دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو هودی با طراحی اسپرت و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۶ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو هودی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو هودی از انواع طرح های خاص و جدید می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت و منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل مانتو هودی زنانه و دخترانه

مانتوی هودی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نظر و سلیقه شخصی خود از بین این طرح ها ، مانتویی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو هودی

طرح های مانتوی هودی

مانتوی هودی جزء مانتوهای اسپرت به شمار می رود و شما می توانید از این طرح مانتو برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید.

مانتوهای هودی در انواع طرح های مانتو تابستانه و مانتو زمستانه موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم تابستان ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل مانتو در پوشش خود استفاده نمایید. برای دوخت مانتوهای هودی ضخیم نیز از پارچه های ضخیم استفاده می شود که این پارچه ها باعث می شوند تا بدن شما در روزهای سرد ، گرم تر نگه داشته شود.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مانتوی هودی بهتر است به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید تا بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. اگر قدی بلند دارید بهتر است مانتوی خود را از بین طرح های بلند انتخاب نمایید و اگر قدی کوتاه یا متوسط دارید بهتر است از مانتوی هودی کوتاه در پوشش خود استفاده نمایید.

برای داشتن استایل و ظاهری جذاب بهتر است مانتوی هودی را به همراه شلوار و شال و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید همچنین مانتوهای هودی در انواع طرح های بدون دکمه و دکمه دار و جلو بسته موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای می باشد.

  •  آرون گروپس

مانتو قرمز هودی مانتو هودی شیک مانتو هودی سفید مانتو هودی مانتو سبز هودی مانتو هودی دو رنگ مانتوی چند رنگ هودی مانتو هودی مانتوی دخترانه هودی

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی هودی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ هودی را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام تان انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است از مانتوی هودی رنگ روشن در پوشش خود استفاده کنید همچنین مانتوی هودی رنگ تیره برای خانم ها و دختران جوان با فرم اندام درشت و چاق انتخابی مناسب به شمار می رود.

برخی از مانتوهای هودی به صورت دو رنگ موجود می باشند و برای دوخت برخی از این طرح مانتوها از ترکیب چند رنگ مختلف استفاده می شود که انتخاب این طرح مانتوها سلیقه ای می باشد و برای خانم هایی که دارای سلیقه خاص هستند انتخابی مناسب به شمار می روند.

این طرح مانتو برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز داشته باشید و سن تان کمتر به نظر برسد بهتر است از مانتوی هودی در پوشش خود استفاده نمایید.

مانتوی زیبا هودی مانتوی هودی مانتو شیک هودی مانتو بلند هودی مانتو صورتی هودی مانتو آبی روشن هودی مانتوی اسپرت هودی مانتو بلند هودی مانتوی دخترانه هودی مانتو زیبا و شیک هودی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های مانتوی هودی جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *