط چشم با انواع مدل های لایت و حرفه ای

  • ندا خوشرو
  • ۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های آرایش چشم بدون خط چشم جلب خواهیم کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

آرایش چشم ها تاثیر زیادی روی زیبایی ظاهری دارد از این رو بهتر است شما در هنگام کردن میکاپ کردن چشم هایتان حساسیت و توجه لازم را داشته باشید تا آرایش صورت بی نظیر و متفاوتی داشته باشید. آرایش چشم بدون خط چشم از انواع روش ها برای میکاپ چشم ها به شمار می رود و شما می توانید از این روش استفاده کنید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل های آرایش چشم بدون خط چشم با متدهای جدید

آرایش چشم ها در انواع مدل های آرایش چشم ساده و مجلسی و حرفه ای و … موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها مدلی مناسب و خاص را انتخاب نمایید.

آرایش چشم بدون خط چشم

میکاپ چشم بدون استفاده از خط چشم

۱. قبل از هر چیز بهتر است لکه ها و جوش های اطراف چشم هایتان را پوشش دهید همچنین می توانید برای میکاپ چشم ها از پرایمر استفاده نمایید تا آرایش تان دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

۲. به کمک سایه ای با رنگ مناسب پلک چشم هایتان را آرایش کنید. اگر چشمانی درشت دارید بهتر است از سایه با رنگ تیره استفاده کنید و اگر چشم هایتان ریز می باشد بهتر است از سایه رنگ روشن استفاده نمایید همچنین می توانید در قسمت گوشه چشم ها یا زیر استخوان آن ها سایه ای با رنگ روشن بزنید.

اگر چشمانی پف دارید بهتر است از ترکیب رنگ های تیره و روشن سایه استفاده نمایید و هر چقدر به سمت مژه ها نزدیک تر می شوید از سایه تیره رنگ بیشتر استفاده کنید و هر چقدر هم به سمت ابروها نزدیک می شود رنگ سایه را روشن تر کنید. برای درشت تر به نظر رسیدن چشم ها نیز می توانید مقداری سایه زیر مژه هایتان قسمت پایین بزنید ولی نباید سایه را پخش نمایید.

مدل آرایش چشم مدل های آرایش چشم بدون خط چشم با متدهای جدید میکاپ چشم ساده و زیبا میکاپ چشم ساده و بی نظیر آرایش چشم زنانه مکیاپ چشم دخترانه آرایش چشم زیبا و بی نظیر آرایش چشم خاص

  •  آرون گروپس

۳. به دلیل استفاده نکردن از خط چشم به شما توصیه می کنیم که با دقت زیادی به آرایش مژه هایتان بپردازید و مژه ها را به سمت بالا ریمل بزنید همچنین برای گرد به نظر رسیدن چشم ها بهتر است به مژه های پایینی خود ریمل بزنید. همچنین می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید. برای اینکه مژه هایتان بلندتر به نظر برسد بهتر است از ریمل بلند کننده مژه استفاده نمایید همچنین اگر تمایل دارید مژه هایتان پرپشت به نظر برسد استفاده از ریمل حجم دهنده را به شما توصیه می کنیم.

۴. برای اینکه چشم ها جذاب تر به نظر برسند می توانید از لنز های رنگی نظیر سبز و آبی و … استفاده نمایید که در این صورت میکاپ چشم هایتان حرفه ای تر به نظر می رسد.

۵. آرایش ابرو ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به ابروهای خود فرم و حالت بی نظیری ببخشید تا میکاپ چشم هایتان نیز جذاب تر به نظر برسد.

میکاپ چشم بدون خط چشم آرایش چشم زیبا و جدید آرایش چشم شیک آرایش چشم زنانه بدون خط چشم میکاپ چشم زیبا و متفاوت مدل های آرایش چشم ساده میکاپ چشم بدون خط چشم

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا با انواع مدل های میکاپ چشم بدون خط چشم با جدیدترین متدهای روز دنیا در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی بی نظیر و متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *